Den 129

Rýsuje se... 
Zdravím vás, kuřata moje :D
To, co jsem včera naznačovala, se stalo pravdou. Bolí mě celý  tělo, ou máj gád :D No není to skvělé? Tohle potřebuju, takže dneska si dám další hoďku s Jill a jejím cosik "trouble zones" :))) 

Včera jsme byli na návštěvě u bráchy, dopadlo to dobře, Nikki vyhrála snad všechno, co mohla :D Jak pokra, obrala jsem je všechny, tak se dařilo i v kostkách, když si vzpomenu na bráchu, jak se vztekal, když mu to nepadalo :D Nervák jeden :D Byla sranda :D Můj nejmenší ukazoval strejdovi (bráchovi) svaly, tak byla sranda, když vytasil ty svoje párátka a chlubil se, jaký má roztomilý "kopečky" :D Přítel, říkejme mu Tom :) se ale začal chlubit svojí přítelkyní (mnou) a hned:"Teď ukaž ty!"... No, samozřejmě jsem dělala drahoty a říkám, že ne :D A Tom zase:"Sakra ukaž ty bicáky!" :D Tak jsem ukázala no :D Vzduchem prosvištělo něco jako "tyyy voleee" :D Nerada se takhle chlubím, ale jedno řeknu, bylo to příjemné chlubit se tělem takhle v akci, o tom jsem si mohla nechat před 5 měsíci jen zdát :)

Na fotce napravo vidíte moji maličkost, vy víte, že jsem posedlá tvarováním bříška momentálně :) Takže jsem cvakla svůj pupík :) Aby bylo vidět, že pořád na sobě pracuju a že když vám sem pár dní o svých pokrocích a spálených kaloriích nic nenapíšu, neznamená to, že necvičím a nepiplám se se sebou :D Vy víte, že tento dnešní příspěvek je i na další týden poslední, teď se vám budu ozývat jen o víkendu s pravidelnou dávkou emocí :D Takže tak trošku záměrně vám zde nechávám inspirativní fotku, aby vás po celou tu dobu nakopávala a abyste věděli, všichni, že v tom jedeme spolu. Příští neděli budu končit Body Revolution, takže toho nafotím krapet víc, zase budu hodnotit samotný program, dojmy a pocity atd.

Když jsem ráno byla ve "cvakací" náladě, pořídila jsem i fotku mé snídaně. Dala jsem si zelený čaj, broskev a celozrnnou cosi s lehkou vrstvou másla a kvalitním třešnovým džemem, je fakt skvělej, jsou tam samé kusy ovoce. 



Zítra, to je v pondělí 3. září nastává pro mne docela zajímavý okamžik, budu spouštět svůj e-shop. Pravděpodobně se tak stane někdy v odpoledních hodinách. Mám v plánu tam nahrát ještě asi dalších zhruba 50 položek, znovu prozkoušet rozesílání automatických emailů po objednání apod. Mohu vám už teď sdělit, že e-shop ponese název MOJE TĚLO E-SHOP, a najdete jej zde na této adrese. Během dneška ještě zkusím "vyrobit" ikonku pro snadnější přístup z tohoto blogu někde z bočního menu :)) Nelekejte se, e-shop je prozatím zaheslován, takže nejde o chybu :)) 
Ještě bych k mému obchůdku ráda něco řekla. Neotvírám si jej pro to, abych si díky němu "vydělala" na bavoráka, to fakt ani nejde :) Impulsem pro otevření mi byla kniha Jillian Michaels. Dlouho předlouho jsem uvažovala nad něčím, co by se týkalo zdravé výživy, stravování, zdravého životního stylu a podobně. Neměla jsem na to odvahu a spíše si říkala, že na to nemám. Že to bude jen další nesplněný sen. A skončila jsem jen u toho, jak o tom sním a jak by se mi něco takového určitě nepovedlo. Pak se mi právě do rukou dostala kniha Bez hranic a já po třech kapitolách pochopila, že pokud si budu jen trošku myslet, že něco nedokážu, pak to taky opravdu nedokážu. Naopak, proč neuvažovat trošku naopak a říct si, sakra, proč by to nešlo? Proč nedělat to, co mě baví, zajímá a co by mi přinášelo uspokojení a dělalo mě šťastnou? I za cenu, že bych za tři měsíce s tím měla seknout. No a co? V čem je háček? Vím, že se zde po otevření e-shopu objeví spousta nadšení z vašich řad (jsem z vás taky pěkně nervózní, co si budem říkat ☺), ale také spousta závisti, lidi si budou představovat, jak mám vlastní helikoptéru a požírám najednou kaviár v domě o velikosti 15+1 :))) Něco vám řeknu, to se nestane, nesnáším kaviár :D 
Věřte nebo nevěřte, ale pro mne můj e-shop bude prostě další koníček :)) A jestli to hodí nějakou pěknou korunku jako bonus navíc, nemám problém za "vytěžené" peníze věnovat balíčky se zdravou výživou do dalších soutěží. Vy víte, že jedna taková soutěž už tady byla, sponzorovala jsem ji já sama, teď probíhá další a právě ceny v ní, tedy jedna z nich šla čistě z mojí kapsy na účet e-shopu - DVD Jillian Michaels. Já jsem opravdu štědrá a hodná :D

