Motivační...







9 komentářů:

  1. zase zase super.. Nejlšpí je ten první. Paráda :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nikki, v prvom rade obrovské CONGRATS za to, čo si doteraz dokázala :) v druhom rade ĎAKUJEM za neskutočnú motiváciu. na tvoj blog sm narazila predvčerom (dostala som sa sem cez tvoje youtube pred a po video), za celý víkend som ho CELÝ prečítala a tvoje fotky (a celý pokrok) sú TAKÉ inšpiratívne, že už mám za sebou meranie, fotenie a aj prvé 30 day shred cvičenie :) bolo to super, aj keď mám pocit, že ma to nezničilo úplne na 100%. rátam, že je to zčasti preto, že už pol roka sa venujem pole dance cvičeniu (kondíciu ani silu ale nemám zďaleka takú, ako by som chcela / potrebovala), ale zčasti je to určite ilúzia, ktorá sa rozplynie s rannou svalovicou :D

    každopádne sa ale už teším na zajtra, že si znova dobre zacvičím, najem sa niečoho super a budem o krôčik bližšie k tomu, čo by som rada dosiahla.

    viem, že vieš, že si pre MNOHÝCH inšpiráciou, ja by som sa teda rada pridala k zástupu týchto ľudí.
    tak ešte raz ďakujem za ten impulz, na ktorý som dlho (a nezmyselne) čakala, dobrú noc a fitness-u zdar ;)
    Lucia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkně děkuji :) A přeji hodně štěstí a posílám pozdravy na Slovensko :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)