Den 200 - Fitness dotazník

Krásné číslo dnešního dne :) Dnes jsem narazila na jeden zajímavý a velmi jednoduchý dotazník a docela mě odpovídání na něj bavilo, tak jsem si říkala, proč se s vámi o něj nepodělit. Tedy spíše o odpovědi. Klidně si jej vezměte i na svůj blog a použijte. Já jej jen přeložila ☺ 25 otázek tedy a moje odpovědi na ně jsou zde ...


1. Kardio nebo posilování? 
Určitě posilování.

2: Jillian Michaels nebo Bob Harper? 
Bob je skvělej, náročnější, ale mé srdce patří Jillian ☺

3. Mražený jogurt nebo zmrzlina? 
Zmrzlina :D Obzvláště miluju Big Milk Stracciatellu ♥ Má jen 130 kalorií :D

4. Trénink: Horní nebo dolní část těla? 
No, jak kdy. Je to tak 50/50 :)

5. Lunges nebo dřepy? 
Dřepy!!! Miluju dřepy :D

6. Sladké nebo slané? 
No... sladké.

7. Jóga nebo pilates? 
Když už, tak jógu.

8. Nike nebo Adidas? 
Nike.

9. Fitko nebo raději fitness doma? 
Vždycky fitness doma. Kdybyste viděli naše fitko a ta individua tam, taky byste dali přednost domácímu.

10. Vařená nebo grilovaná zelenina? 
Syrová :D

11. Burpees nebo push-ups? 
Nesnáším burpees. Miluju kliky :)

12. Těstoviny nebo rýže?
Rýže určitě. Miluju ji.

13. Proteinový prášek nebo protein z jídla? 
Kombinace.

14. Nejoblíbenější věc na cvičení? 
Činky :) Těžké!

15. Nejoblíbenější výmluva před tím, než jsi začal s fitness?
V práci mám pohybu dost.

16. Nejoblíbenější svačinka? 
Proteinový shake :D

17. Nejoblíbenjěší snídaně? 
Opečený toust s burákovým máslem ♥

18. Zdravé jídlo, které nesneseš? 
Pohanka... bože :D

19. Jakou hudbu posloucháš při cvičení? 
Trance :D Miluju sety Le Grand Renarda :D

20. Cvik, který nerad děláš? 
Burpees a cokoli v side-planku

21. Cvičíš 30 nebo 60 minut? 
Třicet

22. Kolikrát týdně?
5-6x

23. Oblíbená polévka? 
Česneková, čočková, vývar

24. Nej ovoce a zelenina? 
Ovoce - mango. Zelenina - meloun.

25. Ryba nebo kuře? 
Kuře, na milion způsobů :)

21 komentářů:

  1. U většiny otázek se sejdeme :-) ...jen já teda pohanku miluju :-D. Meloun je zelenina? :-D a já asi radši rybičku :-) zrovna včera sem se přecpala okounama :-D...a už 200 jo? těšim se až bude 365 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se máš :D Já pohance nepřišla prostě na chuť, tolik šancí dostala, megera jedna :D prostě ne... připomíná mi to kroupy a bože ... :D ne :D

      Jojo, meloun je zelenina :)) A ryba mi nevadí, mám ji ráda, ale přednost asi dám vždycky kuřátku :)

      Vymazat
    2. Já pohanku taky můžu, ale třeba absolutně nesnáším kuskus - a to pěkně prosím miluju nade vše těstoviny a mohla bych je jíst každý den i dvakrát.

      Vymazat
  2. Jo meloun je zelenina ikdyž se tomu pořát každej diví ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je to samé jako s rajčetem - tam má taky každý jiný názor. :D

      Vymazat
    2. No pri paradajke je to tiež otázne :D Ona je vlastne z čeľade ľuľkovitých rastlín, ako je napr. zemiak a ten tiež ja osobne nepovažujem za zeleninu. Zemiak je zemiak, paradajka je paradajka :D Pri melóne rozumiem tomu, že je to zelenina, lebo tekvica je zelenina a melón je vlastne sladká tekvica :D

      Vymazat
    3. No já to dnes prostudovala a botanicky je rajče opravdu ovoce :D stejně jako lilek, cuketa, okurka či paprika :D :D :D to jsou mi objevy a já se tedy docela často cpu "ovocným" salátem na večer :D

      Vymazat
    4. tak čo je potom zemiak, keď paradajka je ovocie? :D tiež je to ovocie, keď sú z rovnakej čeľade? :D či tam sa berie do úvahy, či to rastie na kríčku, alebo pod zemou? :D

      bože, ja budem mať vrásky v takom mladom veku a aj to kvôli zelenine... ovociu... neidentifikovateľnému jedlu! :D idem radšej googliť... :D

      Vymazat
  3. Jéé, to se mi líbí :D V pár věcech se shodnem!

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký dotazník, někdy si ho možná půjčím, pro zpestření příspěvků ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Big Milk Straciatella je nejlepší zmrzlina na světě:))

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jo, to je vážně super dotazník, použiji ho na blog :). Taky nemůžu vystát side plank! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ty jsou uplně příšerný. U nich jsem u Jillian umírala :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)