Den 139-140

Zdravím vás všechny při tomhle mrazivém a ufňukaném počasí. Můj malej prvňáček příliš dlouho ve škole nepobyl, protože mi včera jeho třídní učitelka volala, že je mu všelijak, že ho bolí v krčku a pláče (tušila jsem to, ale riskla jsem to). Takže jsem se hned oblíkla a vyrazila pro něj. Samozřejmě, v momentě, kdy mě viděl tak pookřál :) Víte jak :) Nicméně, odpoledne jsem si byla jistá, že dnes nastoupí do školy, ale v noci to na něj padlo, oba jsme nic moc nenaspali, takže momentálně marodíme a léčíme se z obrovské rýmy a kašle. A tohleto počasí tomu taky moc nepřidá. Jeden den 28 stupňů, druhý 6. Brrrr!!! Ani přímotop nestíhá, jaká je v bytě zima. 


Někdy před týdnem jsem na Amazonu narazila na tuhle reklamu, je už poměrně starší, ale já ji zatím neviděla, takže dnes ji ukazuji i vám. Je to reklama na oblečení na cvičení pod sportovní značkou K-Swiss. Jillian je tam strašně pěkná ☺

V levém bočním menu jsem to trošku poupravila, přesněji řečeno, níže jsem upravila štítek "Moji oblíbení trenéři". K Jillian Michaels tak přibyl mimo jiné také Bob Harper, u kterého je ke stažení dokument s popisy jeho všech vydaných cvičebních DVD. Nahrávala jsem to na ulozto.cz, tak snad vám - těm, kteří už Boba zkusili - přijde ten seznam vhod :)) Já s ním vyzkoušela už 3 dvd workouty, je fakt báječnej :)) 
Kdo by nechtěl hledat soubor Boba (lenoši ☺) tak je zde.

No a nakonec ještě jedna taková srandička :))) Hodně dlouho jsem si chtěla udělat něco jako svůj vlastní "fitness záznamník", a konečně se mi podařil udělat, ale těch nervů kolem :D Ještě mi tam pár věcí chybí, ale je to už jen minimum, například seznam ZWOW workoutů od Zuzky Light. A pár receptů dotisknout a samozřejmě vyplnit tabulky :) Možná se vám bude můj nápad líbit, jak říkám, je to jen pro dobrou náladu a pro dobrej pocit :))) Takže místo fotek jsem vám spíše natočila na video, jak to celé vypadá :) Ať se líbí, nebo nelíbí, to je fuk :D Hezký zbytek pracovního týdne, Nikki.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



33 komentářů:

  1. ten fitness záznamník je super nápad, moc se mi líbí a Jillian je kočka největší

    OdpovědětVymazat
  2. Taky nemám ráda tohle počasí.. taky mě už pěkně bolí v krku!
    Fitness záznamník vypadá super! Já si udělala něco podobného. Jen si tam píšu workouty, které budu dané dny cvičit a pak jen odškrtávám. Hrozně mě baví to plánovat!

    OdpovědětVymazat
  3. Fajn nápad, já už si něco takového píšu, ale jenom do obyč sešitu. Sem tam něco dolepím z časáků nebo opíšu recept z netu nebo knížky. Je to fajn se takhle sledovat, protože pak si můžeš říct, něco jsem dělala a mám na to důkazy :D (teda kromě vypracovaného těla, že)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám něco podobného, dokonce hned několikrát :D Jsem na to ujetá :D Tenhle vytisklej bloček je můj první, ale celkově osmý, ostatní si tvořím a píšu ručně :)) A každej je určen speciálně něčemu jinému :D

      Vymazat
  4. Nikki ahoj! Malého mi je líto, snad to co nejrychleji odezní - u nás je nemocný přítel a ani já nejsem úplně fit, tak uvidíme.

    Reklama je moc hezká, Jillian to tam vážně sekne a působí na mě roztomile, což se u ní tak často nevidí:D

    A tvůj fitness blok - PARÁDA! Moc se mi líbí, opravdu!
    Měj se krásně a zdravím tě,
    Sofie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, to je tím počasím.. je fakt hnusně... doufám, že to nebude trvat dlouho.
      Jillian na tebe působí roztomile? A jindy ne? :D Copak není dost roztomilé jak po lidech řve ? :D

      Taky se měj hezky, Nikki.

      Vymazat
  5. Syn teď taky týden marodil, je to na prd počasí a člověku to jenom bere energii... Jinak Jillian zase vypadá úžasně (ach) a ten blog je teda fakt super! Moc se mi ten nápad líbí!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. To chrípkové obdobie je fakt všade, ja sa preventívne dopujem čajom a ovocím =D.
    Dúfam, že v 38rokochäak správne počítam =D) budem aj ja vyzerať minimálne tak dobre, fit, sexy ako Jillian, páči sa mi, ako sa smeje =D.
    Ja mám len taký podobný blog, kde mám recepty. Veľa receptov =D zdedených po maminke, takže sú tam aj nezdravé recepty, ale denne dopĺňam kopu zdravých receptov, ktoré nájdem na internete =).

