Z mého stolu (7): Fotky z mého jídelního stolu

Zeleninový salát s balkánským sýrem

Jedny z nejchutnějších jogurtů

Nevím, proč to tu mám, je to hnusný, kalorický a bléééé, už to nikdy nekoupím.

Lékořicový čaj s mátou mě pěkně protáhl :D

Poprvé po neskutečně dlouhé době (5 měsíců) jsem pekla: mrkvovo-jablečný koláč. K snídani skvělé. 

Nejlepší sušenky na světě, ty s tou slunečnicí ♥

Celozrnná houska, cottage cheese bez příchutě, cherry rajčátka

Fazolky s kari a paprikou

Mám slabost pro tomatový džus ♥

Celozrnné pirohy s bramborem, valašský kefír

32 komentářů:

  1. Kdepak se prosím tě dají koupit ty sušenky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, sušenky jsem koupila na netu. Ale zkusila bych i zdravou výživu, pokud máš přístup.

      Vymazat
  2. Ahojky, kde kupuješ ty jogurty prosím? Buď jsem slepá nebo jsem na ně ještě nenarazila :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andy, jogurty mají v Kauflandu i v Bille jsem je viděla. Nejsou nijak levné, takže já si vždy koupím jeden opravdu čas od času. Měla jsem zatím jahodu a broskev, dělá se ještě vanilka a citrón. :)

      Vymazat
    2. Děkuju za info :-) Kaufland u nás bohužel neni, ale zítra asi budu mít příležitost nakoupit tam, tak se po nich kouknu. Nejvíc mě láká jahoda :-)

      Jinak Billa u nás je, ale moc ji nemusím, alespoň tu u nás.

      Vymazat
  3. Nikki ten mrkvovo-jablečný koláč vypadá fantasticky:) recept by nebyl??:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já ten Dobrý start ještě neměla a už vím, že si ho ani nekoupím :D Jogurt sem taky ještě nesehnala :/ Když sem byla naposledy v Kaufu, neměli ho :/
    Jak děláš ty pirohy prosímtě? Vypadají fakt krásně! :)

    OdpovědětVymazat
  5. mě by zajímal spíš recept na ty pirožky :) nebyl by ? :)
    M.

    OdpovědětVymazat
  6. rajčatovy dzus..rajčata miluju,ale z pití se mi dělá špatně :(

    OdpovědětVymazat
  7. Teeeeda, namlsala si mě na ten šopák :-)...na rajčatovej džus furt nemam odvahu? Jak to chutná? asi jako rajčata co :-D

    OdpovědětVymazat
  8. úplně jsi mi udělala chuť na ten salát s balkánskym sýrem! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ja mam rada z dzusu jen polivku:-)

    OdpovědětVymazat
  10. clever rajčatovej džus je TOP ! já na něm taky ujíždim.

    OdpovědětVymazat
  11. Vidíš a mně ty cereální pecičky Dobrý start chutnají. Beru si je vždycky do práce nebo do školy s jogurte. A nepřijdou mi nijak kalorický.

    Stála bych o recept na ten koláč, nechceš sepsat?:-) Vypadá dobře!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jasné, každému chutná něco jiného :) Já vím o více lidech, kterým nejedou, ale to je jedno. Když tobě chutnaj, tak není co řešit. Ale kalorický určitě jsou, na takové malé balení 200 kalorií je dost. Když jsou cereálie do jogurtů, které mají to samé na 2x větší množství. Možná se to zdá jen mně, ale prostě mají dost :)

      Vymazat
  12. Žaludek se probudil...... ještěže v 8 cvičím a mám silnou vůli :D ale jinak ten salátek vypadá krásně, ty pirožky, mmmmmm.....

    OdpovědětVymazat
  13. Na pirohy vám dám recept o víkendu, stejně tak i s koláčem /tedy pokud ho najdu/ :D

    OdpovědětVymazat
  14. Taky se chci zeptat, zda bys ses nehodila recept na ten mrkvovo-jablečný koláč....:)))Vypadá fakt skvěle!Joooo, už to čtu, že bude o víkendu! Tak paráda a předem díky, těším se.

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Nikki, nevíš náhodou jestli se už dá stáhnout cvičení JM Killer abs? nemůžu ho nikde na internetu najít..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja som si Killer Abs stiahla tu - http://itunes.apple.com/us/tv-season/jillian-michaels-killer-abs/id553040408 .. Vždy sťahujem videá cez itunes a mám to v počítači, prípadne si to hodím do ipadu keď som niekede preč a chcem cvičiť, ale teda musí sa za to normálne zaplatiť :/ Inak aj ja som si to pôvodne chcela stiahnuť cez torrenty free, ale ešte som to tam nenašla.

      Vymazat
  16. samé dobroty:)
    mrkvový koláč miluju, díky za připomenutí, zase si ho upeču, ať si můžu ráno pořádně pochutnávat:)

    OdpovědětVymazat
  17. moc hezké:) samé mňamky:)
    jen dej si pozor na ty kaiserky :) nejsou celozrnné!! je to klasická bílá mouka barvená karamelem a podobnými přírodními barvivy...pokud není na cedulce v obchodě psané "CELOZRNNÉ", je to bohužel jen "tmavé", tzn. barvené, popř jen velice malý zlomek celozrnné mouky :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já vím, proto to jím jenom ráno... i na pečivo koukám na složení a často to bývá dobarvováno :( co naděláme...

      Vymazat
    2. teď to vyznělo, že jím jen ráno :D jím JE, to pečivo, jen ráno :D abych zas nedostávala sto mejlů denně :D

      Vymazat
  18. Pěkný večer, mohla bych poprosit o recept na mrkvovo-jablečný koláč? Na internetu jsem našla asi 3 různé recepty, ale přijdou mi hodně "sladké". Předem moc děkuji, Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)