WarriorZ.us

Moc bych chtěla poděkovat jedné anonymní uživatelce, protože díky ní jsem měla možnost prostudovat a nahlédnout na stránky, které jsou věnované Zuzce Light, které vede její jedna z mnoha fanynek ☺ Strašně se mi stránky líbí, můžete zde najít veškeré workouty pěkně pohromadě a dokonce, co se mi líbí, s možností zápisu svých vlastních skóre a trošku tak "soutěžit" s ostatními ☺ Nápad je to skvělý, možná by se ho mohla chytit i sama Zuzka ☺ Já si sice své výsledky nikam nepsala, ale teď si říkám, proč ne ☺ Vpravo nahoře můžete využít i jakéhosi random modulu, který vám sám najde nějaký Zuzčin workout, když nebudete vědět, co cvičit ☺ Tak ať se líbí ☺


9 komentářů:

  1. waw, super :-), dneska jsem začala cvičit a trénovat pořádně na lyže :-D

    OdpovědětVymazat
  2. tiež ďakujem..:) super stranka

    OdpovědětVymazat
  3. Cvicis tie workouty nejako kombinovane, alebo jeden workout denne? To mi prijde malo, cca 15Minut denne, chcem si ich nejako pospajat, aspon dva do dna asi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když cvičím Zuzku, tak jen jeden denně... já to střídám s Jillian a Bobem Harperem, Zuzku cvičím tehdy, když nemám moc času a hlavně, když se chci za 10 minut zpotit jako třeba u Jillian za 30. Jak si kdo cvičí je na každém z nás, pokud si to chceš pospojovat tak klidně, můžeš, nevím jak ostatním, ale mě jeden workout se Zuzkou stačí.

      :)

      Vymazat
  4. ja treba nevim, kde zacit a jak se v tom orientovat. Myslim celkove ve workoutech, ja bych treba chtela nejake zamarene na zadek a ja nevi,, jak je vyhledat :) dekuji za radu Verca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V těch workoutech není žádný systém, jsou to prostě tréninky. Po většinu jsou bych řekla všechny zaměřené na stehna a zadeček, ramena a břišní svalstvo, kardio apod. Takže cokoli si zacvičíš, vždycky se trefíš :)

      Vymazat
  5. taky sem si prvne rikala 10min workout? nejak malo ne? ale po docviceni me humor presel a to uz to cvicim nakej patek, nenech se zmast(pro Hanynku) ale 10min na max je az az. aza sebe musim rict, ze me tyhle kratky (hiit) maximalne vyhovujou a prvne v zivote zacinam citit pokroky a zmenu na svem tele, nejsem moc typ co by se nekde placal 60min na, ja tomu rikam "cindy crawford" cviceni(mysleno bez urazky).takze za me zuzka a maruska (rutina.cz) vedou.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)