Pár tipů jak zpestřit vaše snídaně

Dnes jsem pro vás našla na internetu pár různých možností, co si připravit k snídani. Pomocníkem mi byla stránka www.parenting.com a tak se mi to zalíbilo, že se s vámi musím hned podělit :)


Quesadilla

Budeme potřebovat 2 tortily, půl šálku nastrouhaného sýru čedaru, několik plátků zeleného jablka. Čedar rozprostřeme po tortile, poklademe plátky jablka a přiklopíme druhou trotilou. Dáme na půl minuty do mikrovlnky :)





Jogurt jinak

Ideální snídaně pro toho, kdo nemá ráno moc času. Do jogurtu (nejlépe řeckého typu) zamíchejte lžíci kvalitního malinového džemu, lžičku medu a dvě lžíce nasekaných mandlí :) Popadněte kelímek, lžičku a můžete jít :)






Ledové ovocné smoothie

Budeme potřebovat šálek zmrzlého ovoce (jahody, maliny, apod.), dvě lžíce pomerančové šťávy nebo džusu, půl šálku vody, půl šálku jogurtu, jeden zmrzlý banán, jedna lžička medu. Vše dáme do mixéru a mixujeme tak dlouho, dokud nebude ze surovin krásná jemná "věc" :)
Pop Tousty

Dva plátky oblíbeného celozrnného chleba pomažeme jemně máslem, na jeden plátek dáme vrstvu oblíbeného kvalitního džemu a přiložíme druhý plátek. Kůrky kolem dokola odkrojíme a obě půlky chlebů po bokách pořádně "slepíme" rukou k sobě, nebo použijeme vidličku, jak je na obrázku. Dejte na chvíli do svého toastovače a snídaně je hotová :)
Ranní mléčný koktejl

Do mixéru vhodíme následující ingredience. Jeden šálek mléka, jednu lžíci medu, jeden zmrzlý banán, jednu lžíci arašídového másla a čtvrt lžičky skořice. Míxujeme do hladka a podáváme :)

3 komentáře:

  1. Myslíte, že niečo ako smoothie alebo ten mliečny koktejl by bolo vhodné vypiť asi tak 30min pred ranným cvičením s Jill? a potom v akom časovom odstupe po cvičení mám zjesť ''normálne raňajky'' a čo by to malo byť?.. myslím nejaké konkrétne príklady jedla. Alebo už po cvičení nemám jesť nič a počkať na svačinu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, 30 min před cvičením mléčný koktejl je fajn. 30 min po cvičení snídaně taky. Žádné konkrétní jídlo, prostě si dejte zdravou snídani, na kterou jste zvyklá :)

      Vymazat
  2. Ďakujem za odpoveď. :) Ešte by som sa chcela spýtať... Po mesiaci, keď docvičím tento program by som sa chcela stále venovať cvičeniu niekolko krát do týždňa, ale už by sa mi nedalo tomu venovať ráno ako teraz, bolo by to možné až popoludní kvôli škole... Myslíte, že by som mala už teraz radšej cvičiť popoludní aby to po tom mesiaci cvičenia ráno, nebol taký niekoľko hodinový skok v cvičení? Pretože som čítala že najlepšie je cvičiť stále v tú ístú hodinu alebo aspoň časť dňa. Prepáčte ak vás obťažujem, no táto moja ''zmena'' je pre mňa dôležitá :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)