Můj cvičební kalendář - Listopad 2012

VolnoBob Harper
Ultimate Cardio
Workout 1 
(první polovina)
Bob Harper
Ultimate Cardio
Workout 1 
(druhá polovina)
Zuzka Light
ZWOW #33
+ tabata Russian Twists
Jillian Michaels
Killer Abs 
Level 1
Zuzka Light
ZWOW #15
VolnoZuzka Light
ZWOW #7
Volno
Zuzka Light
ZWOD #2
Zuzka Light
ZWOW #9
Volno
VolnoVolnoVolno
VolnoVolnoZuzka Light
ZWOW #43
Switch It Up
Jillian Michaels
Body Revolution 
Workout 10
Zuzka Light
ZWOW #40 
Burn It Off
< Prosinec 2012....................Říjen 2012>


Ikonky kalendářních dnů poskytla Veronika

2 komentáře:

  1. asi se něčím inspiruju:) zrovna jsem docvičila No more trouble zones a popíjím zaslouženej protein (můj první!:) )
    toho Boba Harpera musím zkusit, zatím jsem od něj cvičila jen 12min Glute Challenge a to bylo super:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já ted kombinuju Boba Harpera to cardio, Jillian Michaels Killer abs a cardio a ještě od Boba bonus Abs workout :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)