Den 112

Co byste řekli tomu, kdyby to tady dnes nebylo vůbec o cvičení, ani o kaloriích, ani o jídle :) Dnes jsem hledala něco výjimečného, něco, co by tak trošku vybočovalo. Prohledala jsem všechno, co mám kvůli článkům zde uložené a co vám postupně vždycky tady přidám, protože mě samotnou to zajímá a chci to mít sama tak nějak pohromadě. Takže dnes uděláme výjimku a podíváme se ke mně domů, co říkáte? :) Nebojte se, nebudu vás zde nudit každým rohem v mých místnostech :D I když, možná by to bylo zajímavé, ale zůstaneme trošku při zemi, a já vám ukážu, kde vlastně pro vás vznikají příspěvky jak tady na blogu, tak různé motivační obrázky a jiné věci na stránce FB. Takže zde je moje království, můj koutek, moje všechno :o)


Mám docela malý byt, takže jsem byla nucena využít maximálně prostor. Tuhle kombinaci - knihovna a pracovní stůl - prodávají i v Ikei. Já mám z tama tedy jen stůl a židli, později pořídím pořádnou. Knihovnu jsem si vzala z jednoho sklepa, kde byla určena na vyhození. Je strašlivě těžká, neskutečně stará, ale já vzala  bílou barvu na dřevo, asi na třikrát ji přetřela a vypadá úchvatně :)) Jak jste poznali, jsem menší blázen do knih, některé mám ještě schované jinde, z poličky na mě kouká synek a taky v menším provedení můj přítel :) Po levé straně za stolkem mám už řadu let starou hifi věž :)) A z ní, respektive z repro beden, na mě každý (skoro) den vyřvává Jillian -- gooo gooo, push... higher!!!!!!!!!!! :D Nástěnka na zdi je prozatím prázdná, vlastně tam mám namalované autíčko od špunta :D Ale brzy bude plná mých plánů a tabulek, obrázků a věcí, které si jednou koupím... snad :)) 
________________________________________________________________________

Obrázek níže mě včera tak strašlivě překvapil, že jsem si říkala, že se snad nebude jeho autorka zlobit, pokud se o něj s vámi podělím. Její i mé pravé jméno zůstane v tajnosti :D I když někteří jej už stejně znají, ale to až tak nevadí :) Já jen řeknu, že nová "otrokyně" Jillian se jmenuje Petra a takhle včera "oslavila" svůj start s Jillian :))) Když jsem to viděla, tak mi samozřejmě spadla brada a já si říkala, jestli vůbec vidím dobře a jestli se opravdu mluví o mně :)) Moc krásné a moc mě to dojalo :)) Děkuju.


________________________________________________________________________

Co se týče vašich dotazů na e-shop, zajímáte se o něj víc, než jsem vůbec předpokládala :)) Musela jsem eshop zaheslovat, jelikož pár jedincům, ale opravdu jen pár, to nedalo a vyčmuchalo, kde "sídlím" :)) Bohužel, ještě nejsem připravena, chybí mi doladit pár detailů, nahrát do systému další produkty, objednat věci u dodavatele, přeci jen bude daleko lepší, když budu mít pár věcí u sebe doma, aby mohly co nejrychleji putovat k vám, a taky se díky tomu dozvím, jak dlouho bude dodavateli "trvat", než se objednávka u něj vyřídí. S tím pak můžu operovat také na e-shopu :) Takže mějte trpělivost, v tom jsme za jedno :D E-shop jako takový pravděpodobně spustím v rozmezí 26-28. srpna. A nebude se zabývat ničím jiným než zdravou výživou, později možná pouvažuji nad sportovními potřebami a čekají na vás také fitness DVD přímo od prodejců z Velké Británie. Ano, i Jillian Michaels :)) Nečekejte nic obrovského, spíše mile skromného :) Nicméně, nápadům se nebráním, takže mi už teď můžete říct, co si nejčastěji v rámci zdravé výživy kupujete - buď v obchodě nebo na jiných e-shopech :))) Jde mi čistě o průzkum, takže se neděste :D

Jako poděkování za váš zájem vám dám jen decentní náhled na onen "můj sen" a onen e-shop :) V levé kolonce se můžete už teď předběžně mrknout, jaké druhy zdravé výživy na eshopu pofrčí :)) Mejtě se fajn, Nikki :)))

Moje tělo e-shop ;)

38 komentářů:

  1. Jak to že má takový úžasný blog tak málo čtenářů? Moc ti fandím, je skvělé vidět že ještě existují lidi co se sebou dokážou něco udělat a ne jenom zoufat nad svojí postavou a stěžovat si že to není jejich chyba.

