Den 126

Zdravím Vás všechny :))) Dneska je krásně, jen kdyby ta hlava nebušila do spánků :D Přidala jsem do soutěže Moje proměna další soutěžící... No, už se nám to pěkně plní :))


Jak se těšíte? Už 4. září!!! Už je to za dveřmi :)) Nevíte o čem mluvím? Ale já se vsadím že jo. Jillian vychází další cvičební DVD pod názvem Killer Abs, já jsem svoji objednávku asi před 14 dny zrušila na tohle DVD, jelikož jsem objednávala z Usa a v tom nadšení jsem si neuvědomila, že jejich DVD nejsou u nás přehratelné. Nicméně, kdysi jsem tady dávala video ukázek, na co se můžete těšit, dnes jsem nakoukla na stránky Jillian znovu a vykoukl na mě další trailer, klikněte si sem a nechte si video načíst, nejde mi to dát nijak do stránek... já jsem si nakonec objednala tu verzi MP4, která se dá stáhnout, aspoň ušetřím na poštovném, které je jednou tolik dražší než samotné dývko :D

A ještě pár obrázků přímo z videa, opravdu se už moc těším. Cvičebních programů na bříško není nikdy dost :)







To je pro dnešek vše, cvičte, hezky baštěte, dnes je další z mnoha důležitých dnů před vámi, nevzdávejte se, neposlouchejte hloupé řeči, poslouchejte sebe!!! Vy jste důležití!!! Nikki :)

37 komentářů:

  1. Skvělý článek jako vždy:-* Tvé každodenní příspěvky mi budou moc chybět - je úžasné, kolik informací a inspirace nám vždy předáš:)!
    Jinak s těmi činkami naprosto souhlasím, kamarádky se vždy strašně diví, když říkám, že si půjčuji chlapovy činky, ale ty výsledky...;)!
    Měj se krásně, zdraví Sofie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, taky to vidím, když jsem zaměnila na pár cviků 3kg za 1,5kg. A fakt to jde rychle :)

      Vymazat
  2. tyjo, ty lívance vypadají skvěle! A bez mouky to je ideální :)

    OdpovědětVymazat
  3. Perfektní článek, opět :-) Teeda, hned ten první cvik je zabiják!!! To nedam :-D Lívanečky vypadají skvěle, hned bych si dala :-)

    S činkama já mam trošku problém. Měla jsem totiž úraz ruky, v lokti, a když zvedám něco těžkého, bolí mě v tom...

    Miluju ty tvoje motta nebo jak to nazvat na konci článků, zrovna tohle si teď budu asi opakovat, když se každý den zkoumám v zrcadle :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Andy :) je důležité si to pořád opakovat, já to taky musím dělat, pořád se chodím dopovat podobnými citáty a motty na jiné stránky, jinak bych byla taky brzo mimo :) nesmí se na to zapomínat, proč to všechno děláme :))

      Vymazat
  4. Lívanečky brzo zkusím.
    Ráda bych tě poprosila o inspiraci nebo lépe :) recept jak připravit kousek masa k rychlému obědu či lehké večeři. Příprava masa mi moc nejde. Díky Světla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ufff... no já většinou to potřu hořčicí, to je takové nejlepší koření :D Ale často dělám masko jen podušené na vodě a k tomu hodím med a ananas i se šťývou a zakapu citronem, papriku sladkou mletou a je to. Koukni do receptů když tak, měl by tam být recept :)

      Vymazat
  5. ten recept je super, ale - co děláš se žloutky, když takhle do něčeho použiješ bílky? mně je vždycky líto je vyhazovat.:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No... nedělám s nima nic :D maximálně schovat a dát pak třeba do leča :)

      Vymazat
    2. Jestli s někým sdílíš byt, zkus se domluvit, jestli ostatní nespotřebují ty žloutky :) takhle jsem to dělala s mamkou, ona si z toho udělala smaženici nebo tím zalila jídlo, co se mělo péct

      Vymazat
    3. Jsou perfektní jako maska na vlasy nebo jako část DIY vejcomedového šamponu, určitě googluj;)!

