Den 113

Zdravím vás sportovci a sportovkyně :))
Včera jsem v rámci Body Revolution naposledy odcvičila Workout 9 a dnes bude to samé s Workoutem 10, jelikož příští týden najedu na poslední dvě cvičení. Páni!!! A za chvíli je to tady - září, s ním škola, pro někoho nová práce, pro někoho po dovolené povinnosti ... bla bla bla ... proč to protahuju :D Prostě to bude takovej přelom léta a podzimu a hlavně, pro mě začíná to nejkrásnější období, protože já přesně v září začínám blbnout s dárečkama na Vánoce :D Nejsem rozhodně ten typ, co všechno shání na poslední chvíli :) Naopak, dávám si na výběru nějakej ten měsíc záležet, a zatímco ostatní blbnout v obchodech a vybíraj z poloprázdných regálů, já už mám dokonce i zabaleno :))) Miluji ten pocit být napřed :D A hlavně pak nemám Vánoce o stresu, ale o pohodě, o skořicových čajích, mandarinkách, horké čokoládě a teplých svetrech :))) 

No, ale ještě máme srpen a teď o víkendu maj údajně přijít tropy, to jsem teda zvědavá :)) 

Nevím jak vy, ale já jsem poslední dobou maximálně ujetá na domácí mléčné koktejly z mléka, banánu, skořice, kakaa a medu. Opravdu do sebe házím každý den jeden a kdybych mohla, tak to snad snídám, obědvám i večeřím. Tělo se ozývá po bílkovinách evidentně, tak proč mu to nedat. Naopak nemám vůbec chuť na zeleninu, takže ji v těchto dnech jím víceméně na sílu v různých provedeních salátů, aby mi to v lednici neshnilo :D Vsadím se, že i vy máte určitě období, kdy se jednu chvíli můžete po něčem utlouct a pak jak pára nad hrncem ony chutě zase někam vyprchají a nahradí je nové :)) 

Našla jsem na internetu jeden docela zajímavý obrázek. Já hned, jak jsem ho objevila, jsem tušila, o co půjde, a taky že ano :)) Koukněte se také a řekněte mi, po jakém talíři byste sáhli, kdybyste se chtěli pořádně najíst? Po tom vrchním? Víte, ono je to úplně jedno, protože na všech talířích je jedna a ta samá porce, 1 šálek těstovin a půl šálku rajčatové omáčky. Kouzlo spočívá v talíři, čím menší talíř, tím je porce pro oko jakoby větší. Schválně vyzkoušejte :) Já už z jiných talířů, než těch malých, nejím. Občas si jídlo dokonce nacpu do kompotové misky :))


A než se s vámi rozloučím a vrhnu se na další várku kliků, jelikož mám v plánu udělat do konce roku 30 na jeden zátah a zatím se držím u čísla 24 !!!! (- pamatuji si, jak jsem se první měsíc na tomhle blogu pyšnila stejným počtem kliků dámských ☺ vidíte, chce to cvičit, věřit a mít vůli!!!) a než si půjdu zacvičit, tak mám pro vás ještě něco od Jillian. Jsem ráda, že aniž bych tohle četla, měla jsem na to naprosto shodný názor, a stále mám :)) Viz stránka Na co se ptáte nejčastěji...  Mějte se prima :))) Nikki.

17 komentářů:

  1. Taktéž souhlasím. Cvičit na lačno by mě snad ani nikdy nenapadlo. Jak se ráno nenajím, tak nefunguju. Je to vtipné, protože před rokem jsem si neuměla představit, že ráno budu snídat :D Teď je to přesně naopak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem před rokem nevěděla, co je to snídaně :D Nechápu, jak sjem vůbec mohla fungovat, dnes první co dělám, tak zapínám toustovač nebo valím do lednice :D

      Vymazat
  2. Já si před cvičením většinou dávám nějaké to ovoce nebo cereální tyčinku...jen pak mívám problem dat si něco po cvičení :D

    OdpovědětVymazat
  3. Cha! Měsíc před Vánoci? Holka mě nedostihneš, já už mám dárky nakoupené :D

    OdpovědětVymazat
  4. Taky souhlasím s Jill! Před cvičením nějaké rychlé sacharidy a když už workout ráno, tak 1-2 hodiny po snídani. Na tom spalování svalů něco je! Jedna známá dělá instruktorku K2 ve fitku, mívá několikrát v týdnu hodiny brzy ráno a nic předtím nejí. Za tu dobu, co to dělá, mi přijde, že dost přibrala a je taková víc "rozkydlá". Takže je dost možné, že si vlastně zničila svalovou hmotu, místo aby nějakou získala tím cvičením...

