Den 111

Dobré odpoledne všem, tak jsem se včera asi dorazila cvičením. V noci mě několikrát vzbudila bolest zápěstí, ráno mě bolela ramena - to ale z námahy, takže je to spíše příjemná bolest, no ale pekelně jsem si asi včera zadělala na malér se svými koleny. To je tak, když někdo nemá dost a kromě Body Revolution si dá ještě várku Insanity. Což o to, zacvičila jsem si výborně, Shaun na mě kříčel, já křičela na něj... znáte to... takovej klasickej páreček :D

Horší to bylo ale v polovině BR s Jill, najednou se ozvala ostrá bolest, asi toho fakt bylo dost. No nic, musím se smířit s tím, že moje levá půlka těla je prostě mírně v prdeli - zápěstí, koleno, kdysi naražená záda - spadla jsem ze stromu, machrovala jsem, jak po něm vylezu, pak taky zlomenej prst na noze - kopla jsem omylem bosou nohou do futer, ... ještě že je to srdce v pořádku :))) Možná tak ještě hlava zažila pár otřesů a teď to má následky, jelikož nechápu, na co mi momentálně je mít v puse 5 Mentos žvýkaček najednou, žvýkám to jak bernardýn :D Bože :D Trubka jsem ... slintám jak vořech po skopovém... jaj :D Řekněte někdo, že máte podobnou úchylku :D

Tak ale ještě chvíli zpátky ke včerejším tréninkům. Spálila jsem u těchto dvou "šílenců" skoro šest stovek kalorií, což je u mě docela zázrak :D Celkem jsem cvičila (i se zahřátím a strečinkem) 73 minut, hodnoty tepů byly skoro identické u obou cvičení, takže průměr 145, maximálka 174, v zóně celkem 32 minut a spáleno tedy 590 kalorií.

Jak pokračují vaše seznamy vašich plánů a cílů? :))) Pracujete na nich? Nebo si ještě píšete na papír co a jak? :)) Já jsem ... (bože, bolí mě škraně od toho žvýkání)... já jsem už na některých svých plánech začala intenzivně pracovat, ostatně, kdo hledá najde a podívá se sám :))) (nápověda v levém menu).

Poslední věc pro dnešek je ohledně naší a hlavně mojí milované Jillian. Včera se objevila obálka nového čísla časopisu SHAPE a na titulní stránce není nikdo jiný než Jill. Koukala jsem, že zas musela do plavek :D, takže nám ukázala svoje nožky :))) Pro dnešek finito, jdu hodit řeč se svým tělem, jestli ten dnešní stav myslí vážně... a vyplivnout to balení žvýkačky, už mě pálí celá pusa :D Mějte se krásně :) Nikki

Září 2012, Shape Magazine

35 komentářů:

  1. Ahojky Nikki :-) Páni, e-shop? A už spuštěný? Ty jedeš! Můžu znát adresu? Snad tu už někde neni, někdy jsem slepoň :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. E-shop už funguje, ale přeci jen potřebuji doladit ještě pár věcí na samotném eshopu a u velkoobchodníka :))) Takže jakmile bude připravené vše tak jak si představuji, určitě se o tom dovíte a bude zde někde i banner v menu :))) Myslím, že to nebude nic masivního, ale to mi nevadí... prostě to chci vyzkoušet a kdo ví :)

      Vymazat
    2. Jasně, chápu :-) Moooc se těším a jsem zvědavá! Je skvělé, že ses do něčeho takového pustila - veeeeelký palec nahoru!

      Vymazat
  2. No, já už si svůj cíl víceméně splnila :D teda ne, nesplnila, ale dokázala jsem si, že mám silnou vůli :) dnes totiž docvičím 30. den Shredu a jsem na sebe hrdá :D minule jsem to nedala, na druhý pokus už jo a vím, že chci ve cvičení a zdravém živ. stylu pokračovat :) hrozně mě baví číst si články o zdravé výživě, počítat kalorie, hledat recepty :) každý den nacházet něco nového :) cítím se fajn i když jsem za těch 30 dní shodila jen jedno kilčo, i tak na sobě vidím výsledky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je moc hezky napsané :)) Vím, že ses dlouho do druhého pokusu dokopávala, takže jsi úžasná, žes to tentokrát dala :)))

