Den 215

Zdravím vás všechny a přeji krásný den, 
v první řadě jsem vám chtěla poděkovat za milá slova, kterými mě neustále, ale fakt neustále dopujete ☺ Každého emailu, zprávy či komentáře v tomto znění si moc vážím a je mi už trapně dokolečka psát pouhé "děkuji". V poslední době se také navyšuje číslo nových bojovníků, z čehož mám radost, akorát mě mrzí, že jste zklamaní z toho, že se nemůžete zúčastnit proměny. A pak vás následně zklamu podruhé, když vám musím odpovídat na otázku negativně, kdy bude proměna další. Bohužel, v nejbližší době nebude. Plánuji (možná) jednu soutěž, ve které nepůjde o proměny, ale o recepty - zdravé, takže se vás bude moci zapojit více, akorát už soutěž nebude vedena na blogu, ale na FB stránce, jelikož jste se mi tady jaksi trošku rozrostli :D a na blogu by pro takové kvantum nebylo místo. Ale všechno je ještě v plánech a vůbec nevím, zda se do toho pustím, i když mě láká představa, kolik receptů by se dalo objevit ☺

Když už jsem začala mluvit o proměně, konec už opravdu klepe na dveře, protože v pátek veškeré vaše proměny budou "končit" (to slovo je v uvozovkách, protože doufám, že v tom taky budou soutěžící pokračovat ☺) a od pátku do neděle mi začnou chodit fotografie proměn, bude to dost fuška dát to dohromady, ale od pondělí 3. prosince začne dvou týdenní hlasování ☺ Upřímně, sama jsem nesmírně zvědavá, kolik fotek mi od soutěžících přijde a kolik bude nakonec účastníků. Předpokládám však, že pokud se ze soutěže odhlásilo pouze šest človíčků, tak s tím "zbytkem" budeme počítat ☺ No, těším se!!! 

Možná jste si všimli, že v kalendáři workoutů nic moc nepřibývá, je to způsobeno tím, že mám v sobě nějakého vira, bacila nebo co, otravuje mě už pár dní a já jsem natolik vyčerpaná a bolavá, že teď workouty Jillian a Zuzky sleduji jen na videu :D Opravdu, strašně se mi už po tom stýská, ale musím se dát nejprve do kupy. Nicméně, snažím se tím pádem dvakrát víc hlídat si jídelníček, protože jak víte, je to 70-80% výsledku ☺ No, takže se snažím aspoň tak.

Můj pes Miki. Nějak podobně vypadám já, když mi někdo leze do talíře :D Nesnáším to :D

A teď už tu mám pro vás klasický výběr toho nej, co jsem za poslední dobu na netu objevila. Snad se vám budou tipy líbit ☺
  • Bea našla pár skvělých motivačních obrázků (ne, nejsou na něm ženský ani chlapi)
  • Noor pro nás vymyslela takové krásné vajíčkové kolečka. Kdo má v malíčku angličtinu a formu na muffinky, tak se může pokusit
  • nevím jak vy, ale já miluju květák. Sice ho nesním v polévce, ale uvařenej jen tak nebo s vejcem nebo v nákypu mi nevadí. Takže zde je od Kivi jeden nákypovej
  • taky se mi líbí tyhle perníkové lívance bez mouky s ovesnými vločkami. 
  • pokud ještě nevíte, co na vánoce a máte šikovné ruce a zbožňujete bylinky, co udělat přátelům tenhle čaj - já se blahem rozplývala ☺
  • u mě na blogu se to teď zahemžilo články o intenzitě tréninků, i fitnessgirl se dala do podobného článku, koukněte se
  • pak jeden prima článek nebo spíše zamyšlení nad tím, jak je to s dietami, detoxy a zdravým selským rozumem - k tomu nemám co víc říct ☺ od M*
  • pak jeden neskutečně svůdný recept na fazole od Canette (je to Polka, nelekněte se ☺) - Studentské fazole 
  • tuhle blogerku netřeba představovat, ale tenhle článek se mi prostě líbil. Petra je vůbec velmi milá, svá, věčně usměvavá, s dobrou náladou (i když ji stejně jako mě někteří dokážou vytočit a rozesmutnět), ale koneckonců to milujeme se vším všudy - takže, co takovej dobrej bloger musí mít ☺
  • jak říká watermelon, pár típků na papání ☺ miluju ty její fotky, ach!! A ještě na rýžové kaše
  • tento recept - palačinky z ovesných vloček - patří původně do příspěvků M*, ale jelikož jsem je prvně našla u Běžkyně, tak je zde dávám s odkazem na její stránku (a pak je tam ještě jedna dobrota). Ovesné palačinky musím určitě vyzkoušet, jinak se těch vloček snad nikdy nezbavím :D
  • no a pak je tu ještě jeden prima klučina, David, který se taky rozhodl se sebou něco udělat. Určitě se podívejte na jeho stránky. Já vám zde přidávám navíc ještě video, které jsem díky němu našla a ukápla mi nejedna slza! Nikdy se nevzdávejte ☺




