Den 137-138

Jak už jsem včera napsala na FB, zajímalo mne, zda po všech těch emailech, zprávách a komentářích, které vyjadřovaly "lítost" nad tím, že budu přispívat na blog tak málo, bych to neměla pojmout trošku tolerantněji a dát vám na výběr. Jaký výběr? Když se podíváte na anketu v levém bočním menu, je vcelku jasné, o co šlo. Takže ok, budu na blog přispívat nepravidelně, ale méně obsahově, abych se nezbláznila ☺ a přitom byla s vámi více :)) a taky vám vyšla častěji vstříc. Sice s málem, ale vy jste pro, tak proč ne... jsem ráda :)

Dnes tedy opravdu jen rychlovka. Našla jsem skvělej recept, kterej chci fakt zkusit. Protože je tam ovoce a protože to fakt dost luxusně vypadá :)) Jmenuje se to...

TOAST S TEPLÝM OVOCEM

Použijete plátky svého oblíbeného chleba a ten namažete smetanovým taveným sýrem. Na pánvičku dáte hrst ovoce (maliny, švestky, borůvky, broskve,...), přidáte 1/2 lžíce medu a 1 lžíci vody. Vařte, dokud ovoce nepouští šťávu. Pak lžící dáváme na toust, můžeme mezi teplé ovoce vložit kousky čerstvého. Na obrázku je ještě na toustech tymián :))

No a jelikož jsem včera měla docela náladičku, díky vám, tak jsem cvakala foťákem a samospouští :D A různě se nakrucovala a hodila fotkám černobílý nádech :))) Fotky mám na své osobní FB stránce, tak jsem si říkala, proč je nešoupnout i sem. Ne proto, abych se chlubila (i když proč ne ☺), ale proto, abyste viděli, že i VY z TOHOTO můžete udělat to, co je níže... činky prostě dělají hezká těla :))) Hezký den, Nikki.

foceno 10. září 2012

NEBOJTE SE ČINEK!!! RYCHLEJI S NIMI SPÁLÍTE A RYCHLEJI SE TVARUJETE :))) 
JÁ TEĎ BEZ TĚCH SVÝCH 3KG NEUDĚLÁM ANI RÁNU A TĚLO SE MĚNÍ RYCHLEJI!!!
SVALSTVO BUDETE RYCHLEJI TVAROVAT, TUKY RYCHLEJI SPALOVAT.
NEMUSÍTE S TĚŽŠÍ ZÁTĚŽÍ ODCVIČIT CVIKY VŠECHNY, ALE TAM KDE TO JDE, 
JE VEZMĚTE DO RUKOU. NAHRAĎTE LEHČÍMI ČINKAMI TŘEBA 50% TRÉNINKU.
TĚLO VÁM BUDE VDĚČNÉ A VY PAK BUDETE VDĚČNI SVÉMU ZRCADLU ☺

21 komentářů:

  1. Jéé, radost největší! Děkuju ti za tvé rozhodnutí :-) A díky fotkám mam opět další motivaci, jsi kočka!!!

    S těma činkama teď teda váham, jenže měla jsem úraz ruky a docela to pobolívá, tak jsem nechtěla kvůli tomu. Asi to zkusim a uvidim :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andy, děkuju.. :) S tím úrazem to chápu, ale není nic snadnějšího než to vyzkoušet. POmalinku, třeba jen u jednoho cviku, u dvou. To poznáš hned, jestli je to dobré, či nikoli... :) Tak držím palce :)

      Vymazat
  2. Nikki jsem moc ráda, že budeš pokračovat v psaní. Každý den čekám co nového od Tebe bude napsané. Jsou to moc perfektní články. A jak napsala Andy... další motivace. Moc Ti to sluší

    OdpovědětVymazat
  3. No co říct...jsi prostě úžasná :o) Můžu si vytisknout tvoji fotku před/po a připíchnout na nástěnku?:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš nástěnku, jo? :D A co tam takhle dát sebe? Před a po :P

      Vymazat
  4. Úžasný fotky. Super inspirace. Já cvičím zatím jen s kilovými. Na těžší se zatím necítím a myslím že bych to ani nezvládla.
    Jsem ráda za tvé rozhodnutí. každý den kontroluji tvůj blog jestli ,,náhodou,, nepřibyl článek. Jestli sis to náhodou nerozmyslela :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, a já si myslím, že třeba dřepy s těžšími činkami bys určitě dala, cviky na bicepsy taky :)) Víc se věř, na začátku cvičení sis taky musela věřit, jinak bys to nezvládla :))) Držím palce...

      PS: Teď "náhodou" občas něco na blog přibyde :D Děkuju, že kontroluješ :)

      Vymazat
  5. oki jdu si koupit sadu činek :-) DÍKY ZA TVÁ SLOVA!

    OdpovědětVymazat
  6. Včera jsem si dala NMTZ s 3kg a dneska mě to tak bolí všechno :D jasně, nedala jsem to celou hodinu, ale tam kde mi to šlo a mohla jsem, tak tam jsem to tak dělala. Třeba jak se to opakuje dvakrát vždycky, tak poprvé s 3kg a pak jsem si třeba na chvíli vzala 1kg a bylo to.

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasné! Sama jsem sice váhově v pořádku, dá se říct že hubená, ale ne vypracovaná. A když to po každé vzdám s tím, že to nezvládnu, že to nejde, že se tělo nespraví, tak se kouknu k Vám. Jste opravdu inspirace a důkaz, že to jde. Díky Vám jsem po 17ti letech lenosti začala cvičit Jill, sportovat..takže velký dík patří hlavně Vám :)

    OdpovědětVymazat
  8. Páni...to je motivace jak blázen. Zítra začínám. Díky za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj,
    díky za dnešní inspiraci. Toasty vypadají skvěle a tvoje fotky jsou perfektní!! Vypadáš dokonale! S pozdravem AA

    OdpovědětVymazat
  10. Obrovská změna :-) Jsi super!
    Já se zase činek bojim, aby se mi nějak nenapumpovaly svaly :-D Cvičím Body Revolution a radši všechno cvičím s lehkýma činkama :-D Ale podle toho co píšeš, bych se asi bát nemusela ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musela bys zvedat tak 50kg, aby se ti svaly napumpovaly :) 3kg do každé ruky máš míň jak mimino :)) Navíc víc zátěže = víc spalování, tuk mizí, nahrazují ho svaly - rychlejší metabolismus... :)))

      Vymazat
  11. ahoj Nikki, prosim ta, odkial si stiahla Bob Harper no equipment necessary ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se nedá stáhnout :/ je to video workout na jeho placené stránce.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)