pondělí 1. října 2012

Den 158 - Dnes je PRVNÍHO!!!

Dnes je toho trošku víc, co bych chtěla zrekapitulovat. 

Za prvé - je první říjen, takže vy, co jste chtěli začít prvního, prosím... :))) 

Za druhé - na FB stránce jsem vám do alba přidala nějaké ty fotky pro inspiraci, nebo jako motivaci, klidně se vyjádřete, jak se vám zlíbí - tedy, když to bude slušně, jinak to nekompromisně mažu (což se už stalo, jeden pán si neviděl do huby).

Za třetí - včera byl poslední den, kdy jste se mohli přihlásit do soutěže, je vás celkem 104!!!! Což je super. Na stránce je vás sice 103, ale čekám ještě na foto od jedné slečny pro doplnění. Vy sami si pozorně přečtěte údaje, zda-li jsem všechno napsala správně. Říkám to proto, že jsem se už několikrát spletla, jak je toho hodně, všechno se to prostě motá a chyba se občas vyskytne. Takže, vy soutěžící, zkontrolujte si své údaje, popřípadě napište email, pokud vám ještě něco ve svém profilu bude chybět.

Za čtvrté - na FB stránce jsem sice slibovala, že dneska rozdělím ceny, ale jelikož jich ještě pár očekávám, prozatím to dělat nebudu a udělám to někdy v průběhu soutěže. Máte se na co těšit :)

Za páté - rozhodla jsem se, že v kategorii "krátkodobá proměna" budou vítězové dva. A to z jednoho prostého důvodu. Je vás tam prostě hodně a tím pádem je konkurence fakt velká :) Takže se snažte! Samozřejmě zdravě! Nejde o život :))

Za šesté - za necelé 4 týdny je zde moje půlroční "výročí" a říkala jsem si, že bych se na ten "zbytek" dnů měla nějak motivovat. Což o to, motivace mi nechybí ani tak, ale přeci jen tomu něco chybělo. Pak jsem našla tuhle stránku a nechala se inspirovat plánem a vytvořila si svůj vlastní. Pozor, ne cvičební, ale celkově plán, jak se chovat, co dělat a na co nezapomínat při své cestě za zdravým tělem. Změny na těle se teď vyvíjejí tak nějak pomalinku, velmi, velmi pomalinku, a jsem si skoro jistá, že ani po půl roce cvičení, tam ten six pack prostě nebude. No, co bych chtěla, že? A proč bych to jako neměla chtít? :D Beztak to nevzdávám, protože věřím, že každý den, co cvičím, jsem prostě tomu blíž a blíž, a kdybych vypustila, tak ... ani to nebudu domýšlet. Neexistuje pojem jako "zastavit", "vypustit"... ne, ne.
Takže zpět k mému plánu. sestavila jsem si svůj vlastní kalendář, který se bude zaměřovat na různé body, které prostě nesmím opomíjet. Pokud si budete chtít vytvořit něco podobného, dejte se do toho, nebo si ten můj plán vytiskněte. Zde stahujte! Je tam místo pod každým týdnem i pro poznámky a můžete si jej dle vlastních potřeb upravit. Zde je obrázek, jak to vypadá ☺



V plánu si budu každý den zaškrtávat, zda jsem splnila všechny ze svých 8 bodů, kam mimo jiné patří...
  • strava - pokud budu se svým jídelníčkem přes den spokojená, a budu vědět, že takto to bylo ok, odškrtnu
  • cvičení - minimálně jeden kompletní workout (cca 30 minut), volné dny si v plánu vyznačity červeným křížkem
  • spánek - není nad odpočaté tělo, takže se budu snažit minimálně 7 hodin spát!
  • protein - jo, každý den jeden nápoj, bez výjimky
  • tekutiny - kromě polívek, čajů apod, ještě 1,5l čisté vody
  • zelený čaj - minimálně jeden denně
  • ovoce, zelenina - každý den, občas to šidím (tedy hlavně ovoce, přitom prý jedno jablko denně zaručuje tolik prospěšných látek a patří mezi tzv: superfood)
  • čas pro sebe - často se zaseknu u notebooku, nebo u kravin, které prostě nejsou podstatné, místo abych šla raději na procházku, nebo si četla, psala knihu, kterou tak toužím dokončit, nebo si prostě jen tak lehla, pustila si příjemnou hudbu, zapálila svíčku a relaxovala. Umím to. Ale musím si na to umět udělat čas ☺ Jako se vším, co? Člověk by měl každý den věnovat se čistě sám sobě. Pomáhá to psychice. A v dnešním světě je to víc než potřeba. Zklidnit se a nikam nespěchat, být na chvíli jen sám se sebou. 

No, to by bylo, aby nebylo :D Snad se vám můj plán, kterým jsem se inspirovala zalíbí a půjdete do toho se mnou. Myslím, že na konci každého toho listu, těch 4 týdnů, bude zajímavé se podívat na výsledky. Kde člověk nejvíce chyboval a na co se ještě více zaměřit. Určitě vás teď napadá otázka: "Nikki? Ona snad chybuje?" NO, TO SI PIŠTE!!! :) N.