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky Nikki, počasí šílené, to máš pravdu! Ať je malému brzy lépe! :-)

    Fitness blok super! Já mam takový hubnoucí deníček, tam si taky zaznamenávám všechno možné. Mimo jiné i motta z tvého blogu, snad nevadí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super :) Já si motta též píšu, jen do jiného bločku, mám jich krapet víc :D

      Vymazat
  8. Fitness záznamník je parádní. Taky jsem přemýšlela, že si nějaký vyrobím, ale zatím jenom nějakou kuchařku se zdravými recepty, které jsem našla na netu nebo je sama znám :)
    A Jillian vypadá opět úžasně.. doufám, že po cvičení, které s ní cvičím nebo chci začít cvičit budu mít taky takovou postavu :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, chtěl ajsem se zeptat něco ze života Jillian. Ona má dvě děti? A obě jsou její? A jak to měla v těhotenství a po něm se shazováním kil? Nikde na netu to nemůžu najít. Ani žádnou fotku s bříškem. A je vdaná? Jestli máš nějaké info prosím napiš. Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Jillian má dvě děti. Jednu černošskou holčičku, kterou adoptovala a syna, kterého porodila její přítelkyně ;)) Vdaná, jak už je zřejmé, není :)

      Vymazat
    2. Jill je lezbicka? spravne som pochopila? tiez toho vlastne o nej dokopy nic neviem :-D

      Vymazat
  10. Malému přeji brzké uzdravení!
    Včera jsem plná emocí Boba také všude hledala a říkala jsem si, že bys mohla o jeho DVD podat více infa :-)), takže díky za odkaz.
    Hezky s malým odpočívejte a zkoukněte co nejvíc pohádek. Příjemný den AA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, tak ti to přišlo akorát vhod :)) Dávala jsem to docela dlouho dohromady, je v tom šílenej guláš, měla jsem asi 8 stránek s jeho dvd otevřené a dávala všechny ta infa dohromady :) Jsem ráda, že v tom mám konečně přehled i já :))) T

      Tak příjemný den, Nikki

      Vymazat
  11. To počasí je opravdu na starou bačkoru!! K tomu všemu já jsem nemocná, takže nemůžu nic.. bohužel :( A to jsem si plánovala, že právě zkusím cvičit Jillian M. Mimochodem v tom videu jí to opravdu moc sluší :) A musím Ti pochválit Tvůj úžasný fitness blog!!! Já moc ráda cvičím a celkově sportuju, takže tenhle blog je pro m jako dělaný. Počítej s tím, že budu Tvou pravidelnou návštěvnicí ;-)))
    V tom videu je Jill fakt moc pěkná. Strašně moc se mi líbí její vlasy :-)) Cvičíš i Zuzku L.? Já abych se přiznala, tak od ní samotné na jejím novém kanálu jsem zatím doposud necvičila nic.. cvičívala jsem bodyrock, taky plánuju se k tomu vrátit. Je to dost dobrý :)) a baví mě to :) A to video je NAPROSTO super!! Ten fitness zázanmník je bomba nápad a máš ho hrozně moc hezky vedený :)) Jen tak dál!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzku si zacvičím opravdu jen občas, její workouty jsou sice krátké, ale docela náročné, intenzivní, teď jsem měla v plánu vyzkoušet její ZWOW 33 ... ten vypadá fakt dost dobře :)))

      Vymazat
  12. Počasí je opravdu pod psa. Koukám ale, že nejenom mě položil první den ve škole. Ještě do zítřka beru antibiotika ;) mám z toho ale deprese, protože nemůžu cvičit. Tak ať se z toho malej brzy vyleží :) Fitness bloček je supr nápad. Něco podobného mám také. Je to moc dobrá motivace. Nejvíc mě ale dokážou nakopnout tvoje příspěvky! ;) tak se z té rýmičky vyležte. Zatím se mějte pěkně

    OdpovědětVymazat
  13. Ježiš tý to tam fakt sluší. Kočka...Už jsem to omrkla u ní na webu, tak možna někdy za odměnu...

    OdpovědětVymazat
  14. Fitness blok je super nápad :). Takové pěkné shrnutí. Já si to zatím píšu jen ručně.

    OdpovědětVymazat
  15. tvůj bloček je moc dobrý, takový pěkně barevný. já bych si ho ale za chvilku pokazila, jak bych tam furt něco doplňovala rukou.. já si všechny tyhle blbosti píšu do kalendáře, ale uvažuju, že si na příští rok pořidím větší, co větší obrovský, aby se mi to tam už vešlo:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Melanie, já mám těch bločku asi 8, a všechny píšu ručně, tenhle jedinej je vytisklej, vlastně jsem to chtěla mít jako průvodce na památku, až jednou budu babka a budu se kochat nad tím, jak jsem všichni byli mladí a krásní a plni energie :D :D

      Vymazat
  16. Nikki, Ty jsi úžasně precizní! Chtěla bych Tě za manželku :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já za mamku. Měla bych jistotu, že mě ve sportu budeš podporovat a ne ničit sebevědomí, když si obléknu boty na běh :D

      Vymazat
  17. Hrozně ráda bych měla všechny ty recepty, které tam máš! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Nikki, dík (opět:) za inspiraci! Koukám do Tvého levého sloupečku na trenéry a fotka, nad kterou je napsáno Zuzka Light, je mi povědomá. Ta holčina má BodyRock.tv, že? Nedávno jsem na YouTube viděla jeden z jejích tréninků a klesla mi čelist... a našla jsem o í i článek (pravda, 3 roky starý... http://prozeny.blesk.cz/clanek/pro-zeny-zdravi-a-hubnuti-fitness/128976/zuzana-light-z-prahy-podle-ni-cvici-cely-svet.html)
    Pa, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, už dávno není Zuzka v Bodyrocku :) byla, ale odešla :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)