Den 116

Hezké pondělí přeji všem, mám tři dny do odjezdu na kratší dovolenou, nemám namířeno nikam daleko, pouze do Prahy, kde bydlí tatínek mého malého dacana :D Takže jako každý rok, tedy každé velké prázdniny, tam strávíme pár dní a pak zase pojedeme zpátky obohaceni o pár hraček, obohaceni o fakt, že všude dobře, doma nejlíp, a obohacení o možnost uvědomit si, že i život bez internetu a počítačů má něco do sebe :) Pak už bude zbývat jen pár posledních dní do prvního nástupu do školy, panebože, to zase obrečím :D Hlavně nakoupit kapesníky a moc se nemalovat :)

Dnes bych se měla pustit do předposledního cvičení v rámci Body Revolution, workout 11 + 12. Ale nevím nevím, zápěstí mě zlobí, a to jakože hodně, myslím, že bolestí dosáhlo svého maxima, v noci jsem nemohla spát, došlo i na slzy, tentokrát i po jednodenním odpočinku to pálí jak čert, bolest mě vystřeluje až do ramene. Po návštěvě stránek jednoho lékaře jsem si přečetla symptomy a na 99% mám natažené vazy a šlachy a pokud takhle budu blbnout dál, vypadá to až na operaci karpálního tunelu, na kterém byla i moje mamka a ta byla s rukou pak vyřízená na tři měsíce. Rovněž bych neměla vůbec psát na notebooku, takže tohle bude na pár dní poslední delší příspěvek, protože jej píšu pomalu jednou rukou :D Kromě receptu, ten jsem měla připravený už od včerejška. :)) Teď se sice usmívám, ale žádná sranda to není vážení, mám pocit, že mi celá ruka shoří nebo upadne. To nemluvím o tom lupání v zápěstí. Takže jdu dnes pro Ibalgin a gel na úlevu. Celý tento týden jakoukoli zátěž na ruce vynechám a dám si jen běh, nebo něco, kde nebude sebemenší tlak na ruce. Musím to nějak vyléčit. Myslím, že mi nic neuteče, navíc, když se poslední dva workouty jedou tři týdny. Vidíte, už finišuju :) 


Mějte se strašně moc hezky, já vám sem ještě přidám něco, co sem obvykle nedávám, ale miluju květiny a různé malé kytičky, předevčírem jsem si jednu takovou koupila v malém květinářství v Kauflandu, mají to tam moc pěkné a já vždycky kolem té nádhery jen mlsně chodím a pomalu nikdy si nic nevyberu. Tak jsem si udělala radost, když to neumí chlapi :)) Pravda, ten můj se snaží, ale mohl by víc :D Hezký den, Nikki.

27 komentářů:

  1. Jé, ta kytka je pěkná! :-)
    Užij si Prahu a odpočiň zápěstí. Karpální tunel je vážně pěkná potvora.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Po včerejší noci to zápěstí fakt hodlám dát do původního stavu, jinak bych se zbláznila. Člověk si řekne, je to jen ruka, ale jak ta bolí, no fuj! :)

      Vymazat
  2. Chladit, necvičit, mazat, odpočívat... Prostě klasika - radši 14 dní bez namáhání než pak 3 měsíce, no ne? :o)
    Pěkně si užij dny volna a využij je k vyléčení ruky!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě :)) akorát ten doktor radí teplo nebo střídat studenou a teplou vodu. já se myslím stejně dostanu tak k tomu mazání a odpočinku :) tak snad to pomůže jinak se zblázním. nechci být čtvrt roku "out" :)) díky :)

      Vymazat
    2. Souhlasím s tímto postupem, mně zápěstí občas rozbolí z práce - sedím celý den za notebookem a takto to dopadá...
      Ještě tě chci pochválit za to, že zmiňuješ i případnou finanční náročnost receptů - zvláště mladé holčiny mívají problém to rozlišit, holt když člověk nežije za své, je to vždy jednodušší:D
      Užij si volno a měj se krásně! Moc tě zdravím, Sofie

      Vymazat
    3. Děkuji Sofie :)

      No já si všimla, že některé mladé bloggerky dělaj pomalu všechno s javorovým sirupem třeba, sakra - vždyť je to drahé jak cip :D vždycky si vzpomenu, co na to ty rodiče :D výsledek receptu mají vždy krásný, ale teda ... :D

      Hezký den.