    OdpovědětVymazat
  2. Tvůj koutek vypadá moc hezky. Ta knihovnička za stolem je nezvyklá, ale právě to se mi strašně líbí!

    A ten e-shop, no nemůžu se dočkat a jsem strašně zvědavá :) Moc ti přeji, abys s ním byla úspěšná. Co se mě a zdravé výživy týče, nejčastěji (a nejraději) kupuji nejrůznější vločky, musli, sušenky, tyčinky a OŘÍŠKY! Hodně jsem v obchodech a e-shopech pokukovala i po oříškových máslech - nejen z arašídů. V supermarketech jsou právě k prodeji většinou jenom ta arašídová, ale našla jsem na internetu i mandlové nebo z kešu oříšků a to mě celkem zaujalo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za podporu :) Uvidíme, jak se věci vyvinout :) S tím máslem tam určitě něco mají, včera jsem to dodatečně viděla v katalogu, ale už nevzpomínám, jaké varianty... jen byly trošku o dost dražší... byly jen z oříšků a ze soli, nic jiného.. tak uvidíme :) podívám se :) jinak mandlové máslo zajímá i mě :D

      Vymazat
  3. Máš krásnou knihovničku! Jak se tak dívám, tak máme i podobný vkus na knížky, hodně z těch co tam máš jsem četla :D Které knížky jsou tvé nej? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě Levá ruka Boží, Hostitel, Voda pro slony, a pár anglických :) no a Vampýrská akademie určitě :D

      Vymazat
    2. Koukám,že vkus máme stejný :) upíři :)

      Vymazat
    3. Prosím o radu,jak to udělat,aby se mi tu nezobrazovalo jmeno,ale prezdivka??hm??

      Vymazat
    4. Taky mi to jednu dobu dělalo, nastavila jsem to kdesi v Googlu na svém účtu, ono totiž je rozdíl, zda používáš profil Google nebo Blogger ...

      Vymazat
  4. Koutek máš krásný!!

    A na eshop se moc těším :) Já nejraději kupuji oříšky,směsi,různé cereálie,musli tycinky-které v normálním krámě nemají,pomazánky-ty co dlouho vydrží..

    OdpovědětVymazat
  5. Také se mi tvůj koutek líbí. Ta bílá je krásná!
    Škoda, že fotka přítele je tak malá, říkala jsi, že je mladší, tak bych ho okoukla .-)) AA

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkný koutek:-) Když vidím ty vyrovnané knihy, připomíná mi to, že bych si v ní měla uklidit:-) E-shop vypadá skvěle, už se těším:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám dokonce setříděné podle tvrdých a měkkých vazeb :D Co ráda čteš? :)

      Vymazat
    2. :-D
      Detektivky, miluju Remarquea, neminulo mě Stmívání:-D, moje srdcová záležitost je Lenka Lanczová a Simona Monyová, v současné době kuchařky a různé příručky pro "dobré rodiče":-D No a teď už se moc těším, až mi dorazí nová Jillianina kniha:-D Zase si po dlouhé době počtu. Aha a další upomínka, měla bych po x měsících vrátit knížky do knihovny (ale dobrý skóre, ze 6 jsem jednu stihla přečíst...:-o ) Ostuda....