      Vymazat
    2. díky :) akorát na mě tento týden došla sousedka, že jí dupáním budím dítě, takže jsem kvůli ní docela ve stresu.. a vůbec nevím, kdy cvičit abych toho mrňouska neprobudila :X

      Vymazat
    3. Prave kvoli skakaniu som polovicu cviceni ked som zacinala zavrhla. :(

      Vymazat
    4. Moni, já bych za ni normálně přišla a zeptala se ji, kdy prcek nespí, normálně tam jdi s úsměvem a řekni, že to chápeš, že je nepříjemné, když prcka vzbudíš, ale že ty cvičíš a chceš. Tak se zkuste domluvit na nějakém čase. Miminka by měla spát v pravidelný čas, takže bude vědět, kdy je vzhůru, nebo kdy chodí ven na procházku. Pokud nebude shovívavá, bohužel bych na můj temperament nebyla ani já. (Přeci jen tě může budit v noci zase pláč.)

      Vymazat
    5. To už jsem včera udělala :) hned na druhý den, co si přišla "stěžovat" (já jí neotevřela, neslyšela jsem, že někdo zvoní a cvičila jsem, otevřel taťka) ale prý byla usměvavá a když jsem se s ní domluvila (byla fakt v pohodě a malý se na mě usmíval, jak kdybych ho ani nebudila :D) a odpoledne ji potkala před barákem s kočárkem jak jde s malým na procházku (já šla z obchodu) tak jsem jí řekla: jdu cvičit a ona se začala smát a pochválila mě, že mám prej fakt výdrž :D takže pohoda, ale i tak mám prostě stres že moc dupu :X
      btw. právě jsem docvičila svůj 30. den :)

      Vymazat
    6. Tak to je dobře :)) Jsem se zasmála u tvého komentáře :D Já myslela, že jako přišla naštvaná a tak, ale pokud je to v takové atmosféře, tak to je dobře :))) ono se ti třeba zdá že dupeš, ale pokud miminko spí, tak většinou maminky ani nedýchaj :D aby dítko nevzbudily, takže pak se může stát, že to prostě slyší... ale to je tak všude, když mlj prcek usnul, tak já chtěl házet vajíčka po popelářích v pět ráno :D všude ticho a my popelnice u baráku :D takže chápu maminku :) no aty jsi skvělá, že jsi u konce :) co přijde na řadu teď? :D

      Vymazat
    7. nene, já myslela že byla nasraná, ale prej ne a i při té domluvě byla v pohodě :D ona totiž jednu dobu, kdy ještě neměla chlapa byla hrozně protivná, pak si ho našla a mají dítě a žijí ve Švédsku a v našem baráku má taťku :D takže je tu jen na měsíc :D ale jako jinak ji chápu, taky jsem nesnášela když jsem hlídala jedny mimča - každé dycky zvlášť :D a když už mi konečně usnuly, hned na to nějaká rána, nebo někdo zařval a mimča vzhůru :D a děkuji :) teď příjde na řadu Ripped in 30 tak jsem zvědavá :) akorát netuším, jak to udělám na dovolené.. Jak s jídlem tak s cvičením :D protože i tam budeme bydlet v apartmánu v 1. patře a v přízemí hned pod námi budou lidi a podlahu mají plovoucí nebo jak se to jmenuje :D takže se děsím :/

      Vymazat
    8. Taky jedu příští týden na dovču, a taky už si škrábu palici, jak to vykoumám :D s jídlem ani tak strach nemám, ale ten pohyb.. asi budu chodit běhat někam ven :))

      Vymazat
  3. Nikki, nevedela som ze si s tym eshopom uz tak daleko! Drzim palce. :) Ja si ciele stale spisujem. Nie je to vec na par minut. Mam ich zatial iba 8!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Správně!!!! To není věc na 5 minut, pořádně popřemýšlej :))) Jsou to CÍLE :)

      A díky za podporu :)