      Vymazat
    4. Že? Taky to nechápu:)! Já měla pomalu výčitky, když jsem v zimě chtěla koupit větší množství zeleniny nebo další cottage, když za těch dvacet korun, co za něj naši dali, mamka udělala fazolačku pro všechny...:D
      To až teď, co bydlím s milým, jsem se "odvázala", ale jen proto, že si spočítám, že třtinový cukr za 60 Kč mi vydrží minimálně na 10 moučníků, špaldová mouka prodraží buchtu o pár korun a celozrnné těstoviny či rýže natural mi v těch 80g obědových porcích také dlouho vydrží, ale pro celou rodinu bych s malým rozpočtem takto vařit nemohla:-/

      Vymazat
  3. Recept vypadá báječně. Přeji brzké uzdravení a pěknou dovču :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem zvědavá, kdo bude první, kdo ho vyzkouší :D já už tak dlouho chci vyzkoušet ten javorový sirup, ale ta cena je příšerná v obchodech, co si budem povídat, skoro 150kč :(

      Vymazat
    2. javorový sirup je luxusní věc, ted máme i nějaké agáve sirup a taky je dobrý, ono zas ta lahvička vydrží dlouho. Vanny

      Vymazat
  4. Bezva recept, krásná kytička :-) Ať se ruka brzy vyléčí a už netrápí... A prima dovču :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nikki som rada, že pribrzďuješ. S tou rukou to nie je sranda. Tak nech to máš čo najskôr zdravé!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, dnes v 8 večer vyběhnu za město, ať mám pohyb a přesto ruku šetřím. Dala jsem si Ibalgin a namazala gelem, co mi dala paní lékarnice, chvíli chladila a měla to zavázané, ať se to zápěstí nehne. Jeden den takové "léčby" a je to lepší... už se dokážu soustředit i na jiné věci, než jen na to, že to bolí :)) snad se to rychle uzdraví :))

      Děkuju :)

      Vymazat
  6. Teda ta buchta i kytička vypadají moc dobře! S tím zápěstím to asi nebude žádná sranda, Nikki. S tím by sis měla někam zajít... Jinak přeji krásnou dovolenou, užij si Prahu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Annie :) Zápěstí se zdá se hojí, po dnešku, raději s tou rukou ani nepíšu :D

      Vymazat
  7. Teta taky měla takhle nemocné ruce a s každou marodila ty tři měsíce cca jak píšeš a ani teď po delší době s nima nemůže třeba delší dobu pracovat :( je to na houby no... Jinak můj zánět se potvrdil, dostala jsem dnes antibiotika a snad budu moc už příští týden cvičit no...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej VeEee, to jsme to chytly obě :D Já teda aspoň můžu jít běhat... dej se co nejrychleji do pořádku :)) budu na tebe myslet :)

      Vymazat
    2. Já na tebe taky hele, už dneska se tu celá vrtím a furt tak ťapkám po bytě, no hrůza, absťááááááák :D

      Vymazat
  8. To zápěstí mě mrzí :( Dej se nám brzy do pořádku, Nikki :)

    Recept vypadá chutně, ale nejdřív bych musela koupit všechny ingredience a ještě to někde v průběhu nepokazit no :D Ale jednou se k tomu určitě dostanu :)

    Kytka je opravdu pěkná, vždycky je dobré si jednou za čas udělat radost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Meimei :)) Kdyby ses do receptu pustila, chci foto :D

      Vymazat
  9. Ahoj Nikki, díky za recept.
    Dej se brzy do kupy a šetři se.. na dovče si odpočiň a hlavně ať si malej užije tatínka.
    AA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Andrejko :) Malej si určitě užije, ti dva to prostě spolu umí :)))

      Vymazat
  10. Čauky Nikki, tak si užij krásnou dovču, budou mi chybět tvoje každodenní články :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Maddean, odjíždím až ve čtvrtek, takže ještě chvíli otravovat budu :D

      Vymazat
  11. Ahoj,můžu se zeptat jestli některá z vás v tomhle hicu cvičíte? Já to zkusila o víkendu ale myslela sem že to se mnou sekne:-(bohužel z práce se dostanu domu až mezi 17 - 18 hod a bydlíme v podkroví v novostavbě...to se nedá..říkala sem si že vynechám a dám jen Jillianinu jogu...jak ste na tom vy?
    Terka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já cvičím Terko, ale v podkrovním bytě bych to určitě nedala :(

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)