Den 162-164

Vezmeme to pěkně po pořádku. Psali jste si o recepty na mrkvovo-jablečný koláč a celozrnné pirohy, takže dnes vaše přání plním ☺

No a nakonec jsem si pro vás připravila pár fotek. Zrovna včera jsem si to "rozdala" s Bobem Harperem, zjistila jsem, že tělo vypadá úplně jinak, když je zrovna nabušené po workoutu, někdy musím udělat fotky právě po něm :)) Ale, dnes ráno jsem si pustila tuhle muziku a udělal pár snímků. No, protože, když můžu pokračovat já, můžete i vy :))) Svůj plán poctivě vyplňuji, už je tam pár červených smajlíků za nesplněné úkoly :D Ale držím se :D Mějte se krásně, prima víkend :))) Nikki.

47 komentářů:

  1. Recepty určitě vyzkouším a máš moc hezky vypracované bříško :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lisy díky, ať se recepty vydaří :))) A taky ať chutnaj :D

      Vymazat
  2. Je pravda, že telo po cvičení vyzerá inak - ja som si včera po posilovni odfotila tehličky na bruchu, ktoré sú normálne skryté :D

    Asi to sem nepatrí, ale nemáš náhodou príliš malú podprsenku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, přesně, po cvičení to je úplně jiné... svaly vyskočí a jdou vidět a pak ráno je to všechno schované :D

      Jinak, ne, nemám :D jedna z mála, která je v poho :D moje prsa neřeš :) Když sundám triko, tak se trochu pohnou a neohlídla jsem to :)) a nekoukej mi tam :D

      Vymazat
    2. Spis si myslim, ze velkou - na obvod. Podprsenka spravne velikosti by ti nemela vyjet nahoru ani kdyz sundas triko nebo zvednes ruce. Ale jinak je pekna :) Krome tveho bricha obdivuju i nohy... zda se mi, ze bricho se mi meni cvicenim pomerne rychle, uz po mesici jsou videt vysledky, ale ty stehna... boze jak bych si prala, aby se ty moje nedotykaly jedno druheho :D K.

      Vymazat
    3. to je možný, já se moc podprdama nezabývám, nosím je jen pod trikem a doma mi ji stejně hned svlíká přítel, takže je to jedno :D :D :D :D já svoji velikost znám, ale ta se u nás neprodává, v našem malém městě, bohužel... a navíc, fakt jsou drahé, co si budem říkat, takže si bez výčitek vystačím s tím co mám :)) jako většina :D

      Vymazat
    4. Opravdu zajímavý téma :D

      Vymazat
  3. krásná postava :) ta změna je neskutečná!
    chválím, chválím, chválím

    OdpovědětVymazat
  4. nechápu jak můžeš být štíhlá a mít prsa:D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ne :D Chtěla bych je mít menší, fakt :D ale nemám po kom :D všichni v mé rodině jsou obdaření... :D kam mi to všichni koukáte? :D :D :D

      Vymazat
  5. jsi krásná, zasloužíš si to :)

    OdpovědětVymazat
  6. tady to melo byt...

    Ahoj Nikki,
    nemuzu se na tve vypracovane telo vynadivat... :))) Zaaavist obrovska... :))) Zacala jsem cvicit teprve nedavno, jsem u druheho levelu 30DS. Jsem z tohoto programu nadsena... merim 161 cm a vazim 59 kg. Zatim teda moc velke zmeny nepozoruji, mozna na nohach... Ale je mi jasne ze potrebuji trpelivost, tak doufam, ze mi to dlouho vydrzi...
    Monika

    OdpovědětVymazat
  7. zase povedený článek, tedy to ani jinak nejde.. :)
    Recept na pirohy určitě v týdnu zkusím, díky za tip.
    Cukr je moje droga a občas mám pocit, že si dopřávám mojí 'poslední' zlatou dávku. Jak já závidím lidem, kterým nechutná sladké :D
    K tvým fotkám ani moc psát nemusím. Když to porovnám s úplným začátkem, spadne mi brada! Ty jsi vzor, dříč a důkaz, že to vážně jde. Gratuluji, moc Ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  8. Perfektní změna, mám pořád před očima to jak jsi vypadala na začátku a nemůžu uvěřit, že jsi došla tak daleko a stále pokračujš. Gratuluju :)
    Jinak recept na buchtu se mi moc zalíbil, asi ho v brzké době vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju Kim, třeba si s těmi ingrediencemi ještě pohraješ a vymyslíš něco navíc :) ty to umíš :)