      Vymazat
  4. Niki moc gratuluji, že si tak cílevědomě jdeš za svými cíli a už jeden z těch velkých realizuješ a to e-shop, moc se na něj těším! Jsi vážně dobrá, sama nevím, co je vlastně k tomu vůbec potřeba, psala jsi, že doména atd. Docela by mě jen tak ze zajímavosti zajímalo kolik to stojí, doufám, že ne moc a vrátí se ti to. Já už mám vymyšlené cíle, brzy je k Vám dopíšu. Niki, ještě jsem se chtěla zeptat, stáhla jsem si jídelní plán od JM k Body revolution a Jill mluví o 1200kcal za den, ale nedočetla jsem se, že když člověk spálí třeba 300kcal, že by o to měl jídelníček navýšit, co si o tom myslíš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V plánu o tom pravděpodobně zmíňka není, ale viděla jsem její pořad a tam říkala, že čistá příjem kalorií by měl být 1200 nejméně. Čistý!!!! To znamená, to co přijmeš a vydáš. Takhle to řekla. A dává to i smysl. když se ti jeden den podaří být třeba lehce pod 1200, podle mě se nic neděje, horší je, kdyby to bylo pravidlo, to už tělo zaznamená.

      co se týče eshopu, musíš být samozřejmě zaregistrovaná na finančním úřadě, mít IČ, a taky mít představu, co prodávat :) Nevím, jak to mají ostatní s výdělkama, já na tom až tak nelpím, dělám si eshop pro radost :)) drožku dražší koníček, ale kdo ví :)) Náklady ohledně eshopu a domény nejsou velké. Záleží na pronajímateli eshopu a firmě, která ti udělá doménu. Počítej od 300 korun. jsou samozřejmě i dražší, kvalitnější, co se týče služeb, ale to záleží už na každém. :))

      Vymazat
    2. Díky Nikki, fakt mazec :-)) No já jsem tak nadšená z její knihy, protože mi fakt ukázala, ne spíše pomohla uvědomit si, co mě baví, u čeho trávím nejvíce času a prostě kam kráčím.. :-) Takže jeden z mých cílů bude hodně na sobě zamakat a časem si udělat trenérský kurz a také bych si chtěla udělat kurz výživového poradce. Přijde mi, že je na netu málo informací z oblasti fitness a zdravé výživy, což je i důvod proč to chci dál studovat. Odkud Nikki čerpáš a ostatní, můžete mi nějaké stránky doporučit nebo jiné zdroje? Děkuju.

      Vymazat
    3. To je dobře, že to bereš až tak vážně :)) znám už dalšího člověka, co chce být trenér :D to je prima... i mě se na to lidi ptali, zda někdy v budoucnu nechci a já pochopila, že nechci :))) ráda tlačím sebe za hranice, ale asi nemám už sílu tlačit ostatní ... :))) ale rozhodně to bude skvělá práce. U nás těch informací ohledně výživy a fitness je méně, jelikož jsme malá zemička a co si budem říkat, věnuje se tomu jen pár nadšenců z toho mnoha. V jiných státech to je o něčem jiném, takže já hodně čerpám ze zahraničních stránek. Nemám oblíbenou stránku, dke hledám info, ale spíše vyhledávám skrz google a ono mě to pak zavede na různé stránky, odborné, které bych jinak neenašla... je i hodně sportovních stránek, kde se tomu všemu věnují. Ale pokud to chceš studovat, tedy dělat si kurz, určitě tě na to někde vyškolí, sice jsou to drahé kurzy třeba na fitness trenéra, ale vyškolí :)

      Vymazat
  5. Naší milované Jill to sekne nehorázně, ta má panečku postavu! A konečně nám po dlouhé době ukázala svoje luxusní nožky :)
    Nikki, gratuluji k skoro 600, jsi fakt šílenec (v dobrém slova smyslu :D), že jsi to zvládla.
    Doufám, že tělo si z tebe jen střílí a bude zase v cajku, plus doufám, žes ty žvejky už vyflusla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, už mě z nich bolela huba :D Mám natažené svaly i na držce :D

      Vymazat
  6. Nikki a chladis to koleno? Neuvazovala si o klbnej vyzive?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je poprvé, co mě to koleno tak bolí... já to mám ze včerejška, prostě jsem to přehnala, teď na večer je to už lepší... ale je pravda, že sjem častokrát uvažovala o přípravku nebo nějakém gelu na klouby všeobecně, i když to nebolí, přeci jen dostávají zabrat při každodenním cvičení ... :)

      Vymazat
    2. Urcite to premysli. Za seba odporucam Gelatina Plus 4. Je to kompletny doplnok pre sportovca. Ako zena by si mala doplnat aj zelezo a to tam je. Plus horcik a vapnik.