      Vymazat
    3. Lenka Lanczová byla jediná, kterou jsem jako náctiletá četla :) Velká srdcová záležitost :)))

      Vymazat
  7. Na eshop se už těším, byla bych ráda za nějaké směsi oříšků a velice by mě potěšila ta fitness dvd :). Jinak jsem se tě chtěla zeptat, zda máš zkušenosti s váhou, co měří tuk a tak dále. Včera jsem si ji pořídila a ukázala mi skoro o 2kg než naše váha stará několik desítek let - na té staré se vážím na koberci a na té nové na linu. Nevíš podle které bych se spíš měla orientovat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci, díky za info :) Určitě se orientovat podle váhy na linu. Koberec je na vážení absolutně nevhodný, jelikož právě na číslech "ubírá" tím, že je měkký ;)) snad víš jak to myslím :D někde jsem tady o tom psala... zkusím to najít... takže pár tipů tady http://mojetelo.blogspot.cz/2012/06/den-38.html :))

      Vymazat
    2. Já jsem sice zkoušela tu starou váhu položit na lino, ale pořád vážila stejně, takže je to možná tím, že je fakt hodně stará. No škoda na nové váze jsem se ochudila o přechod na 59kg :D ale byl to příjemný šok :D:D

      Vymazat
    3. No jo ale zajímavé je, že ta váha na koberci ukazuje více :D:D

      Vymazat
    4. Stará váha (nevím jak stará) mlže být nepřesná už uplně všude :))) pokud se na ni vážilo několik lidí... :)) Prostě si vem svoji váhu, a važ se na jednom místě nejlépe hned ráno po toaletě :))) to bude to nejpřesnější, co můžeš udělat ;)) já mám taky jediné místo určené, kam ji pokládám :) a nikdo jiný na moji váhu NESMÍ :D

      Vymazat
  8. Koutek máš moc hezký, útulný :) Spoustu knížek úplně chápu, jednou chci mít doma knihovnu přes celou zeď, miluju knížky. Z eshopem ti moc držím palce a přeju ti ať máš úspěch. V době, kdy ho zatím plánuješ zpustit si budu válet šunky na pláži, ale už teď se těším, jak ho po návratu pořádně omrknu. Jinak já osobně nejvíce kupuji různé druhy vloček, těstovin, sušenek, ořechů, různé musli a cereálie a sirupy na slazení...no, vlastně tak nějak všechno :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jani za info :))) Ať se ti na pláži plážuje :D Já ještě nikdy na žádné nebyla tak snad jednou :D

      Vymazat
  9. Jé, tolik knížek! :) Na e-shop jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Nikki,

    po Tvé promotion na JM, jsem si objednala její dvd pro kinnect-x box http://www.youtube.com/watch?v=spxSydmgcog. Dnes jsem dala půl hodinky, byla to sranda i dřina. Zase něco jinýho než můj obvyklý běh. Tak pro ty co vlastní x-box doporučuji :)

    Díky za Tvé inspirativní stránky!

    Petra

    OdpovědětVymazat
  11. Ten koutek je fakt hezký, skvěle si využila to místo, které jsi měla :) A na eshop se mega moc těším, to už je skoro za chvilku :)

    OdpovědětVymazat
  12. Bude sa dat objednat aj na Slovensko ? Inak ti s eshopom drzim palce. Ja by som uvitala skor slane veci, rozne natierky, slane tycinky (zdrave:), cestoviny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hany, tuhle možnost jsem hodně řešila a nevím, zda by byla úspěšná. Zasílání na Slovensko a do jiných zemí je v rámci doporučených zásilek velmi drahé, balíček do 0,5 kg stojí 128 kč, 0,5-1kg včetně balného 198kč. Nad jedno kilo už jde částka přes 300 korun. Samozřejmě, že lze poslat zásilku i za levnější peníz, ale je to bez dokladu a bez pojištění. A to nebudu moci riskovat. Zasílání na Slovensko se nebráním, ale nemyslím si, že to bude mít díky poštovnému úspěch. Řešila bych to když tak individuálně po emailu.

