Den 213 - Módní přehlídka

Zdravím vás, zítřejší den se ponese v rytmu dovršení mého 7. měsíce při hubnutí ☺ Hurá ☺ Pro dnešek jsem se však rozhodla, že vám sem nebudu dávat fotky postavy, kterou piplám a jaksi taksi rýsuji, ta se přeci jen mění teď už jen velmi pozvolna a pomalinku a tak uvidím za měsíc, za dva. Přesto jsem však vymyslela něco, čím bych "klasický" příspěvek nahradila. Dnes si uděláme takovou menší módní přehlídku věcí, jelikož jsem si dnes ráno říkala, co si "konečně" vyzkoušet pár věcí, do kterých jsem se nevešla nejen na začátku, ale ani třeba po třech měsících cvičení a měla vytyčené své cíle. Jste připraveni? ☺ Jsem tak natěšená :D


Začala bych asi tím, že si určitě pamatujete, vy, kteří jste viděli tohle video, které jsem dělala před čtyřmi měsíci, že jsem měla v plánu na sebe dostat jedny kalhoty, které jsem ukazovala na videu a které jsem prostě nedopnula. Chci říct, na videu i dnes mám stále stejnou váhu - 62 kg, ale přesto se tělo jaksi smršťuje a ubírá na cm ☺ Teď tedy pozvolna, ale od té doby před 4 měsíci to je přeci jen viditelné, jelikož... kalhoty dnes dopnu!!! Sice jsou mi stále těsnější, ale ten progres tam je a dělá mi to ohromnou radost. V létě budu kalhoty určitě často větrat ☺

Toho stínu nalevo si nevšímejte, to je od ruky a foťáku :D

Další věcičkou, kterou jsem už chtěla vyhodit ze svého šatníku byla nádherná sukýnka, kterou jsem vůbec nenarvala přes boky, natož tak ji dopnout. Ale pořídila jsem si ji během "mé cesty" a věřila, že to jednou dokážu. Vlastně jsem ji jen tak namátkou a zkusmo na sebe natáhla a ... málem mi spadla brada ☺ Jo, už je úplně akorát ☺ Dokonce vám v ní píšu tento příspěvek :D Musím si ten pocit užít ☺ 

Omluva za nekvalitní foto, ale bez "světla" je to zlé :)

Následující kalhoty jsem si pořídila těsně před 27. dubnem 2012, mým prvním startovacím dnem za hezčí postavou. Nic ze svého šatníku jsem totiž už neoblíkla a musela si pořídit nové kalhoty. Když jsem si je kupovala, říkala jsem si, že mi budou velké. Kdepak, také jsem je sotva dopla, ale dopla a byla ráda. Přes stehna se mi škaredě obtahovaly, znáte to, takový ten zřejmý tah látky, který prozrazuje, že jste ve věcech narvaní ☺ No, tak něco takové bylo u mne. Dnes? Kalhoty přetáhnu přes boky zapnuté a po bocích na stehnech jde jasně znát, kolik látky je tam najednou navíc ☺ Občas kalhoty vytáhnu ven, protože jsou mi krásně plandavé, konečně je možná využívám účelně a to, že mají budit dojem plandavých kalhot :D I když, občas si říkám, jestli to fakt není už moc, ale prdím na to :D Líbí se mi i tak ☺


No a na úplný závěr fotky černých šatů, které si schovávám na jednu prima příležitost a to na stužkovák mého přítele, sice viděl fotku tuhle, kde mám šaty na sobě a zakrývám s nima svoje špíčky špeky a zadek,  což je i na fotu vidět, no děs a hrůza. Je to z prosince 2011. Vedle mě je Číňanka, která přijela k nám na školu i s ostatními studenty ze světa a já jim po dva dny dělala průvodce, takže proto fotka s touhle slečnou ☺ Nicméně, níže už je foto z dneška, šatičky mi konečně sedí tak, jak jsem potřebovala a chtěla ☺ Na plesy zásadně nechodím, nevím, nějak se mi to příčí ☺ ale říkala jsem si, že v případě přítele udělám výjimku a přemůžu se, seženu botky a kabelku a na ten jeho večer s ním půjdu. Snad se mu budu líbit. Žádné přehnanosti na mě beztak nedostane, já na takové věci fakt nejsem :D (zde ještě jedna z dneška)


Při psaní tohoto příspěvku jsem si pouštěla Justina TimberlakeaKaty PerryKaren Ramirez a vůbec jsem měla moc příjemnou náladu. Všem přeji krásnou neděli, krásný konec listopadu a hodně síly do vašich proměn a přeměn a jiných změn ☺


48 komentářů:

  1. Nikki, ty jsi prostě úžasná! Ty kalhoty si moc dobře pamatuju, já prostě nemam slov :-) A v těch šatech - ty jsi TAKOVÁ KOČKA!!!

