sobota 18. srpna 2012

Den 114 - Nikki v Team Bob

Hezkou sobotu všem, 
dnes jsem se přihlásila do klubu TEAM BOB, určitě znáte Boba Harpera, že jo? :)) Velkej parťák Jillian. Chtěla jsem vyzkoušet "o co jde", a tak jsem vyzkoušela a moc se mi to líbí. Speciálně pro členy Bob každý den postuje tipy na cvičení, jsou zde workouty, které Bob postuje každý den, tréninky i s video průvodcem, tréninky si můžete vytisknout a kdykoli cvičit třeba při své hudbě, bez keců instruktora :D Ale co se mi vážně líbí jsou recepty přímo od Boba, i s výživovými a kalorickými hodnotami, dokonce je zde i možnost koukat se přímo na to, jak recepty Bob dělá, jsou zde i videa s radami ohledně proteinů, váze, co jíst před a po tréninku, a spoustu dalších - no prostě, je toho strašlivě moc, jsou tu všude jeho videa, ale co mě opravdu dostalo, tak to jsou workouty, které tady dělá jako osobní trenér s různými radami a s jedním cvičícím, ale taky klasické intervalové tréninky se cvičenci, kteří by se vám fakt líbili :) O různé náročnosti.

Jsou tady i oplácanější ženské (to neberte jako urážku), což se mi maximálně na Bobovi líbí, že tím ukazuje, že cvičit může opravdu kdokoli a že to jde a ke každé z nich se chová naprosto přizpůsobivě. Jsou mezi nimi jak pokročilejší, tak i úplné začátečnice. Každý trénink má něco přes dvacet minut, ale koukám, že některé jsou i víc než půl hoďky dlouhé... No, já jsem zatím spokojená, na první pohled, samozřejmě. Budu to muset hodně prostudovat, je toho moc. Ale vy se nahoře v odkaze Team Bob můžete alespoň podívat na jedno z videí, které tam Bob má. Je to tedy spíše jakože trailer na celej ten špás Team Bob, ale něco vám řeknu, kéž  by něco takového udělala i Jillian Chápu, že toho má teď strašně moc kolem dětí a přípravama na natáčení dalšího DVD, krom toho dělá Daily Dose a neustále poskytuje rozhovory, no - snad se jednou dočkáme!!!

Takhle to vypadá "uvnitř"

Mějte se krásně, zítra se bude měřit... Nikki

20 komentářů:

  1. Moc hezké fotky :) a díky za tip ohledně toho Boba, asi to ted trošku prozkoumám :D :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prozkoumej, já ho mám ráda, protože dělá stejné tréninky jako Jill, mají naprosto shodný styl... :)

      Vymazat
  2. Miluju takovéto články na blozích o jídle :) taky se chystám dát na můj blog jeden ze svých jídelníčků, tak jsem zvědavá jak mi to lidi pomluví :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen udělej :))) Pět lidí ti pomluví, ale padesáti dalším se bude líbit :)) to je lidská povaha někomu neustále něco hanit, já to nedělám. Než říct něco ošklivého, tak raději neříkám nic :)

      Vymazat
  3. Když se koukám na ty fotky jídla, tak chápu, proč mám takové rozměrné bříško (a nejen to). Když sníš takou porci, tak se fakt cítíš sytá a spokojená? Já jsem tak trochu závislá na pocitu sytosti, prostě, když ho nemám, tak jsem strašlivě nespokojená - třeba ty mističky se zeleninou bych musela sníst spíš dvě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evk, napadlo mě doslova totéž...
      Nikki, na Bobův web se také ráda podívám!

      Vymazat
    2. Proto je u toho napsáno "když to přes den s jídlem přeženete".. jakože když jde člověk na oslavu, nebe prostě cítí, a ví!!! že to ten den přepískl :)) co se týče ostatních porcí jídla, jo.. jsem po tom plně sytá...