      Vymazat
  6. Ahoj Nikki,
    parádní článek, takových tipů víc. To mě právě zajímalo, jak je to se závažím při posilování, tak konečně odpověď. Bobovi věřím :-D Klidně bys mohla častěji zařadit takhle něco chytrého :-))
    Už se těším také na killer ABS, kvůli poštovnému jsem si také neobjednala, prosím kde se dá objednat online verze ke stažení, koupila bych si jí, jestli můžeš dát odkaz.
    Ještě by mě zajímalo, kolik stojí členství Boba, abychom se na něj mohli koukat jako ty, dala bych si ho k narozeninám :-D
    Nikki, jen mi poslední dobou chybí údaje o tvém cvičení, nějaké dojmy + info ze sporttestru, na to jsem vždy zvědavá :-)!
    Dnes jsem si přivezla činky 1,5 kg na ripped. 30 DS jsem odcvičila s 1 kg a cítím, že je to většinou fakt málo, už se nikam neposouvám. Ale u určitých cvicích vezmu zavděk 1kg činkám :-)
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na cenu Boba a Jillian dvd jsme již koukla, paráda ani to není moc! Jen prosím, poraď mi, co je v ceně toho Boba? Co vše se ti zobrazuje? Tam byl o tom jen malý odstaveček.. :-(

      Vymazat
    2. Ty ono je to zkušební na 7 dní, takže když se ti to nebude líbit, tak oni ti nebudou peníze účtovat a prostě zažádáš o odhlášení přes helpdesk. Já už to mám přes týden a ještě mi peníze nestrhli tak nevím :D jinak náhled jak to vypadá je tady :)) http://mojetelo.blogspot.cz/2012/08/den-114.html

      Vymazat
    3. Nikki a jsi spokojená s tím, co sis zaplatila? Já totiž v Biggest Loserovi jsem si Boba fakt oblíbila a říkám si, že tu musí stát za to :-)

      Vymazat
    4. Jen jsem chtěla říct, že 4. den Ripped 1 odcvičen poprvé s 1,5 kg činkami a bylo to tedy cítit :-)) Ale věřím, že brzy budu pořizovat těžší,jen na některé cviky. jsi fakt dobrá, když si s tím odcvičila i 30 DS, vzpomínám, že s rukama jsem umírala už tak jen s 1 kg :-)) Ještě pořád cvičíš s 1,5 kg?

      Vymazat
    5. Já jsem moc spokojená s Bobem, teď dokonce mají novinku, že videa a cvičení přidávají každý den... takže mazec :)) to ani nemám šanci všechno odcvičit :D Bob je skvělej, taky ho mám moc ráda :))) Hlavně je nešikovnej v kuchyni, furt něco bryndá a sype po stole :D


      30DS jsem začínala s 1,5l petkama, takže mi 1,5kg činky pak už těžké nepřišly, bylo to fajn... :))) ale jako z počátku samozřejmě mi za chvíli ztěžkly, to zase nemůžu říct, že ne :D

      Vymazat
  7. Ahojda :) Možná si pamatuješ, psala jsem ti jednou e-mail. Tvoje stránky od té doby navštěvuji každý den (a to né jenom jednou :D) a moc se mi tady líbí. Tenhle článek je super, o Killer Abs jsem slyšela právě na tvém blogu a zrovna jsem si nedavno vzpomněla, že kolem začátku září by měl vyjít :D
    Doufám, že se brzo objeví na stránkách ke stažení, protože by mi rodiče asi originál dvd nepořídili. Máš pravdu, na bříšku je pořád co zlepšovat :)
    jinak taky miluju ta tvoje motta, jsou tak strašně pravdivé, až to není možné :D
    lívanečky jsou nádherné, jen mám problém - právě jsem si porušila pánev s nepřilanvým povrchem :/, takže si je jentak asi neudělám. Ale recept si zapíšu, protože se mi moc zalíbil. A s činkami naprosto souhlasím, také vím, že to tak je, ale zase jsem se něčemu přiučila. Díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář :)) Ať se pak lívanečky podaří, já to taky budu muset nějak vykoumat, nemám vhodnou pánev :D

      Vymazat
  8. ahojky.. musím říct, moc krásnej blog <3 hrozně moc mě motivoval, takže přesně 8.září začínám s 30day shred. Vím , ted si asi říkáš , proč nezačnu hned ted a zbytečně to odkládám , ale mám k tomu důvod :D odjíždíme totiž 3. září se školou na nějakej seznamovák na celý týden , takže bych měla týdenní přestávku. Proto ted před odjezdem cvičím 6weeks6pack, cardikickbox a banish fat boost metabolism :) střídám to mezi sebou a moc se mi to líbí, ted sem ještě přibrala jogu :D .beru to jako takový rozjezd, než budu moct začím pořádně a hlavně v kuse každý den :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každopádně, ať se ti 30DS daří :))) A za měsíc jsou pořádné výsledky :))) Podle mě, pokud už teď Jill cvičíš, tak to v pohodě zvládneš :)

      Vymazat
    2. Já taky, dnes se mi o ní dokonce zdálo :D už magořím :D

      Vymazat
  9. Holka, já psát k tobě komentáře každý den, tak se jenom opakuji! Tvé články jsou úžasné, inspirativní a plné nových informací, které člověk využije.