      Vymazat
  13. Ahoj, moc ráda bych ti poděkovala za neskutečno inspiraci a nakopnutí :).
    Poslední dobou je to se mnou jako na houpačce, také díky prázdninům, kdy sem hodně cestovala a navštěvovala nová místa, ochutnávala nová jídla atd :). Sportuju docela dost, ale je pro mě těžké to jídlo omezit, přesto bych se svou postavou chtěla něco udělat... a teď vím, že udělám, že to zvládnu, když vidím jak si to skvěle zvládla ty a stále tak krásně zvládáš :).Děkuju ti za nakopnutí a přeji hodně zdaru do budoucna ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a i já tobě přeji, ať ti to jde!!! Klidně se choď nakopávat častěji :))) :D

      Vymazat
    2. To si piš, že budu :) Máš to tu vážně skvělé ;)

      Vymazat
  14. Ahoj Nikky,

    už od začátku července cvičím s Jill a to díky malé skupince na mojetěhotenstvi.cz, kde to přitáhla jiná maminka :D - díky tomu jsme narazili i na Tebe a od té doby pravidelně hltám tvůj blog, nápady a rady ohledně cvičení, výživy a o tom, jak to šlo tobě... v současné době mám za sebou 30 day shred a jedu Ripped... výsledky co se týče cm byly uspokojivé, váhově moc ne, ale zatím nejsem asi úplně připravená, co se týče totální změny životního stylu... respektive mi to moc nejde, protože při jakémkoli pokusu o zredukování jídelníčku a omezení (třeba sacharidů navečer), mě v noci atakovaly návaly vlčího hladu, takže jsem zatím na mrtvém bodě... možná to souvisí s kojením (ještě kojím - ačkoli syn má 22 měsíců :D ), nebo mi něco chybí, nevím... už jsem chodila i na kurzy od Stobu, ale prostě ačkoli všechno vím, nedaří se mi to aplikovat do praxe...
    Proto mě tak překvapilo jak Jill funguje :D

    Tak to bylo asi tak o mé snaze vše :D

    Tvůj blog je úžasný, je úžasné a motivující sledovat tvé proměny...

    A k tvému dnešnímu článku... já kupuju ve zdravé výživě kde co... rýžové mléko, pohankovou mouku, javorový sirup, ovocný cukr, sem tam nějaké dezerty pro děti...
    - a máš teda svoje království úžasně uklizené :D - mě se tu kupí věci k vyfocení na prodej, práce (nepřestala jsem na mateřské pracovat) a na tom všem leží činky :D

    Díky Kytiii

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kytiii,
      moc děkuji za milý komentář, jsem ráda, že se Ti Jill líbí a že jsi s ní i po 30DS pokračovala a doufám, že i pokračovat budeš :)) To jídle je jedna z nejtěžších věcí, co se týče změny životního stylu, takže jakoukoli snahu tělo ocení a čím víc té snahy mu budeš prokazovat, tím víc se ti odvděčí ;) POkud stále kojíš, pak to samozřejmě taky nese svoje, ale klidně prcka nechej, já kojila ještě déle ;) Někteří si možná budou klepat na čelo, ale ať :))

      Přeju Ti, ať se Ti daří, jak nejlépe to půjde :)) Jsi šikovná, že pracuješ i o mateřské "dovolené" - nechápu, kdo vymyslel slovo "dovolená" :D nějakej chlap beztak :D a díky za info s nákupem :)

      Vymazat
  15. Jo typický český šmírák říkám, že se mi tento typ příspěvku moc líbil - pracovní koutek máš parádní a klidně bych těch koutů Tvého bytu zhlédla v budoucnu víc :))). Máš ten stůl pořád takhle uklizený? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, díky :)) Kupodivu, ano, stůl mám neustále v tomhle "čistém" stavu POKUD u něj sedím já. Občas si tam sedne přítel, bo má pokažený notebook svůj a to je už jiná!!!! Tak neustále šílím :D a řeším, jak si tam může dovolit jíst, no chápeš, chlapi jsou prostě čuňata :D přitom jídelní stůl mám v tom samém pokoji :D propisky na stole, papíry... nesnáším to :D ale pokud je pryč, je vždycky uklizený :)

      Vymazat
    2. tak to závidím, já mám na pracovním stole pořád tak trochu chaos - máme to s manželem napůl a nestačím ty papíry uklízet :(.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)