Den 124

Včera jsem se vrhla na předposlední workout z řady Body Revolution od Jillian. Mám před sebou poslední dva týdny, páni - uteklo to, jako blázen :)) Musím říci, že se mi "jedenáctka" hodně líbila, sice mi přišla tak z poloviny obšlehnutá z druhého levelu Killer Buns, ale o to lépe pro mě, protože jsem zrovna tenhle level cvičila den před tímto workoutem a moc se mi obojí líbilo :))) Dnes mám před sebou poslední workout s číslem 12, tak uvidím, co si Jill schovala na samotné finále :)))

Kromě jednoho cviku jsem z "11" dala všechno, ale týdenní pauza v podobě necvičení na ruce byla hodně znát. Šetřila jsem zápěstí, co to šlo, abych se mohla dát právě včera do dalšího cvičení. Byl to opravdu rozdíl. Cviky v klikové pozici jsem nedělala často celé, nebo jsem hledala úlevu v nohách, jako oporu, takové "skákání na rukou v plank pozici" - viz obrázek,  no to jsem úplně vynechala, protože hrozilo, že bych s léčbou zápěstí mohla začít nanovo. Takže jsem místo toho dělala prostě dámské kliky. A jak tak na obrázek koukám, všechny holky, co jsou v pozadí, to taky cvičily na kolenou, takže to asi opravdu není zas tak snadné :)) Ne asi, není!!! 



Prima, že se hlásíte do soutěže, pokud mi to dnešní stav dovolí, tak první várku přihlašujících se, dám už dnes na blog. Možná odpoledne nebo k večeru, dnes se nějak necítím... bleeee... :D

Dnes jsem našla video od Zuzky Light, moc se mi líbilo a říkala jsem si, že by možná mohlo i vám. Zuzka se rozhodla, že si po určitém čase vyzkouší svůj workout, který v rámci svého YouTube projektu ZWOW dělala úplně jako poprvé. Moc se mi líbí ten posun, jaký děláme všichni, včetně těch, o kterých si myslíme, že už své hranice dávno překonali a lépe to u nich už snad nejde :))) 





A už jste slyšeli o tréninku 50/50? Ne, že by to byla nějaká extrémně báječná forma tréninku :D Ale já na tohle prvně narazila v kanálu Boba Harpera, tedy na jeho placené stránce, kde vlastně svým vlastním tempem děláte u několika cviků 50 opakování. Ohledně onoho workoutu, který dával dohromady Bob Harper, je zde 7 cviků po 50 opakování, tzn. že na konci tréninku uděláte 350 (reps) opakování. Takže nejdříve pořádnou rozcvičku a pak po 50 opakování uděláte tyto cviky: ski jumps, air squats, push-ups, jumping jacks, super heroes, sit-ups, alternating lunges.

Všechny cviky jsou prezentovány na videu, takže se na to můžete mrknout. Nic těžkého. Pro koho by to bylo málo, může dát dvě kolečka :)))

 Zítra zase ahoj, já ještě valím do města koupit malému papučky a cvičky do školy.... uff!!! Nikki :)

11 komentářů:

  1. Milá Nikki, musím Tobě - a samozřejmě taky Jillian - moc poděkovat za inspiraci a motivaci. Měsíc a něco jsem makala (s metrem a váhou pěkně zavřenými, aby mě nestresovaly, doteď nevím, jaká mám čísla a vědět to nechci.) Učila se snídat a trochu si hlídala, co jím a piju. Dneska jsem si víceméně náhodou oblékla hodně přiléhavé tričko - a v práci jsem na sebe překvapeně zírala do zrcadla dobrých deset minut. Pneumatika je pryč! Cítím se skvěle jako už dlouho ne, ohromně mě to nakoplo k další práci na sobě. Takže ještě jednou děkuji. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný pocit, že? :))) každý může říkat co chce, odrazovat, podceňovat, a pak přijde tento moment a my víme, že to dokážeme :))

      Vymazat
  2. Nikki, moc tě zdravím, právě se jdu vrhnout na tvůj předchozí, dlouhý článek:D Slečny mému blogu poslaly Ocenění, které se posílá dále, jedním z mých blogů je i tvůj - více zde: http://live-with-myself.blogspot.cz/2012/08/oceneni-liebster-blog-award.html
    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sofie, děkuji Ti moc. Už jsi třetí :D Tedy třetí, o které vím, jinak první, kdo mi to přišel "nahlásit" :)) Na zítra jsem měla v plánu udělat příspěvek mých oblíbených stránkách, kam chodím, takže tohel všechno nějak dám dohromady :)))

      Děkuji !!!

      Vymazat
  3. No ten cvik s tím skákáním je fakt brutální :D Taky jsem ten workout cvičila a sice jsem ten cvik udělala, ale rychlostí šneka a ještě tak tak :D Jinak na soutěž se taky chystám! Sice si nejsem jistá, jestli zvládnu nějakou proměnu, ale přihlásím se do dlouhodobé i krátkodobé. Jenom musím udělat aktuální foto. Takže mou přihlášku můžeš (snad brzy) očekávat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš tu krásné fotky :) Ten trénink 50/50 zní dost zajímavě, ale určitě vím že bych nezvládla 50 kliků =/
    Ten cvik se skákáním na rukou vypadá dost těžce, a je určitě lepší ho vynechat než si způsobit problémy :) Od čtvrtka se také chystám na BR, když teď díky tvému přehledu vím, jak se má cvičit a po přečtených reakcích a článcích na tvém blogu i na jiných se na tenhle program moc těším :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 50 kliků zvládneš, dej si je dámské, s koleny na podložce, nebo když i to bude dělat problém, klidně dělej kliky jakoby uplně do lehu, bříško na zem a pak se zvedej :))) všechno se dá :))

      Vymazat
  5. Krásné fotky, zítra k snídani si zas dám burákové máslo s banánem :D. Docela si mě na to nalákala :D :). Dopoledne bych mohla zkusit těch 50/50 , zní to dobře :) a díky, že jsi to tady zveřejnila:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)