      Vymazat
  9. Tá zmena je priam neuveriteľná. Ale zaslúžiš si to - drela si na sebe ;) A ďalej na tom pracuješ. Klobúk dole :) Si krásna, veľmi ti to pristane :)

    Ja som sa dnes akurát po 3. týždni Ripped in 30 merala a zistila som, že za dva mesiace mi zišlo z pása (pod pupkom :)) 15 cm, až som tomu neverila. A po dlhej dobe si idem kúpiť nové nohavice! V tých starých vyzerám ako vrece :D

    A práve sa chystám ísť piecť ten koláč - neviem sa dočkať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15 cm??? panebože :))) to je skvělé číslo !!! :D to už chce nové kalhoty, no :D Tak držím palce, ať to jde pořád tak dobře!!! Uplně vnímám ty radostné pocity z těch cm, protože to je daleko víc než kila :))

      Vymazat
  10. Ahoj Nikki,
    na tvoj blog som natrafila vdaka tvojmu videu na youtube, ked som sla cvicit Jillian - 30 Days Shred. Uz som ju cvicila niekolkokrat, no nikdy som nedokoncila cely program. Chcem sa ti veeeelmi podakovat za insipiraciu a motivaciu, mam ta aj na facebooku, kde mi takmer denne pripominas ze je super cvicit a nevzdavat to. Obdivujem tvoj uspech a pokroky, jednoducho WOOOW! Aj vdaka tebe mi cvicenie ide lepsie a s vacsou chutou.
    PS: asi vo mne este doznievaju endorfiny, kedze som pred chvilockou docvicila skvelu Jillian - 30 days shred level 2.
    Maj sa krasne, a nech na to vsetkym cvici! :))))
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Děkuju Leni, endorfiny jsou prima :D Já teď docvičila Boba Harpera a jsem na tom stejně :)) tak ať se moc daří :))) Taky se měj prima :)

      Vymazat
  11. Nikki, doufám, že promineš moji upřímnost, ale asi jsem se zamilovala :D :D vypadáš úžasně, moc Ti to přeju a doufám, že jednou u sebe na blogu taky budu mít možnost podat podobnou fotku... Aspoň z 20% kdyby byla taková :D dnes končím level 2 a jsem těma fotkama tak nabušená, že jdu na to!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, díky :D Tak to má být!!! Já dnes taky koukala na fotky, ne teda na ty svoje :D ale taky hledám inspiraci a motivaci a vím, co to s člověkem dělá :D TAkže ať to jde :)))

      Vymazat
  12. Pořád se mi to nějak nechce věřit... když koukám na tvoje první fotky a teď toto. Doufám, že brzo budu takhle kroutit hlavou i nad svýma fotkama. Zatím mám za sebou level 1 u 30DS a změnu nevidím (jen cítím - je mi skvěle).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jste na sebe příliš nároční, chtít změny po deseti dnech :)) To se rozběhne, já malé nastartování změny zaznamenala také až po deseti dnech a po měsíci teprve přišla výraznější změna. Je pravda, že jsem na sebe byla velmi přísná, co se týče stravy. takže možná proto to šlo tak rychle. :)

      Vymazat
    2. No jo, já stravu trochu "flákám". Jím tak, abych se nepřejídala a začala jsem dodržovat pitný režim. Omezila sladké a snažím se jíst 5x denně. Ale protože mám na koleji věčně prázdnou ledničku i peněženku, jídelníček samotný už prostě nějak neřeším (až na bílé pečivo, to jsem vyřadila úplně). Důležité je, že cítím změnu aspoň vnitřně. :) Zatím to stačí.

      Vymazat
  13. Takže milá dámo!!!
    Podívej, jak na tobě vysej ty růžový kalhoty! No samotřejmě je to bomba. Je úžasný, jak na sobě makáš a moc ti držím palce a několikrát za den ti sem chodím očumovat stránku, jestli tu náááhodou není něco novýho:D Takže jen tak dál. Tereza

    OdpovědětVymazat
  14. no já nestačím koukat! jsi skvělá!!:)

    OdpovědětVymazat
  15. Já to nechápu :(
    cvičím dvacátý den a zhubla jsem na centimetry max 1cm.
    Já bych chtěla taky takové výsledky. V jídle se omezuji, jím pravidelně, zdravě.
    achjo.

