Den 125

Tak, něco vám povím, včera jsem se na cvičení úplně vyprdla :D Raději jsem vzala balón, kopačák, a šla s malým ven kopat. Byli jsme tam nakonec až do večera, když už byla tma a museli nám zapnout venku lampy :) Zima už byla jak prase, ale maličkej se vyblbl a já mu to prostě dlužila za všechny ty dny, kdy jsem tady seděla u notebooku a nemohla se mu věnovat tak, jak bych si přála. Den posledního denního příspěvku se blíží, ten bude v neděli a pak vždy každou sobotu nebo neděli :)) 

Včera jsem si v Bille koupila v sekci kvalitních a Bio výrobků pomerančovej džus. Ne tak ledajakej. Na krabicové moc nejsem, ale tenhle byl v lahvičce a pyšnil se svými 100% pravé pomerančové šťávy, bez přídavku cukru, vody, barviv či konzervantů. Čistě vymačkané ovoce. Tak jsem se mrkla na etiketu a vyhledala si firmu na internetu. Jde o firmu Premium Juices, takže se na ně mrkněte, za mě musím říct, výborná šťáva, padlo to do mě ani nevím jak :)) Džusy se prodávají i ve větší láhvi, mám pocit, že litr, nebo v menším, to jsem si koupila já. 330 ml mě stálo 27 korun. 



Často se mě ptáte, kde čerpám informace, kam se chodím inspirovat a motivovat. To je těžké, protože já vysloveně nejoblíbenější místo pro to, kam chodím, nemám. Když mě něco zajímá, tak si zkrátka otevřu Google, zadám do vyhledávače anglický výraz toho, co hledám a prohledávám kvalitní stránky. Většinou se stane, že se skrz určitou stránku dostanu ještě někam jinam, pak ani neřeším, jak se stránka jmenuje apod. Všechno to jsou náhody a když už se dozvím něco zajímavého, danou informaci si vždy chodím ověřovat ještě na další stránky, abych věděla, kdo má jaký na to názor. Nechytám se ničeho na první pohled, to jsem dělala na úplném začátku, a často to nebylo nejlepší řešení. Nicméně, mezi stránky, které navštěvuji nejčastěji bezesporu patří Shape.com, Everyday Health, často navštěvuji Daily Dose with Jillian, teď nově placenou stránku Boba Harpera a to je asi tak, co se týče stálic, všechno. Jak říkám, spíše vyhledávám, než se upínám k jednomu nebo několika zdrojům :))

Nicméně, je pár stránek a blogů, které navštěvuji, a to nejen za cílem něco se dozvědět, ale také se pobavit v rámci různých polí, tzn. že na tyto stránky chodím a nemusí být jen o fitness a zdravém životním stylu. A jelikož, shodou okolností, mě v tuto dobu nominovalo několik blogů na cenu Liebster, tak jsem se rozhodla, že už ty oblíbené blogy a stránky dám dohromady, ať vidíte, co mě vlastně v soukromí těší a na co ráda koukám. 

V první řadě bych měla poděkovat všem nominujícím - přiznám se, nejprve jsem se tomu vůbec, ale vůbec, nechtěla věnovat, nemám ráda tady takové řetězové reakce, jakože mi někdo udělí "cenu" a já teď na oplátku "musím" nějaké vybrat. Navíc, co se týče podmínek udělování cen, musela bych nominovat jen jednu slečnu, protože ostatní už nominováni byli a já tohle prostě nemám ráda, hledat a rozhodovat se :D Takže jsem to udělala úplně jinak. Najdete zde ne 5 (protože to je sakra málo), ale všechny nejoblíbenější blogy, které moc ráda navštěvuji a počtu si. Není to moc často, ale když už ten čas mám, jdu cíleně právě na tyto. Ve svém readeru mám více jak 200 blogů a stránek na sledování, ale naprosto upřímně vám teď ukážu, které stojí za to :))) Sice tímhle úplně pokazím následný chod ceny Liebster Blog, ale jsem si naprosto jistá, že by se cena dál beztak nikam neubírala, protože tyhle slečny už své ceny dostaly a udělily. Já tímto děkuji za nominaci Běžkyni http://bezkyna.blogspot.cz, taktéž děkuji moc za nominaci Danielle http://healthylifestylelover.blogspot.cz, nesmím zapomenout ani na Sofii z blogu http://live-with-myself.blogspot.cz. Děkuji holky :))

No a teď tedy přehled mých oblíbených blogů :))

Fitness a zdravý životní styl:

Knižní blogy:

Kvůli krásným fotkám:

Různé:
Joy the Baker http://joythebaker.com/


Kdybych měla vyjmenovat všechny blogy a weby, které mne oslovily, byli bychom tady ještě dlouho. Jak říkám výše, mám ráda spoustu blogů, ale ne na všechny se mohlo dostat. Tyhle navštěvuji ráda a nenuceně :)) A myslím, že v tom je právě to kouzlo. 

Často se mě také ptáte, zda bych s vámi "nespřátelila" blog. Víte, nechtějte to po mě. Mám k tomu své důvody, většinou je ten důvod ten, že nesouhlasím s obsahem vašich stránek. Občas i souhlasím a ten váš blog se mi líbí, ale pokud to udělám jednou, budu muset vysvětlovat, proč tu samou věc neudělám pro druhého, s jehož obsahem stránek mám "problém". Nechtějte po mě, abych jen z dobré vůle podporovala něco, čemu nevěřím a co se mi příčí. Nebudu podporovat děvčata, co si huntují tělo nesmyslnými dietami, nebudu podporovat děvčata, jejichž blog je plnej slz a smutku, nebudu ale ani podporovat žádný Herbalife, žádné zasrané pilulky a jiné kraviny, při kterých jen vymýváte lidem mozek. Nebudu! Amen :)) A tečka!

