Soutěž "Moje proměna" - vaše fotografie "po"


30.11. - 2.12. 2012

Zdravím vás všechny, ale dnes speciálně vás soutěžící ☺ Vy víte, co je dnes za den. Od dnešního dne až do neděle můžete zasílat své fotografie PO vašem tříměsíčním snažení na email mojepromena@email.cz. Máte na to tedy pouhé tři dny!!! Foto musí obsahovat vaši přezdívku nebo jméno, pod kterým soutěžíte. K celkové proměně můžete připsat váš komentář o délce maximálně 250 slov. Nezapomeňte popsat stručně vaši cestu za proměnou, může to ovlivnit ty, co pro vás budou hlasovat. Těšíme se na vás ☺

PS: Vaše příspěvky mohou být upravovány. Fotografie odeslané po neděli NEBUDOU do soutěže řazeny. Bez výjimek, díky za pochopení ☺

13 komentářů:

  1. Je to tady! To neni možné, jak rychle to uteklo! Jsem hrozně zvědavá, jak krásně to všem šlo :-)

    Ještě jednou ti Nikki děkuju! I když se mi poslední dva měsíce nepovedly, jsem moc ráda, že jsem se do soutěže přihlásila. A i když s výsledky nejsem úplně spokojená, fotku pošlu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No musím počkat na nějaké vhodné světlo a pak to půjdu vyfotit. Sice už napapkaná po snídani, ale co už :D

    Těším se i na ostatní soutěžící a hlasování! Snad pošlou foto všichni :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem ráda, že jsem se do soutěže nepříhlásila, měla bych fotku PO tlustší, než fotku PŘED :D Doufám, že soutěžící na tom budou lépe a těším se na proměny!

    OdpovědětVymazat
  4. Som zvedavá na výsledky súťažiacich. Moc sa teším. :)

    OdpovědětVymazat
  5. jsem zvědavá na výsledky všech soutěžících:)

    OdpovědětVymazat
  6. tak už jsem se vyfotila a jdu posílat :D jsem zvědavá na ostatní :)

    OdpovědětVymazat
  7. Už se taky těším na fotky vás všech, jupijee! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, tvůj blog sleduji pravidelně a myslím si, že o cvičení a zdravém stravování víš víc jak dost, mohla by ses prosím kouknout na můj blog
    www.i-se-sladkym.blogspot.com a poradit mi?:)) Byla bych ti moc vděčná, děkuji:)

    OdpovědětVymazat
  9. Bohužel u mě zásadní změna nenastala. Stále bojuji sama se sebou. Proto svou fotku "po" nebudu posílat. Držím palce všem zúčastněným :-)

    OdpovědětVymazat
  10. foto "po" právě odesláno! :)) Myšičkaa

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, právě jsem si založila nový blog a mohli bychom si docela rozumět :)

    OdpovědětVymazat
  12. super, som zvedava na premeny, tesim sa na clanok s fotkami

    OdpovědětVymazat
  13. Ach jo,mě tak mrzí,že sem ztratila původní fotky před cvičením :( tak ráda bych si to teď srovnala :( Přítel říká,že změny sou vidět hodně a pravda je,že už sem si musela koupit o 2 čísla měnší kalhoty :) Ale ty fotky mě fakt mrzí :( no jo,nikdy nevěř počítači, ani když je nový :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)