čtvrtek 22. listopadu 2012

Zuzka Light - ZWOW #31-40

Zuzka Light patří mezi mé oblíbenkyně a tohle je již čtvrtá část jejich workoutů, které jsem si odcvičila. Opět ke každému workoutu přiřazuji bodové hodnocení podle mého uvážení ohledně náročnosti a líbivosti, s poznámkami o případných úpravách, které jsem na cvicích prováděla. Pro zvětšení obrázků na ně klikněte ☺ Ať se líbí. Do komentářů se můžete chlubit svými skóre jednotlivých workoutů, budu ráda ☺

ZWOW #31 Circuit Sweat link
Potřeby: podložka
Zaměření:
Náročnost:
Líbivost:
Moje úpravy:
Moje skóre:



ZWOW #32 Show Me Your Strength link
Potřeby: žídle, podložka, 2 těžší činky
Zaměření:
Náročnost:
Líbivost:
Moje úpravy:
Moje skóre:



ZWOW #33 Sexy Spy Workout link
Potřeby: voda
Zaměření:
Náročnost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☺☺
Líbivost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☺
Moje úpravy: ---
Moje skóre: ---



ZWOW #34 Beg It For It To End link
Potřeby: 2 těžší činky (Zuzka používá 7kg), 1 těžká činka (Zuzka má 18kg, pak mění na 15kg)
Zaměření: zadeček, nohy, tricepsy, břišní svalstvo
Náročnost: ☻☻☻☻☻☻☻☺☺☺
Líbivost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☺☺
Moje úpravy: nemám tak těžké činky, měla jsem jen 3kg a 5kg
Moje skóre: ---


ZWOW #35 Sweat Everywhere link
Potřeby: židle, 2 těžší činky
Zaměření:
Náročnost: 
Líbivost:
Moje úpravy:
Moje skóre:


ZWOW #36 Push It To The Max! link
Potřeby: těžší činky (4,5kg má Zuzka), 4 předměty na vyhrazení prostoru
Zaměření:
Náročnost: 
Líbivost:
Moje úpravy:
Moje skóre:


ZWOW #37 Just Add Water link
Potřeby: podložka
Zaměření:
Náročnost: 
Líbivost:
Moje úpravy:
Moje skóre:



ZWOW #38 Sweat Shred link
Potřeby: podložka, činka
Zaměření:
Náročnost: 
Líbivost:
Moje úpravy:
Moje skóre:



ZWOW #39 Max Limit link
Potřeby: těžká činka nebo kettlebell
Zaměření: zadeček, stehna, ramena
Náročnost: ☻☻☻☻☻☻☻☺☺☺
Líbivost: ☻☻☻☻☻☻☻☺☺☺
Moje úpravy: ---
Moje skóre: ---



ZWOW #40 Burn It Off! link
Potřeby: podložka, dvě činky
Zaměření: kardio, paže,hrudník, zadeček
Náročnost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☺
Líbivost: ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☺
Moje úpravy: ---
Moje skóre: 12:48

sobota 17. listopadu 2012

Zuzka Light - ZWOW #21-30

Zuzka Light a její třetí část projektu ZWOW. Opět i zde najdete moje poznatky a poznámky k workoutům, které jsem odcvičila. Rovněž přiřazuji bodové hodnocení podle mého uvážení ohledně náročnosti a líbivosti. Přidávám také poznámky kvůli možným úpravám a připisuji i svoje nejvyšší skóre. Pro zvětšení obrázků na ně klikněte ☺ Vaše skóre pište do komentářů, budu ráda ☺

(postupně doplním)

středa 14. listopadu 2012

Proč cvičením na břicho nezhubnete břicho...

"Ahoj Nikki, poraď mi nějaké cviky na břicho, potřebuji tam nejvíc zhubnout!"

Největší a nejčastější omyl většiny žen je domnívat se, že když budou provádět cviky na břicho, tak v břišních partiích zhubnou. Ano, cviky bříšku opravdu mohou pomoci, ale cvičením tuhle část pouze zpevníte. Můžete se břichu věnovat i hodinu každý den, ale důležité je i to, jak se k tělu budete chovat právě mimo cvičení po zbytek dne.  

