O snech...


5 komentářů:

  1. ...a tím je i motivujte :) super motivační texty, moc se mi líbí, všechny!
    dona-gisele

    OdpovědětVymazat
  2. Tiše tě sleduju už od tvých začátků. Párkrát jsem ti tu už psala, ale většinou tě jen čtu. Četla jsem si ten článek, kde píšeš o tom, jak tě kdo kde propírá. No lidi jsou různý. Seš dobrá, zná tě čím dál víc lidí a s tím jde ruku v ruce závist. Ale o co jde?
    Já ti chci poděkovat, nebýt tebe, tak nikdy nezačnu cvičit. Byla jsi pro mě taková jiskra na začátku. Teď už od června cvičím v podstatě denně Jillian a přináší mi to krom lepší postavy takovej krásnej pocit. Nevím jestli jsem kdy byla šťastnější. A podzimní splín nejlíp zmizí cvičením a následnou sprchou. Už nikdy s tím nechci přestat. Takže ještě jednou díky TI :)
    Péťa

    OdpovědětVymazat
  3. Niki, seš úžasný člověk. Máš pevnou vůli, nikdy nic nezačínáš znovu, vypadáš skvělě jenom proto že si jdeš za svým snem.Vždycky jsem byla oplácaná,snad milionkrát jsem si říkala jak to změním, dělala jsem si plány.. jednou jsem to dátáhla tak, že si toho lidi začli všímat. Pak jsem zase ztlousta a teď jedu na dovolenou.. a vypadám tak, že bych tam nejradši nejela. Díky tobě a tvé vůli hned co se vrátím, začnu a OPRAVDU ZAČNU.

    OdpovědětVymazat
  4. Larry: až se vrátíš, tak budu čekat na zprávu, že jdeš do toho :) Bude se ti to líbit :)) POkud to budeš dělat kvůli sobě, uvidíš, že to půjde mnojem snadněji :) Teď si užívej a pak se obraň trpělivostí a sílou :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)