sobota 3. listopadu 2012

1.000 FB čtenářů - soutěž


Budu to říkat už asi posté, ale když jsem začínala se svým blogem, netušila jsem, ani v tom nejzazším zákoutí své mysli, že by se mohl vůbec kdy dostat do podoby, jakou má dnes. Z počátku jsem si psala jen své poznatky o tom, jak jsem cvičila a co jedla, popřípadě co si koupila, byl to vlastně takový můj deníček, který mě měl hnát kamsi dopředu, protože jsem si byla jistá, že když si své poznámky o svém novém životním stylu budu psát veřejně, pomůže mi to vytrvat. 

Pátý den od založení blogu, tedy přesně 1. května 2012, jsem si založila i FB stránku k blogu - co já vím, proč vůbec jsem to udělala ☺ Upřímně, dnes jsem tomu ráda, protože i když na "fejs" ustavičně nadávám, je to opravdu nejpříhodnější místo pro to, kde se společně podělit o různé postřehy nad rámec blogu, spousta věcí a materiálů se sem prostě nevleze. Můžeme si tam společně zanadávat, společně řešíme, chválíme, motivujeme, občas narazíme na nějakého vypatlance - ó, jak by svět byl nudný bez těchto stvoření ☺ - ale také se podporujeme, sdílíme své pocity, zážitky, dojmy, inspirace. Myslím, že jsme si tam vytvořili jakousi komunitu, a za sebe vám můžu říct, že bez některých jmen si to tam už ani nedokážu představit ☺ 

Co vám budu říkat, skoro 97% čtenářů stránky jsou ženy ☺ Zbylé 3% muži
stránku sleduje:
11% žen v rozmezí 13-17 let
39% žen v rozmezí 18-24 let
37% žen v rozmezí 25-34 let
8%  žen v rozmezí 35-44 let
1,5% ženy starší 45 let 

muži sledují stránku (hlavně) v rozmezí 13-34 let
__________________________________________________________________________

A teď k samotné soutěži. Tu jsem uspořádala právě proto, že se blíží magické číslo 1.000. A blíží se docela rychle. Tahle soutěž potrvá právě do doby, než onoho čísla 1.000 bude dosaženo. Pokud by to bylo nějak extra moc rychlé, prodloužím soutěž ještě o další dny. Vše bude oznámeno zde na blogu. 

Jedinou povinností, abyste se soutěže mohli zúčastnit je být, samozřejmě, čtenářem FB stránky ☺ Zúčastnit se tak mohou všichni starší 13 let. Budou losováni 3 výherci, každý z nich obdrží DVD Osobní trenér, které do soutěží věnoval obchod Ronnie.cz a dvě tyčinky Maxi Nuta náhodného výběru. 

 


Pokud budete vylosování, vaše jméno nebo přezdívka se objeví zde na blogu ve formuláři Rafflecopteru. Skrz tento formulář také budete soutěžit. Stačí napsat svoji přezdívku či jméno včetně emailu (pokud nenapíšete email, nebudete v losování) a dalším úkolem je ujistit se, že sledujete FB stránku ☺ Pokud vyhrajete, bude vám zaslán informační email o výhře a na vás bude odpovědět do 48 hodin po odeslání emailu. Pokud se tak nestane, výhra propadá. Přeji vám všem hodně moc štěstí  a děkuji za tak skvělé čtenáře ☺

a Rafflecopter giveaway

15 komentářů:

  1. tisícovku budeš mít hned! :)
    máš skvělý blog :)
    kejmii3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Sice jsem na blog narazila nedavno, ale stranku otviram nekolikrat denne a peclive ctu :)
    verunka.rozsypalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. bezva, holky, ještě jednou si přečtěte pravidla jo? psaním emailu tady v komentářích se soutěže nezúčastníte! proto je tam formulář.

    OdpovědětVymazat
  4. Super soutěž! Tak jsem se taky zkusila přihlásit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Přihlášena! Doufám, nějak tento systém neznám, ale snad se mi to povedlo.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak snad se mi povedlo přihlásit :).

    OdpovědětVymazat
  7. Tak doufám, že se mi to povedlo. S angličtinou kamarádka nejsem :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj,tvůj blog jsem našla teprve o víkendu,ale dnes už jsem dala první level s Jill a teď jsem se přihlásila(alespoň si to myslím) :o) Iveta

    OdpovědětVymazat
  9. soutěže se nezúčastním. I když bych chtěla :D mě by totiž to DVD bylo na nic a tak dám šanci někomu jinému :D jen jsem chtěla říct, nechápu holky, co sem píšou maily :DDDDD mein Got

    OdpovědětVymazat
  10. Snad tam jsem taky :-)Tvůj blog se mi strašně líbí. Je úžasný, jak jsi na sobě zapracovala. A Jillian cvičím taky a je nej! Zkusím i další cvičení od ní, díky, že tady máš seznam jejích cvičení!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)