Malá rada pro ty, co stále koukaj na tu "krabici" pod nohama :D

19 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. díky, už mi visí na dveřích :D bo nástěnka je plná :P

      Vymazat
  2. Pro mě je největší motivace to, když přítel po týdnu přijede z Prahy domů, tak se na mě podívá, mlsně usměje a řekne že mi to fakt sekne :D je mi jasný, že to říká hlavně, aby mě potěšil, ale sám vidí aspoň o těch víkendech, když je doma, jak ze mě každý večer lije :)
    Naučila jsem se snídat než odejdu do práce, pravidelně jíst, pravidelně večer cvičit a je mi fakt fajn :) dřív jsem nějak neuměla vstřebat, jak kolem mě vyprchali všichni přátelé, případně se ozvou jen když něco chtějí a strašně se tím trápila. Teď si žiju tak nějak sama pro sebe, pro přítele a pro svého ročního kocoura chlupáčka a snad je mi i líp.......

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Nikki :-) Jéé, podobný plán mam taky, paráda! A teď si budu v deníčku i na blogu odškrtávat dny do konce proměny :-) Jsem odhodlaná ty dny v deníčku dát všechny do srdíčka - tzn., že jsem jedla správně a cvičila :-) Počet soutěžících je krásný, stovka pokořena!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, plány hýbou světem :D Ale to je dobře, člověk něco takového musí mít :))) Já to hlavně nechtěla omezovat jen na cvičení, ale i na ostatní :))) třeba jako čas pro sebe :) Ten je vcelku tragický u mne :D musím se polepšit :)

      Vymazat
  4. Ahoj, jelikož je prvního začla jsem:o) Mám těsně po cvíču s Jill a cítím se skvěle:o) Začla jsem díky tobě, takže dííky :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super!!! Uvidíš, jak budeš na vánočních fotkách krásná ;) Když vydržíš :)

      Vymazat
  5. Zdravím, já jsem na tom podobně jako ty, teď jsem slavila pět měsíců a 14 kilo dole a konfekční velikost o dvě čísla menší:). Ale ačkoliv cvičím pořád 6x týdně (některé dny i dvakrát), mám stejný energetický příjem, tak se to poslední dobou zabrzdilo... takže to možná bude nějaká všeobecná krize, špatné postavení hvězd nebo tak nějak:D jinak přeji hodně štěstí všem, ten pocit ze sebe samé je k nezaplacení:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to já mám přesně naopak, spíš šidím zeleninu, než slaďoučké ovoce :) to mám každé ráno na snídani a ovoce, zelenina se mi nechce připravovat a nějak mě prostě neláká :D Jinak ten zelený čaj... snažila jsem se ho pít každý den, ale všimla jsem si, že mi občas vůbec nesedl a bylo mi hrozně špatně od žaludku. Bohužel..

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Nikki seš VELKÁ inspirace, díky tobě jsem začala s Jillian :) Už s ní cvičím 4.den a je to super.Je mi 16 a před rokem jsem začala hubnout a z 86kg jsem se dostala na 73kg :) Sleduji tvůj blog a přeji ti hodně úspěchů , seš skvělá , že jsi to vydržela tak dlouho a nepolevila . Hned jsem si musela stahnout tvuj plan :) hodne stesti Ti preje K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to jsi taky šikovná :) Hlavně opatrně, ať to neletí moc rychle :)) Já už dnes plán poctivě odškrtávala :D Tak jsem ráda, pokud se bude hodit i tobě :) Hodně štěstí :)

      Vymazat
  8. Skvělé :-) Tvůj plán si hned stáhnu!Je prostě úžasný :-) A chci se zeptat kolik čajů můžu vypít?? Jelikož zelený čaj miluji takže pro mě není problém ho vypít až 5 šálků denně. Jinak taky hodně štěstí ,přeji M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak zelený čaj můžeš pít de facto pořád :)) já taky dávala o prázdninách i 4 hrnky za den :)) a Jillian jej taky schvaluje :)

      Vymazat
  9. Ahoj,

    ten plán je super! Zavedu ho taky. Moc ti děkuji za tip a ochotu se s námi o něj podělit :-) Díky!!! Terka

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky,
    právě jsem si chtěla stáhnout plán a boužel mi to nešlo :-( a zkoušela jsem několikrát....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejde ti stáhnout nebo otevřít? protože já to teď zkoušela a stáhnout mi jde bez problémů, stejně jako 70 dalším lidičkám podle statistik. Pokud ti nejde otevřít, možná používáš starší verzi Wordu. Já to dělala na 2007, ale třeba 2003 mi to taky neotevře. Má to jinou koncovku.

      Vymazat
    2. omlouvám se :-) stáhnout mi to šlo ,ale otevřít ne....asi opravdu stará verze ,ale děkuji Ti

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)