Pravděpodobně někdy příští týden doplním další odpovědi na otázky, které se mi tady hromadí :) Takže rubrika "na co se ptáte nejčastěji" bude nově rozšířena. Teď se jdu vrhnout na vás, na soutěžící :) Ať vidíte svoji konkurenci :D A pak jdu na workout 12 a odpoledne ještě Cardio 3, ať doženu, co jsem zmeškala :))) 

Mějte se krásně, na zítra zase něco vymyslím :)) A čekám na další přihlášky do soutěže!!! Doufám, že vás bude víc :))) Nikki



26 komentářů:

  1. Děkuju za tipy nejen na tvé stránky, které často navštěvuješ tak i ostatní weby :).

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, miluju tvůj blog:) Moc Ti fandím a děkuji za motivaci:)
    Mohla bys napsat, kde si koupila tu kokosovou vodu?
    A nevíš, jestli je někde ke stažení kniha Bez hranic? Moc ráda bych si ji přečetla, ale nemám peněz nazbyt:(
    Děkuji Pavla:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, kokosovou vodu jsem koupila v Globuse v Praze. Měli speciální vitrínku u vín :))
      Bez hranic v češtině ke stažení to vypadá bledě. Nejsem si vůbec jistá, zda tohle seženeš :( Maximálně doporučím knihovnu :))

      Vymazat
  3. Opět skvělý článek, přečetla jsem ho jedním dechem! :-) Je paráda, že jste si to s malým užili. Mám pětiletého brášku a snažím se mu taky věnovat co nejvíc - občas ho k nám beru na noc a to miluje, vždycky spolu něco upečeme - ty jeho prupovídky u toho, no nemá to chybu :-)

    Na soutěžící jsem děsně zvědavá! Pořád tam klikam, jestli už tam něco je :-D A jestli tam už najdu i sebe :-D

    Měj se krásně a užívej si poslední dny, než malý půjde do školy - velký prvňáček :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaa, už tam jsem! Akorát jsem místo západočeský kraj napsala západní :-) Kdyby se ti chtělo to po mě opravit, budu ráda :-)

      Vymazat
    2. joooo, už to jeee :D teda, ale dalo to fušku dát to do kupy, doufám, že vás bude ještě víc :))) v opačném případě ale aspoň bude větší šance na ceny :D

      Vymazat
    3. Děkuju, zlatíčko! :-) Myslim si, že soutěžící budou přibývat. Já sama chtěla nejdřív počkat a podívat se, kdo všechno se přihlásí a pak sebrat odvahu. Nakonec jsem nečekala :-)

      Vymazat
  4. Miluju tvůj blog čím dál tím víc :) pořád kontroluju jestli už je nový článek a když ne tak pročítám ty staré a prohlížm tvoje fotky. Už teď se mi stýská po tom, že články nebudou každý den ale zároveň se těším na e-shop a taky chápu, že toho budeš mít až až.
    Měj se hezky Martina :)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju, jsem moc ráda, že se ti můj blog líbí :) Budu se snažit ho jen zlepšovat a víc experimentovat se zdravými věcmi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líbí a moc :)) Máš moc hezké fotky :)

      Vymazat
    2. Fakt? :) Já to nějak nevnímám na fotkách když to vidím už v reálu :D

      Vymazat
  6. Ahoj,
    to jsem se zase nasmála.. líbí se mi tvé postřehy, důvtip i sebevědomí.
    Čas co s trávíme s dětmi nám nikdo nevezme, proto já si už 2,5 roku hraji, skládám, zpívám, jím, sedím a sedím na zemi s těmi svými :-)

    Jdu se juknout na své konkurentky .-) Přeji příjemný den! AA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikki, mohla bych tě poprosit o doplnění váhy u proměny - u dlouhodobé 78 a krátkodobé 69. Děkuji. Vidím, že holky jí tam často mají.

      Vymazat
    2. určitě doplním :) taky pěkný den Andrejko :)

      Vymazat
  7. Ježišku, díky za nominaci. Ztotožňuju se s tvým názorem, mám spoustu oblíbených blogů kam chodím, takže ani nevím, jestli budu nominovat zpátky. Všichni zdravě smýšlející si zaslouží pozornost :)

    Vymyslela jsem pro tebe novou přezdívku, budeš naše FitMamá :D Dobrý ne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D Tak to je hustý, ty jo :D To říkaj furt pražáci jsem si všimla :D Fit Máma :D

      A přesně jak říkáš, je těžké pouze vybrat pět, to prost nejde... je jich tady spousty a já bych dnes dala hlas pěti nej a jsem si jistá, že bych zítra viděla žebříček úplně jinak. Takže jsem to takhle "pokonila" :D Ale to je mi jedno, ať mě za to zavřou :D

      Vymazat
    2. Já nejsem pražák a jen tak mě to napadlo :D

      Vymazat
  8. Nikki, máš u mě nominaci na ocenění Liebster Blog :). Vím, že už jsi nominovaná byla, že už jsi i reagovala, ale já jsem Tě tam prostě musela napsat. Tvůj blog je pro mě největší inspirací!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U tebe taky? No teda já se mám :D Děkuji :) Já tě dopíšu do článku a hned se jdu podívat :D

      Vymazat
  9. Dekuju za zminku meho blogu, moc me to potesilo :) A taky za dalsi inspiraci! A tobe drzim palce v tve ceste <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) I já tobě přeji úspěchy s blogem a štěstí v životě :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)