Na úplný závěr jeden poznatek pro ty, kteří se stále bojí Zuzky Light ☺ Jojo, nedám vám s ní pokoj ☺ Vím, že je lehké říct "nebojte se" a těžší se odhodlat, ale Zuzka se nově ve svých workoutech hodně začala věnovat vysvětlování a předvádění různých modifikací pro začátečníky. Její poslední workout (preview) je toho skvělým důkazem. A proměna slečny níže, nebo možná už paní, na spodním obrázku, také mluví za své ☺


Pro dnešek se už s vámi rozloučím, jdu se teď vrhnout na svou poslední knížku v tomto měsíci, snad ji stihnu dočíst, ať to zaokrouhlím na deset :P To bude můj rekord za měsíc :D Nezapomeňte na protein, zmiňuji ho hlavně ve spojení končící se cenové akce tady na blogu (viz levé menu), mějte se prima a užívejte poslední podzimní dny. Prý má přijít sníh a mrazy ... :( no... tak uvidíme ☺ Nikki.

PS: Dnes odpoledne jsem byla se psíkem venku a navštívila nás taková strašlivě krásná milá chlupatá fenka, pak někde z dálky jsem slyšela, jak ji volá panička, křičela na ní "Majdo, pojď sem!!! Majdo!" Do toho telefon u ucha, evidentně vyřizovala něco pracovního, protože tomu v telefonu vykala a mezitím křičela na Majdu ☺ Bylo to docela komické, ale nejlepší bylo, když se Majda rozeběhla, očividně si chtěla zaběhat a provětrat svoji mladou paničku. Panička zaklapla telefon s omluvou, rozběhla se a volala:"Tak ty chceš běhat? A chápeš, že ti to nepomůže, když pak doma žereš jak dobytek?" 

29 komentářů:

  1. Na tvuj blog jsem narazila uplnou nahodou a nemam slov, jsi skvela:) Malokdo ma tak silnou vuli:)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký příspěvk, závěrečná scénka mě pobavila :D Už koukám na něteré z odkazů, ktré jsi doporučila :) A na fotky z proměny se těším i já! Snad pošlou všichni :) Já udělám foto v pátek ráno, o víkendu to nestihnu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Scénka bavila i mě venku :D jsem se chechtala :D
      A na proměny (všechny) jsem fakt zvědavá... :)) v pátek očekávám foto (tvoje) :D

      Vymazat
  3. Ahoj Nikki, přeju brzké uzdravení! Ať bacil odtáhne a Ty zase můžeš cvičit a dělat to, co Tě baví! Ta scénka na konci mne pobavila :)
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Jů! Jsem ráda, že se mé típky líbí! Protože mě se líbí dvojnásob. Takže sem se chtěla podělit :) :D

    OdpovědětVymazat
  5. Miki je skvělej, mívám podobný výraz, když mi kocour vyskočí na stůl a nenápadně se mi přibližuje k talíři :) já sice cvičím ( včera poprvé Killer Abs a měla jsem ze sebe radost, jak jsem to zvládla - jen by se ten ozdobný tukový pás mohl ještě trochu zmenšit :D ), ale taky nejsem úplně OK... Bacily řádí! NA ten protein myslím, mám v plánu koupit do zásoby, juchůů :))

    OdpovědětVymazat
  6. Perfektny prispevok a ten zaver nema chybu. Mam strasne rada tento blog a je pre mna strasne inspirativny.
    Katka

    OdpovědětVymazat
  7. Majda mě pobavila a jsem ráda, že mohu začít další pracovní den s úsměvem, protože jsem si přečetla něco, co ten úsměv vyvolalo.

