Den 127

Dnes jsem pro vás našla na internetu pár různých možností, co si připravit k snídani. Pomocníkem mi byla stránka www.parenting.com a tak se mi to zalíbilo, že se s vámi musím hned podělit :)

Quesadilla

Budeme potřebovat 2 tortily, půl šálku nastrouhaného sýru čedaru, několik plátků zeleného jablka. Čedar rozprostřeme po tortile, poklademe plátky jablka a přiklopíme druhou trotilou. Dáme na půl minuty do mikrovlnky :)





Jogurt jinak

Ideální snídaně pro toho, kdo nemá ráno moc času. Do jogurtu (nejlépe řeckého typu) zamíchejte lžíci kvalitního malinového džemu, lžičku medu a dvě lžíce nasekaných mandlí :) Popadněte kelímek, lžičku a můžete jít :)






Ledové ovocné smoothie

Budeme potřebovat šálek zmrzlého ovoce (jahody, maliny, apod.), dvě lžíce pomerančové šťávy nebo džusu, půl šálku vody, půl šálku jogurtu, jeden zmrzlý banán, jedna lžička medu. Vše dáme do mixéru a mixujeme tak dlouho, dokud nebude ze surovin krásná jemná "věc" :)
Pop Tousty

Dva plátky oblíbeného celozrnného chleba pomažeme jemně máslem, na jeden plátek dáme vrstvu oblíbeného kvalitního džemu a přiložíme druhý plátek. Kůrky kolem dokola odkrojíme a obě půlky chlebů po bokách pořádně "slepíme" rukou k sobě, nebo použijeme vidličku, jak je na obrázku. Dejte na chvíli do svého toastovače a snídaně je hotová :)
Ranní mléčný koktejl

Do mixéru vhodíme následující ingredience. Jeden šálek mléka, jednu lžíci medu, jeden zmrzlý banán, jednu lžíci arašídového másla a čtvrt lžičky skořice. Míxujeme do hladka a podáváme :)

Na zítra pro vás připravuji další dávku z programu Daily Dose with Jillian, tentokrát to bude něco pro budoucí maminky, jelikož se bude jednat o cvičení během těhotenství :)) Pravděpodobně přijdu s příspěvkem až večer, až vy to vydržíte, že jo? :))) 

Než se pro dnešek rozloučím, ještě jedna reklama s Jillian. Představuje v ní program Freshology Gold, což  je u nás něco jako donášková služba jídel ve formě krabiček. Zde však společnost donáší pokrmy pouze 2x týdně a tvoří je tak, aby se co nejblíže přiblížili co nejpřirozenějšímu stavu - bez barviv, konzervantů, umělých sladidel. No, sami posuďte, sami se podívejte, zde je i stránka společnosti :))

Mějte se prima, zítra se zase přihlásím o slovo :D Nikki.

12 komentářů:

  1. ta tortilla je úplně úžasný nápad! na sladko mě ještě nenapadla, a to mám zrovna doma jedno balení otevřené :) díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  2. Tolik inspirace, krása :) Stejně ale asi zůstanu u kašiček nebo musli :D Když ale budu mít chuť na změnu, asoň vím, kam mrknout :)

    Jinak jsem dnes o tvé soutěži napsala na blogu. Snad ti to nebude vadit a budeš mít třeba nějaké další soutěžící a čtenáře :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám doma tortilly, tak možná vyzkouším tu první variaci, zní to vážně zajímavě :) :D. Ještě sehnat ten čedar :D. A děkuju ti, díky tvému blogu jsem si dneska koupila knížku Bez Hranic od Jillian a jsem s ní zatím max. spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti kniha líbí :)) že nezklamala :)

      Vymazat
  4. Tak to je neuvěřitelné.. narazila jsem na tvůj blog, když jsi byla úplně na začátku, když jsi ještě nevěřila, že to dotáhneš až tam, kde jsi teď. Pak jsem se nějak distancovala od internetu a hlavně jsem ztratila adresu tvého blogu. Teď, již 4 dny, cvičím podle Jillian a pořád jsem hledala tvůj blog, protože jsem si vzpomněla, že jsi s ní taky začínala. Konečně jsem tě dneska našla a co nevidím??? Ty jsi úúúžasná. Takovou pevnou vůli a hlavně sílu dosáhnout svého snu, jsem hodně dlouho neviděla. Přes dva měsíce jsem na tvém blogu nebyla a taková změna. Moc ti gratuluju, jsi mou velkou inspirací. :o) Hned si tě dávám mezi oblíbené stránky a teď už nebude den, kdy bych tvůj blog nenavštívila. Měj se krásně :o). Monka

    OdpovědětVymazat
  5. Zítra si udělám ten ranní mléčný kokteil :).

    OdpovědětVymazat
  6. mňamy...a nápad se soutěží je super

    OdpovědětVymazat
  7. samý dobroty:) musím konečně někdy ochutnat řecký jogurt, ještě nikdy jsem ho nejedla:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)