Zuzka Light aneb nebojte se vlčice

Zuzku Light vám nemusím představovat, většina z nás ji pamatuje ještě z dob BodyRock, kde se stala jeho spoluzakladatelkou a odkud se také před jistým časem vymanila, za tajemných okolností, aby mohla pokračovat sólo. Nechci BodyRock rozpitvávat, ale už mi zkrátka není tak sympatický jako kdysi býval. Co si budem nalhávat, naše Zuzka byla tím hlavním tahounem. 

Dnes se stala "svoji vlastní značkou" a na YouTube kanále představuje nejen své tréninky a nově i tipy ze života fitness, ale také postuje střípky ze svého soukromí, své fanoušky podporuje a co vám budu říkat, můžete ji mít rádi nebo nemusíte, tato holka udělala na sobě neskutečný pokrok, příšerně zapracovala a přesto zůstává skromná, milá a usměvavá. Ale teď už k věci ☺


Pro mnohé z nás je Zuzka také jakýmsi "vlkem", v jejím případě "vlčicí", které se bojíme. Máme strach, že její workouty jsou natolik intenzivní a obtížné, že je to za hranicemi našeho chápání a neodvažujeme se ani pomyslet na to, že bychom workout se Zuzkou kdy zvládli. Já jsem si dnes se Zuzkou v rámci jejího projektu ZWOW již poněkolikáté zacvičila, a i když nezvládám všechno perfektně, tak jako ona, i když nezvládám workout v takovém časovém limitu jako ona a nepoužívám u toho třikrát těžší činky jako má ona, věřte, že se její cvičení zacvičit dá, workouty nejsou zrovna nejlehčí, ale ani nejsou čímsi nereálným, a navíc workouty s ní odsýpají.

Jak s ní cvičím já? Určitě bych nezvládla jet podle videa, takže vždycky co udělám je to, že si vezmu tužku a papír a napíšu si, co mám cvičit a kolikrát nebo jak dlouho a kolik kol celkem. Pak si pustím video, podle kterého si dané cviky prostě vyzkouším a také abych věděla, jak co cvičit. Nemám šanci zvládnout za 15 minut workouty, někdy i méně, tak jako Zuzka, takže z toho důvodu mám svůj "tahák", pustím si vlastní hudbu a jedu si svým tempem až do konce. Potím se i tak. Popadám dech taky i tak.

Zuzku Light určitě nelze cvičit denně, i když třeba jo ☺, já mám prostě ráda obměny, takže vy už víte, že to střídám, Jillian, Bob, Shaun a tedy i Zuzku. Zuzku cvičím tehdy, když například nemám tolik času, nebo ji chci jako doplněk k jinému cvičení. Fantazii, jak Zuzku kombinovat, se meze nekladou. Někdy si dám Zuzku, protože prostě nechci cvičit nic delšího, co vám mám říkat, lenora je ohromně zlá kamarádka :D Takže jsem vděčná za její intenzivnější čtvrthodinová videa. 

Určitě se vám bude líbít její FB stránka, pokud si chcete stáhnout workouty z jejího YouTube kanálu, můžete použít tento skvělý prográmek na stahování videí z YT (umí stahovat i pouze hudbu). Já mám takto videa od Zuzky pěkně pohromadě a přehledně ve složce.

Nejnovější workout od Zuzky, který jsem si před chvílí odcvičila ☺ Určitě jej zvládnete i vy!!! Hecněte se! ☺

13 komentářů:

  1. Zuzku mám ráda a taky jsem si myslela, že její videa jsou těžká. I tak jsem je ale s jejím novým projektem ZWOW začala stahovat s tím, že až budu mít kondičku a sílu, budu ji cvičit. Používá často různé vybavení, které nemám.

    Postupem času mě ale tenhle typ cvičení začal děsně bavit, za peníze z brigády jsem si něco málo pořídila a tak si ji občas zacvičím. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sice mě její styl cvičení moc nebere, ale musím uznat, že oproti Jillian si pěkně mákne :))) je dost vysilující to nejen sama odcvičit, ale k tomu ještě počítat a komentovat..takže klobouk dolů, je fakt dobrá..možná se časem přemluvím a taky to se Zuzkou zkusím :D

    OdpovědětVymazat
  3. mně je Zuzka a její styl cvičení celkem sympatická, určitě víc než taková Jillian. Dříj jsem se na ni necítila dostatečně dobrá, ale pomalu se k ní začínám vracet. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Trošku nezvyk, že je to bez hudby. Spider se mi dost líbí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zuzku zbožňuju a nejradši mám 25. Zwow :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem se šla kvůli tobě podívat :D Jojo, 25 je úžasná... ještě jsem ji necvičila, ale vypadá už takhle skvěle, zadeček dostane zabrat :D

      Vymazat
    2. Zuzka Light je úžasná a i denně se cvičit dá, jen si na to člověk musí zvyknout a zkombinovat náročnost workoutů tak, aby se nezabil... (: Kdyby měl někdo zájem, mám v počítači sepsaných 100 workoutů a nějaké challenge z doby bodyrock (názvy podle kterých najdete na youtube,instrukce,timing,roudns a popis jak cviky dělat), která různě střídám (teď odloženo, jede se 30DS). Stará videa bodyrock jsou jaksi z youtube v hojném počtu promazávány. //: Mé oblíbené jsou Power girl, You push me a Bikiny beach... (je jich samo moře (: )

      Vymazat
    3. Ahoj Mišalo, já bych zájem měla :-)

      Vymazat
    4. Ahojda Fíno, napiš mi Tvůj mail a pošlu... není problém (;

      Vymazat
  6. Též ji zkouším. Ale je to na mě moc hardcore. Takže to dělám podobně jak Nikki. Ale opravdu jen podobně :) Jedu od prvního videa, potřebuju v tom mít systém, jo a jsem u jedničky ;) , dělám 3 serie po 5 opakování. Prostě to s ní zkouším, ale jsem ještě máčka. Možná to bude tím že ju dávám až po Jill a pak na ni nemám sil :)
    S.

    OdpovědětVymazat
  7. Zuzka je nejlepsi , nasla sem si tuto stranku http://warriorz.us/ libi se mi tam volba random( kdyz se nemuzu rozhodnout kterej zwow si vybrat-:) )

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)