středa 1. srpna 2012

Den 97

Takže už devadesát sedm, jo? :))) Mmmm... no, takže co tady pro vás dnes mám :)
Včera jsem si poprvé zacvičila No More Trouble Zones, moc ho doporučuji, je to fantastické cvičení. Sice celý program trvá skoro hodinu, ale ta mi včera uběhla jak nic. Musím upozornit, že tohle je opravdu zaměřené čistě na problémové partie. Takže tady žádné kardio nehledejte, objeví se jen lehce úplně na začátku v rozehřívačce :) Jinak je několikrát procvičováno břišní svalstvo, ramena, bicepsy, tricepsy, zadeček, vnitřní strana stehen, no prostě přesně TA místa, kde to bývá zlé :))) Cviky nejsou nijak náročné na provedení, ale po čase můžou např. činky v rukou opravdu škaredě ztěžknout :)) Moc doporučuji všem, i těm začátečníkům, klidně si můžete dát třeba jen půlku, ono je to celé rozvrženo asi do 7 různých bloků.


Při tomhle jsem si připadala hodně důležitě :D

... a břišáky, ty jely hodně :)

Možná si ještě pamatujete, jak jsem vám zde psala a rozplývala se nad hudbou, která si vyhrává v pozadí celého Body Revolution i jiných tréninkových programů. Za vším hudebním podkladem stojí PHAT PLANET MUSIC společně s mistrem jménem David Shaw. Dnes jsem se dozvěděla, že nestojí za téměř veškerým hudebním podkladem Jillianiných workoutů, ale že bylo společnosti svěřeno i nahrávání soundtracku pro Insanity :))) A ještě jedna dobrá zpráva pro fanoušky hudby z Body Revolution - ze společnosti mi dnes odepsali na můj dotaz, zda se hudby jako takové můžeme dočkat někdy v budoucnu, co by "soundtrack", takže mi bylo odpovězeno, že se tak stane někdy v polovině srpna... Nemůžu se dočkat :)


David Shaw při práci - tady se tvoří hudební podklad pro Jillian :)

Insanity soundtrack ... 

A na závěr, jeden rychlý recept na snídani, který jsem ukradla tady :) Jedná se o rychlovku, 5-minutový cup-cake /kap keik/, takže se na to pojďme podívat :)) Co budeme potřebovat: určitě nějaký hrníček nebo sklenici, kterou můžeme dát do mikrovlnky. Do zaplé mikrovlnky :D Hrníček by se měl vymazat něčím mastným, v receptu je doporučen kokosový olej, podle mě troška másla bude nám čechům stačit. V originálním receptu se používá neslazená jablečná omáčka a palmový cukr, takže já jsem trošku hledala po netu a koukala, zda si takovou omáčku můžeme udělat sami. Můžeme a dokonce ji máme slazenou, takže už podle mě nemusíme přidávat žádný cukr, jen se tím prodlouží doba přípravy, takže doporučuji udělat omáčky víc, nacpat ji do skleničky a mít v ledničce :) 
Jak tedy na omáčku? 2 střední jablka oloupeme, zbavíme jádřinců a nakrájíme na malé kousky. Dáme do kastrůlku, a vaříme na středním plameni. Přidáme lžíci cukru, mletou skořici, lžíci citronové šťávy a 65ml vody. Pokud máte muškátový oříšek, špetka bude stačit na přilepšenou. Přivedeme k varu a pak stáhneme na minimum a vaříme tak 10 minut pod pokličkou. Pak vše rozmixujeme do hladka a máme omáčku. Tak a teď můžeme pokračovat se snídaní :) 
Takže budeme potřebovat 3 lžíce jablečné omáčky, k té do misky přidáme 2 lžíce vaječného bílku nebo pokud nemáme zrovna, nahradíme opět omáčkou. Přidáme třetinu hrníčku strouhaného neslazeného kokosu,  1 lžíci drceného lněného semínka (k sehnání v supermarketech např. Kaufland či dokonce DM drogerie) a 1 lžičku skořice. Vše pořádně smícháme a dáme do sklenice, povrch zahladíme vidličkou. Dáme do mikrovlnky, kde se připravuje snídaně 3 minuty. Pokrm je hotový podle toho, že se lehce "nadzvedl" a je tuhý na dotek. Na hotovou snídani dáme lžíci oříškového másla jako je na obrázku (arašídové, mandlové, slunečnicové) nebo kousky ovoce či semínka. 
Ingredience jsou určeny na jednu porci, která má 309 kalorií.


Takže vy, co se do toho pustíte, přeji hodně zdaru, snad vám bude chutnat, já dnes pro pár ingrediencí zajdu, pustím se do omáčky a zítra asi vyzkouším ráno :))) Hezký den, Nikki.