Rekonstrukce


9 komentářů:

  1. Moc Ti držím palce, Nikki, a těším se na novou podobu!!

    OdpovědětVymazat
  2. palečky držím a na změny se těším ;)
    napadlo mě nechtěla bys udělat video 5 měsíců fitness? :))
    bylo by to supr, videa jsou vždycky nejvíc inspirující!

    OdpovědětVymazat
  3. těším se:) a nikki můžeš mi napsat kde si stahovala to cvičení Asylum se Shaunem? díky

    OdpovědětVymazat
  4. a mě to vůbec na ulozto nenašlo, asi jsem to špatně napsala, ale stahuju přes torrent. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. když napíšeš na ulozto insanity asylum, najde to asi 5 souboru ;)

      Vymazat
  5. tak jsem si před chvílí dala do těla s Bobem ten ripped core. No mazec, ruce a nohy se mi třepou ještě teď, pár cviků jsem znala už od Jillian a některé jsem cvičila poprvé nejhorší byl asi rollaback series a ještě burpes, nevím jestli to píšu dobře:DD Všimla jsem si, že Bob má takový hrůzostrašný smích aspoň mě to tak přijde, takový jako nějaký skřet:DDD Chvílema jsem s tím chtěla seknout, ale pak jsem si říkala,že to dám ještě 20min pak 10, ale u těch 10min jsem už fakt skoro umírala:DD žádný relax, to teda ne, ale aspoň vím, že moje tělo už něco víc dokáže a kondička se zlepšila i tím chozením do fitka, sice jenom 2x týdně, ale i tak je to podle mě super:) Snad jsem tě neunudila svým dlooouhým komentářem:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)