Den 128

Chybí mi poslední týden Body Revolution, dnes jsem měla cvičit Cardio 3, ale jelikož jsem včera opět vynechala, kvůli skřípnutému nervu v zádech, nebo co mě to chytlo, nemohla jsem ani hlavou otočit, slíbila jsem si, že jakmile to dnes bude ok, tak to doženu. Nakonec jsem se na to vykašlala, a dala si hodinovej No More Trouble Zones. Nevím proč, ale přijde mi to daleko efektivnější než Body Revolution v poslední fázi.


Poslední dva workouty v něm jsou skvělé, dobré, suprově se cvičí, dám si do těla, ale absolutně ne tak, jako  tomu je v případě NMTZ. Vzala jsem si těžší činky, takže jsem tak z 50% celou hodinku jela s větší zátěží, rozhodně je tento program efektivnější i co se týče cvičení na břišní partie, takže jsem si řekla, sakra, sice je ten konec BR fakt skvělé cvičení, ale proč necvičím "tohle", když cítím, že mi to dává daleko víc, že se u toho občas i třesu, že mě po tom bolí svaly jako svině... no, však to znáte :) Takže jsem si řekla DOST, utnu BR, a pár dnů si pojedu prostě to, o čem jsem přesvědčená, že mi to dává víc. Líbí se mi hlavně, že tam není žádné kardio, protože poslední dobou na něj fakt nemám náladu, naopak cítím, že mé tělo potřebuje posilovat, větší zátěž, tak mu dám, po čem volá. V neděli (příští) beztak končím BR a měla bych se zase změřit, zvážit a hlavně vyfotit :o) Uvidím, třeba si dám před focením poslední dva BR workouty, ať tuhle fitness sérii jakože "poctivě" dokončím :)

Poslední dobou se v komentářích a i v emailech objevuje dotaz, jak to se mnou vlastně vypadá, zda cvičím, co fotky, že máte o mně málo informací,  atd... vlastně jsem výše už odpověděla :) Fotky budou příští neděli, jen tak decentně, 27. září to pak bude 5 měsíců, tak zase nafotím něco většího a udělám objemnější stránku s proměnou, zda vůbec bude :D Teď to jde tak neskutečně pomalinku, že to ani možné není :))) Nicméně setrvávám a makám a výsledky se určitě dostaví :)) 

Pulsmetr teď při cvičení nepoužívám, tak se nezlobte, že se zde méně zobrazují mé hodnoty. Když cvičím bez něj, tak si připadám taková "volnější". S ním jsem sice ráda za naměřené hodnoty, ale trošku se mi při cvičení mění psychika, jelikož furt hlídám tep, čas a prostě odvádí to moji pozornost :) Tak se omlouvám, na chvilku nechávám pulsmetr "odpočívat" :))

Mějte se skvěle, my jdeme teď s přítelem na návštěvu k mému bráchovi, posledně to nedopadlo "dobře", tedy příteli a bráchovi nebylo moc "dobře" :D Čuňata, nechápu to :D Já jsem věčnej abstinent, alkohol se mi příčí a ani na Nový rok nebo na narozky si nedávám ani kapku alkoholu, mám vůči němu neskutečnou averzi. No, další věc, kterou o mně víte :D Nicméně, když si ti dva loknou, je s nima neskutečná prča :D Nicméně, na dnešek máme v plánu pokra a kostky, takže to snad dopadne slušně, v rámci možností... jinak je oba zabiju!!! Hezký sobotní večer všem :) Nikki :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

FITNESS je jako manželství, když v něm budeš podvádět, 
nemůžeš očekávat, že bude fungovat...


10 komentářů:

  1. Skvělé a pravdivé heslo na závěr! Těším se na fotky!

    OdpovědětVymazat
  2. No More Trouble Zones je perfektní. V částech, kde se posiluje břicho, mě to bolí víc než samotné 6 Week Six-Pack :D

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý, těhotenství zatím nic pro mě :D
    Já si teda BR dojedu, dva týdny už "vydržím" a kdyžtak si něco dám navíc, znáš to, klasika :D ale s NMTZ máš pravdu, to je super cvičení a mnohdy se klepu jak ratlík :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Nikki, s tím utnutím mi mluvíš z duše.. já sice velmi nerada odcházím od rozdělané práce, ale přijde mi, že na mě BR "nefunguje". Já se prostě cm nehýbu.. dost mě to štve. Nechci se "opičit", ale taky asi půjdu do něčeho nového.. od pondělí začínám opět se spinningem a zkombinuji to s 6W6P, KIller buns, Banishem a NMTZ. Dodala jsi mi sílu.
    Přeji pěkný večer. AA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko určitě, cvičení je fajn, líbí se mi, ale připadám si jak na "mrtvém bodě". Ono ani to w11+12 není žádný TOP toho, co Jillian vytvořila, podle mě vytvořila náročnější workouty v rámci jiných programů. Takže proč nedělat ty, když je pocit, že v tomhle to "nikam" nevede :))

      Vymazat
  5. Konečně další duše, co nesnáší alkohol. Myslela jsem, že jsem snad jediná.:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Nikki,
    delší dobu jsem se teď neozývala, ačkoliv stále poctivě sleduji!:) Super nápad s tou soutěží, tvůj blog se dostává stále dál a dál a naprosto se vymanil z té nudné řady "dnes jsem snědla to a to". Jen tak dál, jsi fakt skvělá, držím palce do dalšího snažení.
    S tím, že to jde pomaličku - známka toho, že už jsi dostatečně štíhlá! ;D

    OdpovědětVymazat
  7. Hm, taky se mi zdá že BR není taková sláva jak se všade píše. Přemýšlela jsem že BR vzdám u budu dělat něco jiného. Ale nechci se na to vykšlat, mám strach že jak bych to zabalila jednou nedala bych to nikdy... Dělám do dnes jsem jela předposlední W9 ale přidávám si. Dnes jsem dala Ripped 1lvl a jelikož jsem se pravděpodobně zbláznila zkoušela jsem pozici prkno na špičkách. No mazec. Světla

    OdpovědětVymazat
  8. Právě jsi mě poměrně nakopla k utnutí BR ... protože už tak 2 týdny se ve mně míchají nejrůznější pocity spojené s tím zda-li to tak úplně má cenu. Zvládám to levou zadní (teda když trochu přimhouřím oko :D), občas si k tomu přídám jiné cvičení, pak je to ok. Říkám si však, jestli to není plýtvání časem, že bych se nemusela tak šetřit a nají si větší výzvu - ale zase je mi líto po 7-mi týdnech seknout s "načatou prací". :D no, asi zítra skočím na NO MORE a zjistím jestli to je ta správná cesta. Děkuji ti za nakopnutí! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)