      Vymazat
    3. Ja som s tým na začiatku tiež mala problém - myslela som si, že nie som sýta, ale pri tom som bola plná :) Niekedy sa pocit sýtosti dostaví totiž až pár minút po tom, ako sa človek naje. No to je len klam, ktorý si ľudia nahovárajú, pretože niektorí majú pocit, že budú ozaj plný len vtedy, ak na obed zjedia tri rízky so zemiakovým šalátom. Presne tento problém má moja mamka a snaží sa od toho odnaučiť, ale celkom sa jej darí :)

      Tie fotky jedál sa mi nesmierne páčia :) Je fajn vedieť, čo jedia iní ľudia, keď sa snažia žiť zdravšie :)

      Vymazat
    4. Přesně tak to je Stormy :)) Stejně jako když člověk říká "mám hlad". Fakt je to hlad? Protože pokud člověk před hodinou něco snědl, tak NEMŮŽE mít hlad. Jde jen o disciplínu. Byla jsem v tomhle uplně stejná, kdysi by mi tohle nestačilo. Ale když se člověk na ty fotky podívá (květák nebo kuře s okurkovým salátem) - proboha, vždyť je to půl kila jídla... člověku by to mělo stačit.. :/// :D

      Jsem ráda, že se ti fotky líbí, já hrozně ráda fotím a jídlo mi jde zatím "nejlíp" :D

      Vymazat
  4. Mňam, takovou véču si dělám v poslední době často, někdy si dávám i pár kousků oliv :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty stránky Boba zní skvěle! Určitě je taky proštuduju. Jakobych těch fitness webů navštěvovala málo :D Ale vždycky se hodí nějaký nový :)

    A všechno jídlo vypadá skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prostuduj :D já ho mám docela taky dost ráda :)

      Vymazat
  6. Díky za doporučení Boba, už dlouho jsem to chtěla řádně prostudovat a teď mám o důvod víc :) A jídelníček je pěkný, krásně nafocený. Hned bych si dala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No výborně, tak máš příležitost :)) A díky za pochvalu :D :))

      Vymazat
  7. Skoda ze jillian a bob nejsou namluvene v cestine. No snad cvicim dobre. Da se udelat nejaky komletni vycuc jak cvicit? Predpokladam ze u kazdeho cviku je treba mit zatazene bricho a podsazenou panev a ramena od usi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O podsazené pánvi netuším :) ale často se zatahuje bříško, zatínají půlky, vypíná hruď, rovný krk apod. to je tak co mě rychle napadlo. Při jakémkoli cviku sed leh oči míří na strop, pomáhá to udržet rovný krk apod.. co ještě? :D

      Vymazat
  8. ahoj, na fore som si citala (a este som to nedocitala cela) o pulz metroch a rozoberal sa tam sporttester z lidlu (asi za 400kc) a obcas si aj o sigme nieco pisala. chcem sa spytat s ktorym si spokojnejsia, chcem si tiez kupit, ale neviem, ci mam kupit z lidlu alebo dvojnasobne drahy sigma pc 15. nevies na aky minimalny obvod hrudnika su tie merace vhodne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, S Crivitem z Lídlu spokojená nejsem vůbec, nepoužívám ho, špatně měří, nepřesně, je schovanej v šuplíku a čeká, až prcek bude umět poznávat čas a budou mu sloužit jako hodinky :) Sigma PC 15 jsou ty, co mám já, dřív jsem na ně dost nadávala, ale udělala jsem jednu velkou chybu, kterou pochopila později. Musela jsem si pořádně utáhnout vzadu ten pás, aby mi pořádně držely kontakty na pokožce, pás je u "15" docela velký, takže jsem si na něm musela udělat uzel a při polohách na zemi, když ležím, tak to tlačí. Ale jinak jako sporttester fungují spolehlivě.

      S "9 Woman" nemám zkušenost, bohužel :( Ale vím, že jsou hodně rozšířené a oblíbené. Hodně se pokoukej po recenzích na Heureka.cz.. tam to komentují uživatelé :)

      Vymazat
    2. dakujem, ja som si precitala takmer cele tvoje forum aj o inych temach a aj tam sa spominali sigma 9 a baby pisali, ze su spokojne. ja to chcem cisto len na udrzanie sa v spalovacej faze a mali posledny kus za 28e, tak som si ich objednala. heureku som precitala aj slovensku aj cesku:-) este ti chcem pogratulovat, ze si sa do toho takto pustila a k vysledkom, ktore si dosiahla. naozaj krasne

      Vymazat
  9. myslela som sigmu pc 9. docitam si na fore tu velku diskusiu

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)