Protein Delite: první dávka

Včera poprvé jsem si dala svoji první dávku proteinu. Jak už jsem zmiňovala, jsem na své vlastní koktejly zvyklá, dělám si je prakticky denně, takže zde vlastně jen došlo k záměně kakaa a medu, které nahradila jedna dávka proteinu. Respektive 2/3 odměrky. Takže jak vypadal můj koktejl.

  • jeden bílý jogurt
  • 100ml mléka
  • 3 kostky ledu
  • 1 menší banán
  • lžička skořice
  • jedna dávka proteinu
Nebudu lhát, po včerejších komentářích - některých, jsem si říkala, sakra, co budu dělat, když to fakt bude hnus? Co když z toho ucítím chemii a bude to nepoživatelné? 

Po mixování však z koktejlu vycházela neskutečně příjemná čokoládová vůně, jemná, koktejl byl hustý, a naplnil mi celou 300ml sklenici. Po ochutnání se mi však na jazyku rozprostírala jen neskutečně vynikající chuť, mohla bych klidně říct, že to bylo jak mít v hubě nebe :D No fakt!!! Mému původnímu koktejlu to nijak neubralo, naopak! 

Koktejl jsem si namíchala a vypila asi 30 minut po tréninku a dala si jej místo odpolední svačiny. Nebylo mi po něm ani nevolno, ani neměla zažívací potíže, bylo mi po něm prostě skvěle a celkově jsem z toho měla skvělý pocit :)) 

Další pocity a dojmy vám z užívání přinesu během jednoho týdne :) 

Nikki.

10 komentářů:

  1. Ahoj, už podle receptu to musí být dobrota.. navíc čokoládová příchuť, plně chápu tvou extázi :-)) AA

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je paráda! Já mám ráda proteinovou tyčku z DMka, sice vím, že to je možná trochu směšnej protein, ale pro regeneraci svalů to stačí a určitě je to lepší než marska, snickerska a podobný sračky... :)

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá dobře:) už dlouho si chci nějaký protein koupit, a tenhle se mi podle složení i popisu líbí:)

    OdpovědětVymazat
  4. Na tvé doporučení jsem si Delite zakoupila, verze mandle-kokos, a je příjemný.Jen je na mě hrozně přeslazený.
    Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevím, mám čokoládu a ta je fajn :) Zkus to víc ředit, pokud je to tak hrozné :)

      Vymazat
  5. Já sem si koupila lesní ovoce-vanilka a je bezvadný,chutná jak z pravého ovoce :) já můžu jedině doporučit. Rozmýchám 2/3 odměrky v 300ml mléka a sladký je akorát :)
    M.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, dnes mi ma dojit muj prvni protein a jsem strašně zvědavá. Zajímalo by mě jak jsi s ním na tom dál. A na internetu jsem viděla spoustu recept s proteinovým práškem tak by mě zajímalo, jestli jsi nějaký zkoušela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, také jsem viděla recepty s proteinovým práškem :) Ale nezkoušela žádný, možná někdy v budoucnu, zatím to nemám v plánu.

      JInak další příspěvek o proteinu bude :) Až budu mít půlroční "výročí" :D Což se blíží, s proteinem jsem moc spokojená :))

      Vymazat
  7. Dobrý den , chtěla bych se zaptat, jestli je možné proteinovým nápojem po cvičení nahradit večeři.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)