Tak tedy, příští víkend se na vás opět moc těšit, bude to pro mne nezvyk, nesednout si ráno za notebook a nedávat do kupy další z příspěvků, ale práce mi začne tolik, že možná na to ani nepomyslím, kdo ví :) Nicméně, žádné šílené loučení, za týden vás budu znovu otravovat :D Nikki

:o) (tumblr.com)

26 komentářů:

  1. Taky pro mě bude nezvyk nezasednout ráno za noteboo a nepřidat další příspěvek na blog :/ Ale tak.. Uvidíme :) Rozhodně se ti to bříško rýsuje ;) I stehna :) Taky si ráno dávám zelený čaj :) + ještě bílý, ale to je jedno.. :d Na chleba a bůlky si moc nepotrpím když nejsou čerstvé.. :d A to většinou u nás doma nejsou.. :/ :D Na ten e-shop už se děsně těším :) Hlavně až ho poprvé prozkoumám! :D
    A začínám uvažovat, že bych se do soutěže přihlásila taky, ale až podle toho jak budu stíhat ve škole a s kroužkama.. Jestli zbyde čas i na posilování.. :) :/

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji hodně štěstí Nikki, podnikání není žádný med, ale věřím, že to půjde!
    Už teď je jasné, že jsi změnila život mnoha jiným holkám, které vidí, že to JDE, takže si zvolnění v bloggování rozhodně zasloužíš.
    Budu se těšit na další tvé příspěvky a moc tě zdravím, Sofie
    PS: Luxusní fotky - jak bříška, tak těch tří cvičenců dole:))

    OdpovědětVymazat
  3. Na e-shop jsem zvědavá. Včera otevřela e-shop i jedna další bloggerka (s kosmetikou) a já doufám, že se nesetkáš s tak negativními a závistivými komentáři, jako ona.
    S denními příspěvky to bude nezvyk :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :( to je fakt smutné tohle... vždyť každý máme stejné šance, všichni mají možnost udělat to samé. To je hnus občas, jak lidé reagují :(

      Vymazat
    2. Jakej kosmetickej eshop, das sem prosim odkaz? :)

      Vymazat
    3. dej si do vyhledávače plum foolery e-shop a ono ti to vyjede ;)

      Vymazat
  4. Bříško se ti rýsuje krásně :) A na eshop už se moc těším. Jsi skvělá, že ses odhodlala do toho jít ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Je škoda, že končíš s každodenním přispívám, ale naprosto tě chápu. Vždycky jsem si říkala, jak to můžeš zvládat :). Aspoň se vždy budu těšit na sobotu nebo neděli, že si od tebe zase něco přečtu. V říjnu mi začne škola a chci to skloubit s hodně pohybeme. Jelikož ještě budu studovat školy 2, tak to bude dost náročný a sezení u ntb k němu opravdu patřit nebude, takže bych byla třeba i smutná, kdybych nestíhala číst tvoje příspěvky :). S e-shopem je to bomba, už se na něj moc těším a určitě si něco objednám. A k tvému bříšku, já už tam ten six-pack vidím a je dokonalé! Jak tě ale znám, tak v tvém případě bude za chvíli ještě 100x dokonalejší. Měj se hezky a zítra si užij synkův první školní den :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj,
    jak už jsem psala - chápu, že nebudeš stíhat blogovat, ale když ta chvíle přišla je to trochu smutné.. ještě, že máme to fórum .-).
    Užij si jeden z nejdůležitějších dnů synka a pořádně si poplač! My šli dnes kolem školky a Anetka o ní taky pořád mluví.. už teď jsem z toho na měkko.