    OdpovědětVymazat
  5. Taky bych nemohla cvičit na lačno. A s tím, že se chutě mění, naprosto souhlasím. Chvíli se něčeho nemůžu nabažit a po nějaké době mi to skoro nic neříká :D Kdysi jsem byla ujetá na mrkev. Jedla jsem ji fakt každý den :D Pořád ji mám ráda, ale denně už ji mít nepotřebuju :) A jinak i se zeleninou to mám podobně. Dám si ji snad jenom jako přílohu k večeři a snažím se ji zakomponovat do oběda. Snídaně a svačiny jsou převážně sladké, tam se mi zelenina nehodí :D

    OdpovědětVymazat
  6. Cvičit na lačno by mě snad, díkybohu, ani nenapadlo, vůbec bych neměla sílu cvičit.
    A bohužel patřím mezi lidi, co se strašně dlouho rozhodují, co koupit k Vánocům, ale letos bych dárky chtěla sfouknout dřív, abych se nestresovala :D
    S tlaířky taky souhlasím, bohužel teď doma máme jejich velký nedostatek, což musím brzy napravit.
    A gratuluji ke klikům :)

    OdpovědětVymazat
  7. Souhlasím, jednou jsem cvičila na lačno a málem mě odvezla sanitka :) Udělalo se mi fakt strašně špatně. Od té doby si dám něco alespoň malého před cvičením, ale stejně radši cvičím večer.

    OdpovědětVymazat
  8. Z talířů bych si vybrala ten 2., i když teda nevím proč :) Jinak přesně chápu to ulítávání na něčem. Já jsem zrovna zívislá na různých ovocno-zeleninových smoothie, dělám si je teď k svačině každý den a dneska v tom vedru jak dopoledne tak odpoledne :) A ty Vánoce mám úplně stejně, v prosinci už si jen lebedím ve vyzdobeném bytě a sleduju Vánoční filmy (do kterých jsem totálně blázen) u čaje s jablky a skořicí. A cvičení na lačno? Maximálně nordic walking v 6 ráno (a i to si alespoň 2x kousnu do banánu), ničeho víc bych bez snídaně nebyla schopná.

    OdpovědětVymazat
  9. S těmi chutěmi naprosto souhlasím, akorát, že u mě jsou dnešní chutě převážně na sladké (ale přikládám to k těm mým dnům) :D takže to beru v klidu, však ono to přejde :D. Jinak já bych cvičit na lačno nemohla, bych u toho byla hned vyřízená. Zjistila jsem, že ani dopoledne nemůžu cvičit, protože prostě nemám tolik energie jako odpoledne. A absolutně nechápu, jak někdo si jde třeba před snídaní zaběhat, já bych snad zaběhla do nejbližšího obchodu :D.

    OdpovědětVymazat
  10. Cvičení nalačno taky neprovozuju. Zkusila jsem to jednou a rychle jsem zjistila, že to není dobrý nápad. Se snídaní trochu bojuju v tom smyslu, že mívám během roku dost nepravidelně nastavenou práci Když mám ranní a vstávám ve čtyři,nejsem schopná nic sníst, dělá se mi špatně i při pohledu na jogurt a dostanu do sebe maximálně čaj nebo kávu. Musím si brát něco s sebou a snídám až v práci, to už je tělo probuzené a schopné jídlo přijmout.

    OdpovědětVymazat
  11. Já nevím. Mě talířky nepomáhají. Přijde mi to pořád stejné. Klidně bych si vzala ten poslední, když bych je viděla vedle sebe. Malý talíř je pořád malý talíř. Nějak se nedokážu obalamutit.

    OdpovědětVymazat
  12. cvičit na lačno? jen to ne, neměla bych energii ani na jeden dřep:D nechápu, jak někdo zvládne jít bez snídaně ráno třeba běhat....já se nasnídám, a tak hodinu a půl nebo dvě potom si zacvičím, tak mi to vyhovuje a hlavně mám plno energie:)

    OdpovědětVymazat
  13. Ja som niekde citala ze po prebudeni telo spaluje najviac a ze napr beh je ideálny hneď ráno na lacno,ja nemám rano cas 3 hodiny aby som sa najedla a az potom sla behat,a s plnym bruchom si beh ani neviem predstavit...vstanem-maximalne sa napijem,beham, potom sprcha,idem do skoly alebo do prace a az potom sa najem:-)a nevadi mi to:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Ja som niekde citala ze po prebudeni telo spaluje najviac."

      No, já jsem zatím nenašla stránku profesionálů, trenérů a jiných sportovců, kteří by tvrdili právě tohle :))

      "ja nemám rano cas 3 hodiny aby som sa najedla"
      Ty snídáš 3 hodiny?

      "s plnym bruchom si beh ani neviem predstavit...vstanem-maximalne sa napijem,beham"

      A břicho plné vody ti nevadí?

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)