Motivačně


 

13 komentářů:

  1. Zbožňuju tyhle motta - nebo jak to nazvat. A jsem šťastná, že zase přispíváš víc. Děkuju ti za motivaci, inspiraci, prostě mi to jde s tebou líp! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. moc pěkný;-) Jsem pyšná na to, že vlastně nejsem lenoch líná:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky, k tomuto článku to vůbec nesedí, ale chtěla jsem se zeptat jaký pulsmetr používáš?:-) dnes jsem si koupila v penny - měli v akci tak jsem neodolala, jen mě překvapilo že má hrudní pás, myslela jsem že už jsou i bez něj a nevím jak se s ním bude cvičit třeba břicho v leže na zemi, aby netlačil, ty máš pouze hodinky, nebo je součástí taky hrudní pás? Těším se na cvičení s ním, alespoň si konečně budu moci hlídat tepovku :-)) díky za odpověď:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám pulsmetr Sigma PC 15.11, většina pulsmetru má hrudní pás, i ten můj. Mám pocit, že bez hrudního pásu dělají pouze hodně finančně náročné pulsmetry. Nevím, třeba se mýlí. Na bříšku ti to určitě vadit nebude, jelikož se pás dává hned pod prsa, přes hruď. Ostatně, to zjistíš sama, až s ním budeš poprvé cvičit :)) Ať se daří :)

      Vymazat
  4. Svatá pravda, moc mě tato motta baví! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna teď mě chtěla kamarádka demotivovat. Napsala jsem jakou radost mám z toho, že se brzy vejdu do svých starých džínů a ona mi napsala, jestli by nebylo lepší, koupit si kalhoty nové a netrápit se. To je ono, někteří těm druhým prostě nepřejí nebo závidí, že nemají takovou odhodlanost. Ale já se nenechám, i tyto motta mě hrozně moc inspirují a už se moc těším, až si dnes dám půl hodinky mého cvičení :-)

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj, nechala jsem se inspirovat nikky a už třetí týden cvičím ripped in. cvičím teda vždy 4-5x a pak dva dny pauza (o víkendech necvičím). výsledky na váze zatím nic, na pohled to vypadá snad trošku lépe.
    asi špatně jím, většinou mi cvičení vyjde na dopoledne před obědem, a když docvičím, mívám už strašný hlad, takže tak do 20ti minut po cvičení obědvám. je to špatně? asi jo co?
    nikky, jak dlouho po jídle jíš ty?

    viděli jste tohle? www.prozeny.cz/magazin/zdravi-a-zivotni-styl/novinky-ve-cviceni/34753-svetovy-hit-cviceni-ktere-vam-za-30-dni-zmeni-telo

    mějte se
    Katka

    OdpovědětVymazat
  7. Pro mě je aktuálně nejlepší ten o pokroku. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj,

    teprve nedávno jsem objevila Tvůj blog a napsat, že jsem z něj nadšená, je slabý slovo :-) Opravdu je maximálně motivační a před Tebou a Tvojí proměnou smekám a dál Ti držím pěsti. Já jsem přes deset let necvičila a rozhodla jsem se na základě i Tvého blogu začít s Jilian. Chci se zeptat, zda někde tady na blogu je i něco o tom, jak si sestavit jídelníček a jak jíst? Myslím co a kdy před cvičením a co po cvčení. Někde jsem četla, že je dobré cvičit ráno na lačno, to by mě ale asi zabilo. Nebo jestl nevíš, kde jsou tyhle informace dostupné a přehledně napsané. Díky za případnou odpověď. Terka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)