Den 141-143

Ahoj všem, dnes jsem si pro vás kromě další menší recenze na Protein Delite, připravila i recept, který jsem včera zkoušela a kterej mě překvapil svojí jednoduchostí a výtečností :) 

26. října 2012 to bude přesně 6 měsíců, co budu cvičit s Jillian Michaels a docela jsem si lámala hlavu s tím, co mám pořád všechno kombinovat a cvičit. A říkala jsem si, co kdybych se vrátila úplně na začátek, přestala na určitou dobu zase něco vymýšlet a měla zase na chvíli určitý režim, protože co se týče Body Revolution, tam se o nějakém režimu vážně nedalo vůbec bavit :)) Dělala jsem si, co jsem chtěla, respektive cvičila jsem si, co se mi zachtělo. 

Takže jsem si vypracovala svůj staronový plán, jen malinko jinak. Znovu se vrátím k 30 Day Shred a k Ripped in 30. Ale tentokrát trošku jinak. Svůj workout jsem začala již včera, ale udělala jsem pár změn. Všechny cviky, které se cvičí s činkami, jsem původně cvičila s 1,5 kilovkami. Teď nově s 3kg zátěží na každou ruku. Tam, kde se jede kardio nebo celkově tam, kde to půjde a kde se s činkami běžně necvičí, budou mojí zátěží právě 1,5kg činky. Jednotlivé levely z programů budu mezi sebou střídat a každý z levelu budu cvičit pouze 5 dní. 

Svůj první workout levelu 1 z 30 DS jsem si tak dala již včera a můžu říct, že s větší zátěží je to zase úplně o něčem jiném :) Dokonce jsem si včera poprvé všimla, že se mi přes levý biceps táhne naběhlá žíla ze cvičení, takže jde vidět, že svalstvo dostalo zabrat. A jak bude vypadat můj cvičební rozvrh?


30 Day Shred - Level 1 14.9. volno 15.9. 16.9. 17.9. 18.9. 19.9.
Ripped in 30 - Level 1 20.9. 21.9. volno 22.9. 23.9. 24.9. 25.9.
30 Day Shred - Level 2 26.9. 27.9. 28.9. volno 29.9. 30.9. 1.10.
Ripped in 30 - Level 2 2.10. 3.10. 4.10. 5.10. volno 6.10. 7.10.
30 Day Shred - Level 3 8.10. 9.10. 10.10. 11.10. 12.10. volno 13.10.
Ripped in 30 - Level 3 14.10. 15.10. 16.10. 17.10. 18.10. 19.10. volno
Ripped in 30 - Level 4 20.10. 21.10. 22.10. 23.10. 24.10. 25.10. ???

... a 26. října 2012 bude datum, kdy se zde objeví opravdu mega příspěvek, vždyť už to bude půl roku!!!! :)) No, to je asi tak vše, co jsem chtěla říct a napsat dnes, užijte si zbytek víkendu, já jdu zítra ráno s malým k doktorce, jelikož to s ním nijak lépe nevypadá, naopak, chytli jsme pěknej kašel, takže tak. Mějte se, Nikki.

6 komentářů:

  1. Nikki ahoj! Čočka s bramborem vypadá chutně, takový druh jídel já můžu. Tvůj nový systém workoutů už tak chutně nevypadá:D, ale věřím, že bude účinný. Na mega příspěvek se těším:)!
    Měj se krásně a uzdravujte se, Sofie

    (PS: Sedím furt v práci a na netu, takže sleduji a rovnou komentuji...:D)

    OdpovědětVymazat
  2. Tvůj nový systém vypadá vážně lákavě! Jsem zvědavá, co na sebe vymyslím od října já...

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem kuchařka-začátečnice, takže tenhle recept fakt ocením :) čočku mám moc ráda, určitě si ji brzy uvařím!:) Těším se na megapříspěvek!

    OdpovědětVymazat
  4. Recept vypadá hodně lákavě, v týdnu určitě vyzkouším, čočku miluju. Fakt tě obdivuju, jestli zvládneš svůj plán cvičení. Já si ho vždy dělám na týden dopředu a stejně ho měním podle toho, na jaké cvičení mám chuť. Jo a ještě díky za tip na proteinový nápoj, vypadá fakt dobře, takže už se chystám objednávat :) PS: Ať je malý brzo zdravý :)

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za inspiraci na recept, zkusím něco podobného :) S Jillian také cvičím a jsem s ní moc spokojená, protože výsledky jsou vidět. :)


    http://thenotebookofmylifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Tak dneska 5.den s jillian:-)a cocka uvarena i ochutnana a je to super recept! diky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)