    Bříško máš LUXUSNÍ!! Moc se těším na další příspěvek. S přáním pěkného dne a týdne se loučí AA

    OdpovědětVymazat
  7. Waw, super bříško a to máš zatlý, nebo to tak máš normálně?:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Hani, to je vysportovaný bříško, to už se zatínat nemusí ;)

      Vymazat
  8. Na eshop jsem moc zvědavá a těším se, na druhou stranu mi budou chybět tvé každodenní příspěvky, o to víc se ale budu těšit na víkendy :) Jinak bříško už vypadá fakticky dobře!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju... snad ho už dnes k večeru otevřu, měla jsem dnes šílenou lítačku kolem prvního dne prcka ve škole, takže to asi potrvá... ale bude :)))

      Vymazat
  9. Ahoj, docela často se ti objevuje v článcích slovo " nicméně" šlo by to slovo vynechávat :-)nahrazovat jiným :-) :-) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by nešlo :) Začnu ho psát ještě častěji :)))

      Vymazat
  10. Ahoj,máš krásné bříško,jen tak dále :) já už na něm taky pracuji,a vím že to dá ještě hodně práci,nikdy jsem totiž necvičila ať teď poslední měsíc.. změny pozoruji :) zpevnilo se mi ale furt to není ono.. když si sednu a zhrbím se tak se mi udělají ty 3 buchtičky:/ je to hnus.. ale když jdu tak ho mám docela tvrdé.. no snad se mi to nějak brzo spraví.. :) chtěla bych se zeptat,než jsi začala cvičit s Jill,jíst zdravě měla jsi hodně tučné břicho?např.jak mám já ty 3 špekáčky? :D a za jak dlouho se ti to urovnalo?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, to potrvá ještě dlouho... i já když si sednu, tak to ještě není perfektní :) Sice už tam nejsou hrboly, ale pořád se "krčí" ... chce to prostě pořád zpevňovat. Jinak jak mé nřicho vypadalo se můžeš podívat v odkazu nahoře "Moje pokroky", jsou tam všechny fotky od počátku, co jsem pořizovala... Ať se daří :))

      Vymazat
  11. mas moj obrovsky obdiv a strasne ti drzim palce a prajem ti to hlavne sa nikdy nevzdavaj ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc, tohle dnes po ránu potřebuji slyšet, mám pocit, že mi ubývají síly :)

      Vymazat
  12. Ahoj Nikki, máš můj velký obdiv za to všechno co jsi dokázala - za to jak jsi se změnila, jak jsi na sobě začala pracovat, s otevřením e-shopu, se soutěží, prostě jak ses posunula...tvá cílevědomost je opravdu obdivuhodná! Jen tak dál, jsi moje inspirace! Měj se moc hezky, nevzdávej se a ať ti vše vychází! Liduš

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, jsi bezvadná:)
    Koukla jsem na tvůj e-shop a - hlavně to neber jako rejpání - v sekci DVD je nahoře psaná věta: Všechna DVD jsou nové, ale správně podle pravopisu má být nová. Jen jsem to chtěla říct, protože tě mám ráda, tak aby ten e-shop byl taky bez chybičky:)Snad se neurazíš:)
    Jinak jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nene, v pohodě :) Já o tom, vím, jsem neskutečně líná to předělat :D Protože mám na seznamu tolik věcí, co předělat, udělat , zařídit ... tak na tohle prozatím "kašlu" :D ale neboj, opravím to :))

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)