Den 168

Všechny vás zdravím, dnes jen opravdu rychle, přidávám fotky, co mám pro vás v zásobě z mého jídelního stolu, i s popisem. A také tři motivační slogany. Často mi píšete, že si motta tisknete a porůznu dáváte na dveře, ledničku, nástěnku a podobně, takže snad se vám budou tyto hodit do zásoby ☺

Děkuji za ta kvanta mejlů, která mi posíláte, na některé zvládnu odpovědět hned, ale na některé potřebuji prostor, takže prosím Káťu, Martina z Turecka (zdravím :D), Terezku, Leonu a další a další, vydržte ještě, odpovědí se dočkáte, snad to zvládnu o víkendu ☺

Mějte se krásně a něco vám povím. Nesnáším studia!!! Proč já se do toho pouštěla, sakra :D Nikki.

23 komentářů:

  1. Opět skvělý článek, nejlepší je to druhé motto :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké fotečky :) Jinak já si krupici taky děšlávám a dělala i v hubnoucí režimu (což mi připomíná, že jsem ji dlouho neměla :D ). Taky na snídani, hezky s nějakým ovocem, oříšky apod. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mńam, s oříškama musím taky vyzkoušet :D Docela jsem byla překvapená, že krupici moc nedoporučují. Asi kvůli sacharidům? co já vím, ten glykemický index má fakt vcelku nízké :( tuky žádné, když to člověk namíchá s mlíkem, hned má i dávku bílkovin... navíc, když je to hned ráno, taky bych v tom neviděla problém :/// jsou věci mezi nebem a zemí :D ještě by mě zajímala chuť s malinama :))

      Vymazat
  3. Perfektní slogany, fakt sedí :)
    Krupicovou kaši mi nutili rodiče, když jsem byla malá, takže mi stačí jen na ni pomyslet a zvedá se mi kufr. Ale hlavně, že chutnala Tobě :D
    Zrovna na večeři jsem měla dneska bílý jogurt s domácí malinovou marmeládou od přítelové babičky a lupínkama, mňamka :) a teď hurá cvičit!!
    Krásný zbytek večera, Nikki :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To krupici já ráda :D Já zas nesnáším rozinky :D a ovesné kaše... bože bleee :D

      Vymazat
    2. Rozinky mňaam :D ale na té kaši se shodneme :D

      Vymazat
  4. Motta pěkné! ale ještě hezčí jsou ty talíře :-P fazole s paprikou vypadají moc chutně, určitě se podělíš o recept :D a ty těstoviny to je čočka nebo kapary ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Asi tě zklamu, ale recept je prostě opravdu rajčata, paprika, kuřecí maso a fazole, jen smíchané dohromady :D Kuřecí maso jsem dělala zvlášť, na něj jako recept nemám, protože ho prostě "osmažím" (na vodě :D), dám červenou papriku a tak. jak jsi zvyklá :) v těstovinách je hrášek :)

      Vymazat
    2. Tak tím lepší, že je to tak jednoduché a nemusím vyvářet :) Určitě vyzkouším, fazole dělám doma jen pro přítele a syna a to je kalorická bomba, takže tohle mě teda víc láka :D Zítra vyzkouším :) Nějaké spešl koření dáváš nebo klasika sůl a pepř? Mě už právě napadá do toho ještě dát římský kmín a citrón :)

      Vymazat
    3. Já moc s kořením nekombinuju, takže jen červená paprika, kari, petrželka, sůl, ani ten pepř nedávám, nemusím ho. někdy si dám kuřecí smažené v ananasové šťávě s kousky ananasu, citron a med, to je dobrota :)

      Vymazat
  5. Ahoj Nikky, skvělé recepty, ráda se zde inspiruji, zrovna teď jsem měla rizoto ze šmakouna, zkoušela jsi ho někdy? nahrazuji tím maso a je vždy po ruce v ledničce :) moc tě obdivuji, já už cvičím a snažím se se sebou něco dělat cca 3 měsíce, mám za sebou 30 days shred, ripped a teď tak různě kombinuji, ale nejvíc mě teď baví No more trouble zones - to si nemůžu vynachválit...:) děkuji za tenhle blog a inspiraci, kterou mi dáváš, jsi fakt skvělá!! :) ...Pája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám NMTZ ráda, to je mazec, co? :D Drž se a pěkně cvič :)) Hezký večer Páji.

      Vymazat
  6. Ahoj :) jenom sem se chtěla zeptat..ta druhá fotka to je snídaně? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, dává se to jako příloha :)

      Vymazat
    2. Ale druhá fotka není ten bulgur ne? to je až třetí :D jinak krásné motivační obrázky :) a krupice ráz za čas na snídani je v pohodě :) taky na ni mám chuť :D

      Vymazat
    3. jéžiš, blbě jsem koukala :D :D :D jojo bulgur je třetí, druhá je snídaně :D

      Vymazat
  7. Ty fazole vypadají hodně chutně! Mňam
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)