    Recept, vypadá úžasně, jak jsi sama řekla, taková kombinace být ani jiná nemůže. Lívanečky jsem dlouho neměla, tak příště zkusím tuto verzi.
    Co se týče činek, když už jsou ve cvičení činky používám moje kilové nebo tří kilové, které mám doma. Záleží na cviku – občas mám problém i s těmi kilovými :D Ale také si říkám, zda je to dobré.. teď už vím, že ano :) Děkuji.
    Drž se, hodně štěstí! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky R. Až budeš dělat lívanečky, tak se přijď pochlubit výsledkem a klidně postni fotku na FB stránku :)

      Vymazat
  10. Ahoj, zvu tebe i Tvé čtenářky na mojí giveaway http://janniebel.blogspot.cz/2012/08/the-first-giveaway.html#comment-form :) Třeba budeš mít štěstí a vyhraješ. Ráda Tě tam uvidím. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělý článek, jako vždy :) Na Killer abs už se taky nemůžu dočkat! A s posilováním nemůžu jinak než souhlasit. Mě osobně strašně baví posilovat s vyššími zátěžemi a věřím že je to opravdu účinné. Tak 2 týdny zpátky jsem posiloval ve fitku s těžšími činkami než mám doma a měla jsem pak celý zbytek dne pocit, že mám pořád zrychlený tep. Dokonce jsem si to fakt změřila sporttestrem a byl vyšší než klidová tepovka. Takže věřím, že po posilování člověk opravdu spaluje ještě celý den a tělo pořád jede :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach, to jsem ráda, že tohle píšeš :)) čím víc holek tohle potvrdí, tím lépe, protože těch dotazů na tohle téma je strašně moc. Já taky se zátěží daleko raději pracuji .. tedy sportuji :D nebo co to dělám :D

      Doufám, že Killer ABs bude stát za to :P

      Vymazat
  12. Dalsi skvely clanek, ten recept musim vyzkouset! :)



    P.S. Nevim kam to napsat, ale nutne se potrebuji podelit se svou radosti :D a taky vam poradit (tem, co hledate cinky), ze v tescu prave prodavaji set tri cinek i se stojankem - 1kg, 1,5kg a 3kg :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. za 209,- sem zapomnela podotknout :D

      Vymazat
    2. super cena :))) určitě super info pro ostatní :)) díky :)

      Vymazat
    3. Nee a já si zrovna koupila, to je škoda :-(

      Vymazat
    4. nemate zac :) ale pozor, jak sem zvykla jen na "kilovky", tak sem vzala tu co vazi 3kg, prudce svihla rukou a ted me to boli :D

      Vymazat
  13. Posilování je super věc.. :) A s Jill mě to strašně baví, i když mě šíleně bolej ruce! :D Jinak na Killer Abs se těším :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, práve začínam cvičit s jill, nepotrebujem prudko schudnúť, možno len 5-7 kilo a hlavne vypracovať.. pri svojej výške 177 cm vážim 65 kg. Niekto si povie že je to super, ale necítim sa dobre. Počas školy jem pravidelne, zdravo a v presný čas. No cez leto sa mi to nejak vymklo spod kontroly. Na dovolenke som pribrala a aj ked som korčulovala a behala nejak to nepomahalo. Jedla som dost, a som rada že si to uvedomujem, než by bolo neskoro :)) Chcem len poradiť či je možne s jill cvičit raz za den a badat vysledky, alebo je potrebne 2x za den. Kedže mi začína škola, nebudem mat možnost cvičit doobeda. Poprípade poradit, ktorý s programov by sa mi hodil alebo ktorý s ktorým by som skombinovala( viem že nepoznaš moju stavbu tela, ale mam problemove partie hlavne bruško a boky):) Nevieš kde by som našla presne hodnoty kalorii potravín, chcem si začať počítat. Inak to čo si dokázala je neskutočné, máš môj velký obdiv :) Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už som si našla aj tabulku s nutričnými hodnotami :) počítaš si kalorie ?

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)