Den 187

Po dlouhé době se vám zase hlásím se svými zápisky a postřehy z dění kolem ☺ Za poslední dobu se toho děje nějak moc, šíleně rychlým způsobem se navyšuje číslo sledujících FB stránky, což je naprosto skvělé, baví vás to tam, diskutujeme, občas si zanadáváme a občas řešíme rozdílnost názorů :D Občas někoho zabanuju, ono by to ani jinak nešlo, aby se někteří nechovali jak dementi :D a neměli stupidní až vulgární prupovídky. 

Jsem ráda, že také stále funguje a že využíváte naše Moje tělo Fórum, z čeho jsem nadšená je fakt, že se tam objevují nové a nové tváře a stále noví nadšenci. Skvělé, super, děláte mi radost a určitě i vy sami sobě ☺

Taky moc děkuji, že chodíte na můj soukromý blog, kde přispívám sice nahodile, ale vy to hlídáte a chodíte kontrolovat ☺ Zrovna včera jsem měla vážně dlouhou chvíli a vyplňovala jakýsi dotazník, kterým budu dneska pokračovat, možná je to fajný způsob, jak se dovědět něco o mé maličkosti a třeba se taky dovíte něco sami o sobě, zkuste si na dotazník taky odpovědět :))

Plánovala jsem a plánovala a nakonec jsem si řekla, že zkusím na chvíli psát do bočního menu něco jako kalendář workoutů, které cvičím. Možná se vám to zalíbí a třeba vám to pomůže v rozhodování, co si třeba zacvičit. Zkusím to dnes do odpoledne nějak vymyslet, zatím tam toho moc nebude, protože jsem si poslední týden nepsala, co cvičím :( Ale zkusím si vzpomenout ☺

A teď jen velmi ve zkratce, co se událo za posledních pár dní, kromě toho, že nasněžilo a všude se o tom píše, jakoby si toho nikdo nevšiml :D A kromě toho, že se změnil čas a konečně zas ráno vstáváme (alespoň na chvíli) za světla ☺

  • kráska Margret Gnarr popisuje, jak hubne na svou soutěž - dnešní příspěvek na FB, docela zajímavé
  • jedna z mých oblíbených blogerek Fitness-girl slaví blogové narozeniny, už soutěžíte? 
  • jak účinné je cvičení na těle, i když shodíte jen 1 kg - koukněte sem (ano, je to jedna a ta samá slečna, fotka je přímo do ní z blogu)
  • jelikož Američani mají stále nedostatek kalorií ve své stravě, vymysleli pro ně kombinaci pizza + sušenky, nechte si chutnat
  • v kom jsem se za poslední dobu zhlídla??? ☺ každý jsme vítěz ☺
  • proč stále miluji Jillian... protože když člověk nemůže, tak mu ještě přidá
  • zde je další článek o tom, jak funguje HIIT včetně pár opravdu výmluvných obrázků
  • na blogu této slečny jeden skvělý tip na vlastní workout, na který jsem narazila u Boba Harpera, ale zde jej máte hezky česky
  • už jste slyšeli o rajčatových řízcích? Ne? Pro mne také novinka. Zde u české blogerky včetně fotek
  • Kim pro nás připravila Nepečený bramborový moučník - no teda!
  • a poslední odkaz je pro toho, kdo umí anglicky a zajímalo by ho, jaké výsledky měl výzkum, který se prováděl na dvou skupinkách lidí, kdy jedna cvičila "pouze" 30 minut denně a druhá 60 minut. Kdo zhubl více? Ano - skupinka, co cvičila "pouze" 30 minut denně. Jak je to možné? Mrkněte se. Tento článek se objeví někdy v příštích dnech i na blogu v češtině :))

Přeji vám všem, krásný zasněžený den, všem trénujícím a hubnoucím držím palce, a pozor, do konce soutěže už nám chybí pouhý měsíc!!!! Už začínám rozdělovat ceny ☺ Krásný den, Nikki.