Je nutné si uvědomit, že posilováním břicha v těchto oblastech nezhubnete. Žádnou partii na svém těle cvičením nezhubnete, ale jen posílíte. Od toho je cvičení, aby tvarovalo tělo. Tuk vám na těchto místech stále zůstane a věřit tomu, že se časem tuk změní na sval, je sci-fi. Takový proces zkrátka neexistuje. Jsou tuky a svaly. Takže pokud chcete objem v břišních partiích zmenšit (a kdekoli jinde), je nutné se nejprve zbavit nahromaděného tuku. K tomu vám může pomoci pouze správný jídelníček umocněný vhodným cvičením. Neexistuje žádné zázračné cvičení na světě, které by dokázalo to, co tahle kombinace. Nebo opravdu stále věříte, že budete-li dělat denně sklapovačky a plnit žaludek čokoládou a buchtami, tuk vám z této oblasti zmizí?

pondělí 12. listopadu 2012

Den 200 - Fitness dotazník

Krásné číslo dnešního dne :) Dnes jsem narazila na jeden zajímavý a velmi jednoduchý dotazník a docela mě odpovídání na něj bavilo, tak jsem si říkala, proč se s vámi o něj nepodělit. Tedy spíše o odpovědi. Klidně si jej vezměte i na svůj blog a použijte. Já jej jen přeložila ☺ 25 otázek tedy a moje odpovědi na ně jsou zde ...


1. Kardio nebo posilování? 
Určitě posilování.

2: Jillian Michaels nebo Bob Harper? 
Bob je skvělej, náročnější, ale mé srdce patří Jillian ☺

3. Mražený jogurt nebo zmrzlina? 
Zmrzlina :D Obzvláště miluju Big Milk Stracciatellu ♥ Má jen 130 kalorií :D

4. Trénink: Horní nebo dolní část těla? 
No, jak kdy. Je to tak 50/50 :)

5. Lunges nebo dřepy? 
Dřepy!!! Miluju dřepy :D

6. Sladké nebo slané? 
No... sladké.

7. Jóga nebo pilates? 
Když už, tak jógu.

8. Nike nebo Adidas? 
Nike.

9. Fitko nebo raději fitness doma? 
Vždycky fitness doma. Kdybyste viděli naše fitko a ta individua tam, taky byste dali přednost domácímu.

10. Vařená nebo grilovaná zelenina? 
Syrová :D

11. Burpees nebo push-ups? 
Nesnáším burpees. Miluju kliky :)

12. Těstoviny nebo rýže?
Rýže určitě. Miluju ji.

13. Proteinový prášek nebo protein z jídla? 
Kombinace.

14. Nejoblíbenější věc na cvičení? 
Činky :) Těžké!

15. Nejoblíbenější výmluva před tím, než jsi začal s fitness?
V práci mám pohybu dost.

16. Nejoblíbenější svačinka? 
Proteinový shake :D

17. Nejoblíbenjěší snídaně? 
Opečený toust s burákovým máslem ♥

18. Zdravé jídlo, které nesneseš? 
Pohanka... bože :D

19. Jakou hudbu posloucháš při cvičení? 
Trance :D Miluju sety Le Grand Renarda :D

20. Cvik, který nerad děláš? 
Burpees a cokoli v side-planku

21. Cvičíš 30 nebo 60 minut? 
Třicet

22. Kolikrát týdně?
5-6x

23. Oblíbená polévka? 
Česneková, čočková, vývar

24. Nej ovoce a zelenina? 
Ovoce - mango. Zelenina - meloun.

25. Ryba nebo kuře? 
Kuře, na milion způsobů :)

pondělí 5. listopadu 2012

Zuzka Light - ZWOW #11-20

Zuzka Light a její druhá část projektu ZWOW. Opět i zde najdete moje poznatky a poznámky k workoutům, které jsem odcvičila. Rovněž přiřazuji bodové hodnocení podle mého uvážení ohledně náročnosti a líbivosti. Pro zvětšení obrázků na ně klikněte ☺

