Motivace


12 komentářů:

  1. Kvalitním spánkem a zdravým jídlem :) a mnoha dalšími věcmi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO co je? :D :D jsem nic neřekla :D ale upřímně se teď rozřehtala :D

      Vymazat
  2. Ale ono to opravu funguje :)
    Nikdy jsem nechtěla věřit ani tomu, že je to 80:20.
    Teď jsem 14 dní nemocná ale hlídám si jídelníček a chodím "pouze" na procházky a stále se s tělíčkem něco děje. Sice pravda, pomaleji ale děje. Takže to že člověk stráví jednu upocenou hodinu při pohybu ještě nic nezachrání. Když bude jídelníček špatně naladěn tak to dokonce (podle mě) udělá víc škody než užitku...
    Já se sice teprve učím jíst správně, ale jestliže mám jídlo rozděleno na 4x denně a nepřepadají mě chutě a ani se mi netřepou nohy tak je to asi na správné cestě... Pa Světla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Světli, přesně tak. Ta strava je fakt základ. Navíc, když si nemocná, tělo vydává i bez cvičení spoustu energie na uzdravování, takže proč ho ještě přepínat cvičením... ale i bez nemoci, bez cvičení, stravou vždycky ovlivníš váhu, to cvičení už je jen bonus navíc, kdy tvarujeme tělo... je to tak jednoduché, ale přesto tomu stále málo lidí věří a myslí si, že když zůstanou na čipsech a hamburgerech, a začnou cvičit, bude to stačit. Bohužel :///

      A tvoje poslední věta se mi moc líbí :))) Je to ironie, ale zároveň svatá pravda ... taky jsem se "učila" jíst :))) Lidi to vesměs opravdu neumí. zvíře podvědomě sežere, co ví, že potřebuje. My lidi ne.

      No, to jsem zašla už daleko :D Jdu cvičit :D

      Vymazat
  3. Ano tak to je pravda. Mám přítele mlsouna a tak tu na stole mám pro něj dobrůtky na večer. Celý den tu kolem nich chodím a zatím se držím + cvičeníčko s Jillian = dneska mám ze sebe celkem radost :)

    OdpovědětVymazat
  4. prosim ta, kde tu je to na vyhladavnie? nemozem to najsť a potrebujem to :(

    OdpovědětVymazat
  5. Nikky opravdu ,, žeru,, tyhle tvoje citáty :) SUPER !

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Nikki. :) Minulý týden jsem objevila tvůj blog a od té doby jsem ho stihla celý přečíst... a některé články dokonce dvakrát. :) Jsi úžasná inspirace, strašně ti závidím dokonalou postavu... Nejvíc ti závidím bříško, takové bych taky chtěla. :)
    Dodala jsi mi takovou odvahu, abych napsala svůj příběh a založila si blog... mám tam svoje fotky před a teď v průběhu a jsem strašně ráda, že jsem se k tomu dokopala. Když budeš mít čas, přijď se podívat... budu ráda i za jakékoli malé povzbuzení. ;) Máš můj obdiv!
    http://madame-perfect.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)