17 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. :D jo že? :D nádhernej :D borec jak hrom :D

      Vymazat
    2. Já tomu obrázku s pejskem moc nerozumím, o co tam jde? :D

      Vymazat
  2. Niky, jsi perfektni, obdivuji co vsechno delas a kolik toho zvladas! Ja diky svym anti IT schopnostem bych rozhodne nikdy nezvladla zalozit neco jako forum nebo mit tak vymakane stranky! :)
    Moc rada se sem vracim.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem se těšila, až zase něco napíšeš :) Máš opravdu parádní blog. A ten článek s tim cvičením 30 nebo 60 minut je opravdu zajímavej. Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, taky to cvičení budu zkoušet :))) Jen jsem líná napsat si cviky :D

      Vymazat
  4. to s tim cvicenim 30 vs. 60 minut mam zkusenosti sama u sebe, kdyz jsem mela rozepsany trenink s jednoruckami+pote kardio(zabralo to prave 45-60min.) tak jsem nemela tak skvele vysledky jako s 30min. HIIT treninku napr. od Jillian. Je to o dost velky rozdil, lepsi vysledky za mensi cas, skoda jen ze cvicim cca. s prestavkami od r.2007 a Jill zacala cvicit tepreve pred 4 mesici, ale i tak diky za to

    (jo a k te fotce-ze shodila 1 kg, jsem podobny pripad, ja dokonce 3 kg pribrala a vypadam o mnoho lepe nez pred tim, i kdyz jsou miry temer stejne, proste tuky zmizely a nastoupily svaly)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Supr! díky za komentář :) Důležitý!!! :)

      Vymazat
    2. Já můžu přidat také svojí zkušenost, kdy jsem podobně jako Ty, Hospodyňko cvičila různé posilovací cviky cca 45 až 60 minut v posilovně a za tím ještě 20 minut kardio ve spalovací zóně. Jednak to byla nuda, nuda, šeď a zase nuda a jednak skutečně výsledky nebyly nijak významné. Poté jsem zkusila klasické HIIT (30 + 60s) prostřednictvím běhu na pásu a tuk jel dolů jako po másle. Přidala jsem ještě různé HIIT posilovací cviky (pokud to tak mohu nazvat, zkrátka různé workouty :-) ) a moje svalová hmota dostala zabrat. Teď se inspiruji tady naší Nikki, protože to je pro mne největší motivátor a strašně mě baví pozorovat její výsledky :-).
      Nikky, děkuji za Tvůj další super nápad - myslím plán cvičení na každý den. To je vážně skvělé, protože řada z nás trápí to, jak cvičení nakombinovat co nejlépe za sebou. Měj se hezky, Kandee :-).

      Vymazat
  5. děkuji za krásný příspěvěk, který si můžu u tebe přečíst a dovědět se další důůůležité informace :) už se těším na další a další příspěvky a na ten český překlad ohledně cvičení 30vs60 se už moc moc těším:) a taky se těším na cvičební plán na každý den :) Kájušenka.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. český překlad bude :)) doufám že do týdne :D nějak se mi tady toho teĎ Sešlo víc a nevím co dřív :D kalendář workoutů už je vedle v menu v "infu" o mně :)) Postupně budu přidávat :)

      Vymazat
  6. Pěkný článek v posledním odkaze - 30 nebo 60 minut.
    Ale bohužel moje angličtina je velmi slabá.
    Můžu mít dotaz - obě skupiny dělaly HIIT? Třetí nepočítám :)
    Díky moc S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rychle jsem to pročetla, dělaly shodná cvičení, akorát každý jinak dlouho. Já to do týdne přeložím a postnu, myslím, že to bude zajímat hodně lidí :) Už to tady mám asi 3 týdny a ne a ne se k tomu dokopat :D

      Vymazat
    2. Díky moc, je si to nepřeložila. Já to překoktala :)
      Jinak to nazvat nejde.
      No a něco na tom bude. Dělala jsem denně 2 cvičení - cardio kickobx na rozehřátí a pak buď Ripped nebo Extreme shred nebo tak a nějak to nebylo ono. Moc jsem to hrotila. No a pak jsem 14 dní necvičila protože jsem byla nemocná a pak najela znovu na Ripped. A můžu říct že jedno cvičení denně stačí. I když jak je člověk už rozehřátý tak by aj to druhé dal.
      S.

      Vymazat
  7. Perfektní článek plný skvělých tipů, děkuju ti za něj :-) Jé a já nějak nepostřehla, že máš ještě osobní blog - během dneška určitě pročtu, mam tvůj styl psaní moc ráda, takže se těším :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)