(postupně doplním)

Zuzka Light - ZWOW #1-10

Zuzka Light patří mezi mé oblíbenkyně a říkala jsem si, proč jí tady nevěnovat trošku více prostoru. Nebudu se nijak rozepisovat o její osobě, ale ráda bych zde po kouskách odkázala na její online workouty, u kterých vám vždy napíšu, jaké cvičební pomůcky Zuzka používá, jak jsou workouty náročné a jak se mi líbily. Vše bodovým ohodnocením ☺ Snad se vám budou aspoň takto minimálně popsané její workouty hodit. Pro zvětšení obrázků na ně klikněte ☺

(postupně doplním)

sobota 3. listopadu 2012

Měli byste cvičit méně, pokud chcete zhubnout?

Dobrá zpráva pro ty, co tráví hodiny v tělocvičně každý den a doufají, že tím shodí rychleji nadbytečná kila. Nové studie ukazují, že nemusíte.

Výzkum, který se dělal na University of Copenhagen, se zaměřil na vliv zvýšeného aerobního cvičení v životě zdravých, neaktivních, mírně obézních mužů. 

Byly vytvořeny tři skupinky, které postoupili následující činnosti.
  • první skupinka měla být bez pohybu
  • další skupinka měla cvičit 30 minut denně
  • poslední skupinka cvičila 60 minut denně

Všechny tři skupiny mužů byly také požádány, aby své stravovací návyky nijak neměnili a aby si denně vedli záznamy toho, co všechno sní, a také byli v různé dny monitorováni pohybovým senzorem, který určoval, jak aktivní dotyční byli, když zrovna necvičili. 

Vědci se pak zaměřili na jednotlivé účastníky, změřili jejich procentuální podíl tuků a svalů a srovnali je s odcvičeným časem a výslednými čísly týkající se váhového úbytku.

Výsledky byly překvapující: 

Přestože obě skupinky cvičících shodili určité kilogramy, ti, kteří cvičili pouze 30 minut denně ve skutečnosti shodili na váze daleko víc než ti, kteří cvičili 60 minut denně. Ti, co nic nedělali, překvapivě neshodili nic. 

"Bez ohledu na cvičení, v obou skupinách došlo k podobným úbytkům tuku,” napsali autoři výzkumu.

Přestože badatelé nedokázali potvrdit, proč skupina cvičících pouze 30 minut denně zaznamenala větší úbytky na váze (průměrně 3,2kg oproti 2,2kg), tvrdí, že skupina, která cvičila 60 minut denně měla tendence jíst víc během dne (což naznačovaly i poznámky ve stravování účastníků, jejich kalorický příjem byl vyšší, avšak ani tohle nestačilo k odůvodnění celkového menšího váhového úbytku). Druhá teorie naznačuje, že skupinka cvičící 60 minut denně byla vyčerpaná a z toho důvodu byla výsledkem menší aktivita během dne (což bylo potvrzeno pohybovými senzory, které na sobě účastníci nosili, skupinka s 60 minutovým denním cvičením si potřebovala častěji sednout).

Ať jsou důvody jakékoli, vypadá to, že 30 minutové cvičení je perfektní dávkou pro hubnutí - stačí to na spalování kalorií a přesto člověk necítí potřebu dohnat kalorie spálené během cvičení. 

Osobně jsem ráda, že tato studie ukazuje, že není nutné trávit hodinu denně k tomu, abyste dosáhli svých výsledků. Miluji cvičení - ale ne hodinu naráz. Zjišťuji, že jízda na kole do práce, procházka a jóga několikrát do týdne je z dlouhodobějšího hlediska pro mne přijatelnější, než se snažit cvičit až příliš.

A co vy? Cvičíte 30 minut denně nebo více? Co má podle vás nejlepší výsledky a u čeho je možno vydržet co nejdéle? 

-Katharine Watts, Associate Web Editor

(zdroj: http://www.besthealthmag.ca/blog/post/news-should-you-exercise-less-if-you-want-to-lose-weight)