Den 175

Rekonstrukce blogu skončila, ani jsem nepočítala, že to půjde tak rychle, i když žádná sranda to nebyla. Teď jen velmi stručně o tom, co všechno se tu tedy změnilo a co ne.

Na první pohled je vidět, že i když design zůstal stejný, změnil se barevně. Původně to nebyl úmysl, ale hrála jsem si s barvičkama a nějak se mi to zalíbilo, takže jsem pak tomu přizpůsobila celý blog. Všechno, co na první pohled není vidět, je tedy krapet jiné. Ohraničení obrázků, ohraničení příspěvků, jinak barevně sladěné menu, změnilo se to, co vlastně na první pohled ani poznat nelze, ale věřte, že jsem s s nastavením CSS a HTML hrála několik hodin. Jo, i takové drobnosti berou tolik času ☺ Ale já jsem ráda, přeci jen je to mé "dítě", takže proč jej nevypiplat k mé spokojenosti.

Nyní ke změnám samotným. Tím je celý horní panel, který slouží jako jakási "mapa blogu". Tím pádem tlačítko "mapa blogu" zmizelo. Zmizely také články, které nahradil odkaz "tipy a rady". "Wokouty" jsou také pryč, místo nich je zde tlačítko "recenze na workouty". Celý panel je rozdělen na jakési tři části. Jedna část je ta, jejíž obsah najdete zde na blogu. Druhá část je věnována čistě mým oblíbeným trenérů, u kterých si něco najdete i vy ☺ (Shaun T, ani Zuzka Light ještě nejsou funkční, jsou "připraveni" do budoucna ☺). Třetí část je ta, jejíž odkazy vás pošlou pryč z tohoto blogu, např. na fórum či FB stránku.

Hlavní změnou je to, že VŠECHNY příspěvky, které zde byly, jsem rozdělila. "Zápisky" jsou seřazeny po dnech, kdy jsem vám psala svoje žvásty nad vším a o všem ☺ Z těchto zápisků jsem pak udělala samostatné odkazy pro "recepty", "tipy a rady", inspirativní fotky "z mého stolu", "motivační obrázky" a veškeré fotky z "mých proměn". "Moje proměna" má tak nahoře hned dva odkazy - jeden je jakýsi stručný přehled, druhý odkazuje na něco jako fotogalerie, když jsem měla fotky navíc. 

Dva odkazy má také Jillian Michaels. Jeden je speciálně pro DVD, jelikož mě nebavilo furt psát 100x týdně a odkazovat lidi na "Jillian Michaels" a tam, že najdou DVD. Takže teď je to snad jasné ☺ Druhý link na Jillian jsou prostě příspěvky, které se na blogu objevily. 

Kompletně předělat celý blog nebyl nápad za jeden večer, ale dělala jsem si poznámky a plánovala asi 3 týdny a představovala si, jak by asi měla finální verze blogu vypadat. Někomu se přehlednost zalíbí hned, někdo si bude teprve zvykat. Ale to nevadí, zvyknete si ☺ už takhle máte lepší přístup ke všemu, co tady kdy bylo napsáno. Trošku se akorát budou "třískat" komentáře, které ne vždy budou korespondovat s obsahem, ale s tím už nic neudělám. 

Všechny příspěvky jsem svým způsobem "zkrátila". Vizuálně. Aby v tom prostě nebyl "maglajs" a vypadalo to uspořádaně. No a poslední věc, ke které jsem se donutila, bylo přistoupit na smazání prvních jídelníčků. Někteří lidi neumí nebo nechtěj číst mé vysvětlení a furt se budou ptát jak entoši na to, co bylo před půl rokem. Nebaví mě na to odepisovat, reagovat a už vůbec nemám náladu to číst. tak doufám, že je těmto mejlům konec. 

Již brzy začnu s klasickým přispíváním. Sice se mohlo zdát, že blog na malou chvíli "umřel", ale kdepak :D Přeji krásný konec pracovního týdne ☺ Doufám, že cvičíte Já po včerejším Insanity Asylum nemůžu chodit :D Připadám si jak první den po Jillian :D

Nikki.

19 komentářů:

  1. to ti muselo dát moc práce :))
    ceníme si toho
    je to super

    OdpovědětVymazat
  2. super, jen bych asi změnil písmo. Jak máš Mot. obrázky, Tipy a rady atd..špatně se to čte :) ale nechci do toho kecat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, to písmo je stejné jako bylo předtím, možná to jen dělá takový dojem, že je tam toho teď víc... ;)

      Vymazat
  3. Hmm.. Já mám ten horní panel rozhozený, už i před rekonstrukcí jsem to tak měla. Hele: http://www.nahraj-obrazek.cz/?di=113505825388 Rozlišení monitoru mám 1366x768 a používám Firefox.
    Jinak souhlas s Michalem, to písmo se mi taky moc nelíbí :))

    OdpovědětVymazat
  4. To písmo nahoře v panelu je naprosto totožné s tím, co bylo předtím :)) Měnit to nebudu :))

    Ve Firefoxu mi to funguje normálně, rozlišení používám stejné jako ty :/// tak nevím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dokonce jsem ten panel zmenšovala oproti předešlé šířce, dokonce celá šířka designu je užší než byla...

      Vymazat
    2. Jojo, já vím, mi se ani předtím nelíbilo, ale pokud se Ti líbí, tak oká, kvůli tvomu tvůj blog navštěvovat nepřestanu :D
      Hm, tož mám asi divný komp. Třeba u přítele na noťáku to je ok, ale ten má zase jiné rozlišení.

      Vymazat
    3. Tak se omlouvám za poplach, už to mám dobře, chyba byla u mě. Měla jsem tu stránku zmenšenou, když ji zvětším, tak už je to správně. Tak promíň :)

      Vymazat
    4. Hani, opravdu mám naprosto stejné rozlišení jako ty, jsem to šla kvůli tobě zkontrolovat i na Firefoxu :))) a lidem na FB to načítá taky v pohodě.. :// mělo by se to chovat stejně, tak fakt nevím, kde je problém. Mu nějak "domluv" :D

      Vymazat
    5. Aha :D ok, tak hlavně , že to jde :D Aspoň budu příště vědět, kde může být chyba :D

      Vymazat
  5. Moc se mi změna líbí, akorát si nemůžu zvyknout na to že už nejsou dva sloupečky po straně :D. Já včera začala cvičit 6 Pack in 6 Weeks a zatím jsem nadšená :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jojo, vrátila jsem se k původnímu jednomu :) však já to zase předělám jednou, ty sloupečky po bocích měním snad pořád :D

      Vymazat
  6. Krásná modrá barvička na pozadí, taky mám blog do modra, miluju tyrkysovou :D krásný večer a ať se daří :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastně si teď říkám, proč to předtím bylo růžové :D ani nevím :D taky hezký večer Marki :)

      Vymazat
  7. Líbí se mi, jak si zkrátila ty příspěvky a že nic nezmizelo a na všechno je odkaz :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jane, děkuju, přesně to byl záměr :) Aby to bylo takové dohledatelnější skrz odkazy a přehlednější (krátké příspěvky) :))) Hezký večer :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)