    OdpovědětVymazat
  16. Nikki, díky za recept na koláč! A ty už jen tvaruješ, nebo ještě pořád hubneš? Já myslí, že štíhlá už jsi až kam! Ale krásně....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač Jani. A ano, už jen tvaruji, a snažím se co nejvíc zbavit ještě tuku, pořád je práce nad hlavu :) Jkmile mi bude bránit tuk, tak nic nevyleze :D Takže teď to je dost jiné než předtím, ještě se učím ztotožnit s představou, že už hubnout ne-e :D

      Vymazat
  17. Dobrý den Nikky, vypadáte moc krásně. Tedy vaše postava je fakt luxusní a je mi jasné, že to máte vydřené. Já bych se chtěla zeptat, jsem totiž po 4 dětech, vážím o něco víc než vy, když jste začínala, nicméně mě trápí když budu hubnout, jetli mi nezůstane svěšená kůže potom. Víte o tom něco? Nebo někdo jiný, že by poradil?
    Díky všem Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Petro, takových dotazů mám hodně. Něco jsem o těchto problémech načetla, takže vám sdělím jen to, co na tohle odpovídali lékaři či odborníci na různých stránkách. Nesmí se hubnout rychle. je to jako při přibírání. Když člověk rychle přibírá, vznikají strie, jelikož se tomu kůže nedokáže přizpůsobit. Pak se to děje i opačně, při rychlé hubnutí se také kůže nestíhá přizpůsobit, a zůstává povislá a trvá to dobu, kterou na to tělo potřebuje. Pokud se bude rychle hubnout, může zůstat povislé nejen bříško, ale také paže, stehna nebo brada. takže pomalu a rozumně :)) A cvičit, tím všechny ty problémové partie budete tvarovat, hubnutí je skvělá věc, ale krásná vypracovaná těla nedokáže :) Držím palečky.

      Vymazat
    2. Díky moc za odpověď, já nechci hubnout nějak extra rychle, protože je mi jasné, že tohle není dobré. Apropo strie po čtyřech dětech mám bohužel dost, takže těch se už nezbavím, nicméně vypadat dobře pořád můžu. Právě cvičit s jillian a zajímalo mě, jestli se právě rychle nehubne, aby mi pak ta kůže nezůstala.

      Vymazat
    3. Peti, cvičením se tvaruje tělo. Hubne se po úpravě stravy. Samotné cvičení nedokáže zázraky, pokud se neupraví jídelníček. To záleží opravdu jen na jídelníčku :))

      Vymazat
  18. Úplne iný človek. :) Vyzeráš super Nikki.

    PS: Dojem mi kazí iba ta podprsenka. Príde mi, že máš veľký obvod a malé košíčky a prsia ti dole potom vykukujú, keď zdvihneš ruky. Mrkni na moje články alebo na web správnej podprsenky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :)

      PS: já svoji velikost znám, už jsem na to koukala, jak jsme se o tom bavili na fóru. Moje velikost prostě ani ve městě neexistuje. Na webech je drahá, to si v těchto měsících bohužel nemůžu dovolit, takže to neřeším. Snad až bude víc peněz :(

      Vymazat
    2. Chápem. Pokiaľ tu svoju správnu veľkosť vieš, ja objednávam na www.brastop.com
      Je to výpredajový web - staršie kolekcie, ale to vôbec neva, to nikto nepozná.

      Vymazat
    3. Díky moc, já to hledala na fóru a nemohla to vlákno najít :D Vím, že jsi právě o něčem takovém mluvila :) Tak mrknu :)

      Vymazat
  19. Nikki, od ledna se mi podařilo shodit 20kg. A mám pod kůží takový "rosol" mi přijde. Cvičím Jill a mám i procházky s dětmi. Ještě bych potřebovala shodit tak 10kg. Zkoušela jsem tu najít něco o povislé kůži. Tak jsem si říkala, jeslti k tobě nedorazila nějaká nová info :-). Kupovat přípravky na hubnutí mi vždy přišlo jako blbost. Ale není náhodou něco opravdu fungujícího na povislou kůži? Můžu něco změnit ve stravě třeba, nebo se něčím mazat. Ale nerada bych kupovala něco, co nemá smysl.

    Tvůj blog čtu často, hodně si sem chodím pro informace. Patřím k těm tichým čtenářkám :-). Třeba dneska jsem si na základě tvé rezence zkusila Extreme S&S a bylo to super. Po 30days Shred a Ripped mě to hooodně bavilo. A samozřejmě cvičím v podprdě Panache a najednou mi víc než prsa skáče zadek :-).Děkuju, že se dělíš o informace a obdivuju tě pro nezaujatost a nadšení.
    Taky ti přeju pohodový zbytek těhotenství a klidné mimčo :-). Mám doma 5ti měsíční miminko, tak jsem vždycky trochu rozněžnělá, když zahlídnu tvou fotku s pupíkem :-).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)