    Mně je teď tak hrozně líto, že jsem to cca dva měsíce tak flákala.. fotka do proměny nebude taková, jaká mohla být. Ale důležité je, že jsem se vzpamatovala a zase pokračuju. Naštěstí jsem během těch dvou měsíců nepřibrala, tak aspoň něco :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, doufám, že se tomu dacanovi budu líbit :D

      Proměny se neboj a určitě ti nic nemusí být líto, hlavně, že jedeš dál :) Je vás spousta, co mi píše, že na chvíli polevili :) Není to snadné, ale já jsem strašně ráda, že se s tím perete a bojujete :)

      Vymazat
  2. Ty jo, Nikki, to je vážně změna vidět tě i v jiném než sportovním oblečení. Moc ti to sluší. :)) Jak reaguje přítel na takovou proměnu? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)

      Jak reaguje? no... až příliš aktivně, řekla bych :D raději nerozebírat :D

      Vymazat
  3. wow si nádherná vo všetkom :), teraz by si už mohla mať na sebe aj vrece a stále by si bola kočka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, úžasný pokrok, moc ti to sluší!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadáš úžasně, 7 měsíců se nezdá jako tak dlouhá doba, ale je to obrovský pokrok!!! Musím říct, že jsi moje obrovská inspirace. Před necelými dvěma měsíci to byla právě tvoje stránka, která mě nakopla k tomu, abych se sebou začala něco dělat. Díky ti za to! Leňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leňo, moc děkuju, ať ti to moc jde :) Drž se :))

      Vymazat
  6. Ahoj Nikki, moc pěkná změna, článek jsem opět zhltla, jsi má velká motivace a inspirace :-) Jinak by mě zajímalo, kolik cm jsi dala celkem pryč? Napíšeš nám to? :-) Měj se krásně, Tvá věrná čtenářka Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj děkuju, je to napsáno v 6 měsíční proměně, od té doby nějaké pidi úbytek bude, ale minimální :) Tak rychle už to nejde :)
      http://mojetelo.blogspot.cz/2012/10/26-rijna-2012-promena-po-6-mesicich.html

      Vymazat
  7. Paráda, je vidět, že na sobě pořádně makáš :) ani mi nepřijde, že je to už taková doba!
    Ty 'maskáčové' kalhoty mám podobné, ale asi se do nich nejspíš nevejdu (to už by byl vážně extrém, a asi budou i krátký :(), kdysi moje nejoblíbenější!
    V černých šatech jsi fakt kočka! :))
    Opakuji se po ostatních a dokonce sebe, ale jinak to fakt nejde! Jsi fakt dobrá, inspirace pro nás všechny :)

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Nikki, vím, že už to tu psali mnozí, ale jsi fakt úžasná! Obdivuji Tvou vůli a vytrvalost a moc ráda sleduji Tvé pokroky. Oblečení Ti padne parádně, užij si ho! A šaty teda luxusní!
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. Wau, wau. Jak píší všichni, tvé stránky mě taky nakoply se sebou něco dělat. Já na sobě změnu již pozoruji a to jen díky tvým výsledkům a veškerým informacím na tvých stránkách, kdy vždy krásně napíšeš to co je třeba. Přítel sice remcá, že to je komerční stránka, ale kdepak :-). Ať si remcá. Na jaře až mě bude držet za ruku na pláži v mých nových sexy plavečkách s mnohem hezčí postavou, tak budu mít co dělat, abych se poršla někdy i bez něho :D. Na váze stojím již měsíc, ale jak píšeš ty - centimmetry ubývají a je to znát na oblečení. Už se těším až se obleču do jeansů, které jsemm si koupila jako motivaci, které chci dosáhnout.
    Díky za vše a na fotkách ti to sluší.
    Přeji hezký den Atevi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Komerční? :D Teda s čím já se ještě nesetkám :D Doufám, že se ti tvoje cesta podaří a přítel bude spokojený a ty hlavně taky :)) Drž se a děkuju :)