    OdpovědětVymazat
  8. Opět skvělý článek ,vždycky se těším s čím novým přijdeš....také už koukám na některé odkazy ,co neznám :-) A Majda mě taky obavila :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Opět moc milý článek! Držím palečky, ať se brzy uzdravíš :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Andy :))) Už mě svrbí končetiny celého těla, jak bych už chtěla popadnout činky :D

      Vymazat
  10. Zdravím, Nikki.
    Tvůj blog jsem objevila asi před měsícem a tak trochu mě přiměl zavzpomínat na mé dávné snažení. Tenkrát jsem se patřičně dřela, protože jsem to zbožňovala (ten paradox, když špekounek zbožňuje cvičení :) ).
    Nidky jsem nebyla hubená, ale cvičení mám ráda. Jsem ráda za tvůj blog, který mi připomněl mě ,,tenkrát" a já se rozhodla k tomu vrátit. Být zase lepší, alespoň po duševní stránce :).
    Moc se těším na tvé další příspěvky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji "ženo" :))) Duševní stránka je nad tou tělesnou bych řekla! Jakmile jsi v pohodě tam, tak pak už to jdu všude :)

      Vymazat
  11. Těším se na výsledky proměny :)
    Zuzky se nemusí vůbec nikdo bát. S těmi jejími modifikacemi to zvládnou opravdu i úplní začátečníci!

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj ty brdo dneska jsem narazila na tvůj blog a jako když jsem uviděla fotku před a po, tak klobouk dolu. Spadla mi pěkně brada. To je něco blahopřeji k úspěchu asi opravdu platí pořekadlo, když se chce tak to jde. Fakt klobouk dolu :).

    OdpovědětVymazat
  13. PS je super :D :D jinak fotečky z proměny určitě pošlu ;)

    OdpovědětVymazat
  14. soutěž s recepty by se i líbila ..."pár" jich v záloze mám :D
    a děkuju za zmínku o mém článku, jsem moc ráda že se ti líbil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Pár"? :D :D :D to je dobře, budeš je potřebovat :D jsem hrozná, ale už nad soutěží fakt přemýšlím :D že ji nakkonec asi zrealizuji, ale nejdřív dokončím jednu a pak dám na chvíli pauzu :) no uvidíme, jakou "chvíli" :D

      Vymazat
  15. Díky za zmínění mé osoby ve Tvém článku! Pořád Ti to tu prolézám, musím říct, že opravdu skládám největší poklonu. Ne jen za to, co jsi se sebou dokázala provést, ale taky jak to podáváš ostatním! :))

    OdpovědětVymazat
  16. Nikki,
    diky za me oblibene kratke zpravy.

    Chtela jsem se zeptat, zda nemas chut udelat recenzi na DDP yoga, je to ted celkem novinka, tak by me zajimalo, zda to shanet a co si o tom myslis/zda se chystas na cviceni atp.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem rychle mrkla na ukázku a hned mi přišel ten chlápek povědomej i to jeho triko :) Jsem včera o něm viděla jedno video, které má i ten člověk na videu. Jógu moc teda já ne-e, ale mrknu na to a prostuduju víc :) Díky za tip.

      Vymazat
  17. Díky moc všem za milé komentáře :)) Jsem ráda, že Majda pobavila :D byla fakt skvělá!!! A paniččin proslov pobavil dvojnásob :D

    OdpovědětVymazat
  18. :DDD to je dobrý s tou Majdou :D u toho videa jsem se málem rozplakala... Je to skoro nemožné! Ale už vidím, že všechno je možné, když člověk chce a má k tomu odhodlání

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)