pátek 2. listopadu 2012

Rozdělení cen do soutěže MOJE PROMĚNA

Už nechybí ani měsíc do konce soutěže Moje proměna a tím pádem už to není ani měsíc do závěrečného hlasování. Já vám s ubývajícím časem a s přibývající nervozitou ukážu, jakým způsobem jsem se rozhodla rozdělit ceny, které tady pro vás mám. 

Upozorňuji na absolutní novinku a tím je doslova vymodlená cena pro vás ve formě fitness botek od firmy Reebok, kterou pro vás věnoval internetový obchod RONNIE. Mám z toho opravdu obrovskou radost a doufám, že budete mít i vy. 

Všechny ceny si můžete prohlédnout zde

Vítěz v kategorii "dlouhodobá proměna" obdrží následující ceny:
  • 1 pár Reebok bot v bílo-šedé barvě 
  • 2x slevový kupón v hodnotě 500Kč na nákup zboží v inSPORTline
  • knihu Začínáme ve fitness
  • knihu Recepty - spalte tuky
  • DVD Osobní trenér

Vítěz v kategorii "krátkodobá proměna" obdrží následující ceny:
  • 1 pár Reebok bot v bílo-šedé barvě
  • 2x slevový kupón v hodnotě 500kč na nákup zboží v inSPORTline
  • knihu Recepty - spalte tuky
  • DVD Osobní trenér
  • DVD Dopni zip - Pilates

Vítěz v kategorii "cena pořadatele" obdrží následující ceny:
  • 2x slevový kupón v hodnotě 500kč na nákup zboží v inSPORTline
  • knihu Pilates
  • DVD Osobní trenér
  • DVD Jillian Michaels - Banish Fat Boost Metabolism
  • 5 kusů tyčinek Maxi Nuta

8 komentářů:

  1. Ty jo ty si šikovná zařídit takové skvělé ceny, škoda, teď musím zamáčknout slzu, že jsem se nepřihlásila do soutěže :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je škoda. Nechtěla jsi nebo jsi nestihla termín?

      Vymazat
    2. Tvůj blog jsem objevila pozdě :) ale třeba bude někdy druhé kolo, stejně je pro mě největší výhrou, že moje bmi se dostalo do středu zelené zóny :)

      Vymazat
  2. Paradni ceny, jsi sikulka! James:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý ceny, škoda, že nic nevyhraju, ale to nevadí:). Ty botky jsou krásný, ale chtěla bych radši černý kdybych si je kupovala :). No pro mě je ale hlavní, že zatím (a snad i budu nadále - teď tomu věřím jako nikdy jindy) VYHRÁVÁM NAD SVOU LENOSTÍ, protože dnes mě čeká 25. den Shredu a já ho konečně celý dám - to vím!

    OdpovědětVymazat
  4. Nikky, ale stejně si to všechno nejvíc vyhrála TY! ..že si to dala dohromady, tu dřinu okolo toho, i za tu super inspiraci!!!!! takže klobouk dolů :) a díky V.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)