      Vymazat
    2. no myslí si, že to je jen lákačka na lidi, ale nechám ho při tom :D. Já své výsledky vidím a to je důležité.
      Tak ještě jednou díky

      Vymazat
  10. Skvělá přehlídka. Ty šaty jsou strašně sexy!!! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nikki, chce vedieť len jednu vec A TO ODKIAL Máš TIE šATY? :) o. SEGRA MA PODOBNE/ROVNAKé (pardon caps) a mne sa strasne pacia. Ale nikde som na take nenatrafila.
    Díky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je dostala od mamky z obchodu, prodává dovozové outletové zboží z Anglie. Takže mám od ní :( to jsem moc nepomohla, že? :) Taky se mi hned líbily, jsou naprosto jednoduché, příjemné... :)

      Vymazat
  12. Ahoj, opravdu Tě obdivuju za to co jsi dokázala - prostě úžasný.Jsi pro
    mě ohromná inspirace už jenom pro to, že jsi máma a já budu asi tak za
    3 měsíce a tudíš věřím, že to pak taky dokážu :)(dát se do formy).Cvičím
    pořád, ale samozřejmě dle možností (nižší intenzita, neskáču).Moc se těším
    až budu moct zase cvičit HIIT se Zuzkou a pořádně si zaposiluju bříško :).
    Vypadáš skvěle....hlavně v těch černých šatech :).Petruše

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Peti, těším se, až budeš cvičit zase se Zuzkou, těším se na výsledky, já se s ní teprve chytám :))) ale moc se mi líbí :))

      Vymazat
  13. Nikki, Tvoje proměna je skvělá! Na plese budeš nádherná! Možná bys ten svůj postoj k plesům měla přehodnotit, už jen kvůli všem těm krásnem šatům, které se tam nosí :))) Kdo jinej by je měl ukazovat, že postavičky, jako máš Ty :). Já jsem žila se svojí nejvyšší váhou dlouho, takže vlastně ani nemám doma oblečení, do kterého se nevejdu, nebo do kterého bych chtěla zhubnout. Ale mám dole dvacet kilo (přece jen ty moje obr špeky jdou dolů asi lépe) a nemám co na sebe. Pořídila jsem si šicí stroj, abych si mohla alespoň něco zúžit :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuju. Závidím ti, ty umíš šít? bože, víš jak bych to chtěla umět... strašně moc :))) já vím, člověk řekne, na tom nic není :D ale já jsem antitalent na všechno z rukama :) :D jsi šikula, závidím :))) ať se daří :)

      Vymazat
  14. Odpovědi
    1. Ahoj Leni, ano, něco mám 36 něco 38, tak mezi :) začínala jsem na 40-42 :)

      Vymazat
  15. Mooooc ti to sluší! Plesová sezóna začne a ty budeš jen zářit! ;) Ty první kalhoty se mi líbí! :) Fakt je vidět, když člověk něco dělá! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Taky často vytahuju starý věci co už sem dřív vůbec nemohla nosit. A je to super :-D ...u pár věcí se mi dokonce stalo, že sem je s nadšenim oblíkala, jak mi teď hezky budou a budu je moc nosit...no a skoro ze mě spadly :-D...takže hledam švadlenu :-D...ty černý šaty ti fakt seknou ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. věci jsou na porovnání úplně nejlepším měřítkem :)) takže ráda se takto testuju a koukám, nejsem sama :D

      Vymazat
  17. Wow, tak v těch šatech vypadáš opravdu úžasně :-) Jsi můj velký vzor.

    OdpovědětVymazat
  18. páni, v těch šatech jsi neskutečná kočka! odvedla jsi skvělou práci :)

    OdpovědětVymazat
  19. stužkovák? přítel maturuje?

    OdpovědětVymazat
  20. Tak teda v šatech jsi fakt kočka, sluší ti to. Ohromná změna! Držím ti palce, už jsi dokázala mnoho! :))

    OdpovědětVymazat
  21. Jsi úžasná! Jdu cvičit! :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Nikki,

    proměna je naprosto úžasná, nemám slov! Jen se chci zeptat, jestli jsi držela ještě nějakou dietu, nebo jsi jedla uplně "normálně" a tu úžasnou postavu jsi získala "pouze" cvičením? Díky a klobou dolů!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://mojetelo.blogspot.cz/2012/11/jak-jsem-to-delala-jak-to-delam-ja.html

      ;))

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)