      Vymazat
    3. Děkuju :)) Myslím, že ten přípravek i znám .. takže koupím :)

      Vymazat
  7. Plány si sepisuju každý rok, ale protože se jich většina letos týkala školy a maturity a to už je ( díky bohu ) za mnou, dělám nový seznam do vánoc, web tam je taky, ale s fotkama :D Jedním z cílů je dokončit 30DS, ke kterému se blížím mílovými kroky :)
    Vždycky mě tvoje články nakopnou a povzbudí, že zdravý životní styl má smysl a výsledky, držím ti palce s e-shopem a i s blogem, jsi velkou inspirací pro nás všechny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)) Ať ti to vyjde s webem :))) Já třeba na fotky strašlivě ráda koukám :))) mám jich plnej notebook jako inspiraci :))

      Vymazat
  8. Ahojky Nikki,

    úchylku ve žvýkách mám a větší než Ty - hádám :)

    Jsem schopná vyžvejkat celé balení (ten sáček) a vzít si druhej to vše do hodiny :))) Chlap už je zvyklej a vždy mi podává kapesník kam odhazuju žvýky, které ztratily chuť :) Žvýkám a jakmile mi přestane chutnat vyflusnu a beru další :))) Zbožńuji rybízové winterflasky :)

    Blahopřeju k e-shopu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem se nasmála :D a musím uznat, jo, jsi lepší než já :D

      Vymazat
  9. Včera jsem brouzdala po blozích a jedna slečna v komentářích na čísi dotaz, zda také cvičí podle Jillian nebo co pro sebe vlastně dělá, odpověděla, že Jillian má ráda, ale že jí u půlhodinového workoutu přijde, jako by vlastně pořádně necvičila. Tak jsem si na to dneska ráno vzpomněla, když jsem se pracně a po kouskách sbírala z podlahy po odcvičené lekci Six weeks six pack 1 :-) Musím říct, že mě ze všech Jillianiných programů tenhle právě teď baví nejvíc, hlavně proto, že se tu neposkakuje - přece jen mám trochu strach o své chronicky bolavé kotníky a kolena.
    Když jsme u těch plánů - kdyžjsem asi před měsícem začínala, byla jsem ve stresu ze všech těch informací o hlídání kalorií, měření a podobně a taky z toho, jak zdánlivě všude na internetu kam se podívám všichni hubnou, jen já ne a že to určitě všechno dělám špatně. Nakonec jsem si řekla, že nemá cenu se takhle trápit, uklidila jsem váhu i metr a neřeším to. Baví mě cvičit podle Jillian, ten boj se sebou samotnou a drobné radosti, jako že dnes udělám dvacet sklapovaček a minulý týden to bylo stěží sedm. A že se podívám na fotky z právě uplynulého víkendu a zjistím, že na mě šaty visí o dost volněji než na jaře. Takže pro mě je hlavním plánem do Vánoc vydržet, zůstat v klidu a postupovat k cíli - k pěkné a pevné postavě, nestresovat se a užívat si to.)
    Omlouvám se za dlouhý elaborát, nějak jsem zapomněla skončit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc krásně napsané, tohle by si měli přečíst všichni :))) Děkuju :)

      Vymazat
  10. Ahoj,
    dala sis vážně do těla, jsi úžasná.
    Já "se realizuji" v mateř. centru a budu si dělat kurz cvičení pro těhotné, fitness to není, ale radost z toho mám :-))
    Tak e-shop už finišuje.. jsem zvědaví co budeš nabízet.
    Přeji dobrou noc. AA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super Andrejko, budu držet palce, ať se ti to povede :)) Myslím, že zájemců bude vždycky dost :)))

      Vymazat
  11. Ahoj Nikki, to svý tělo poslouchej, jestli ono si takhle neříká o to, abys trochu zvolnila....jak jinak by to mělo říct? Já mám s cíli zatím jen tu zkušenost, že si raději žádné velké nedávám. Většinou nademnou pak visí a je to pro mě akorát stresující. Jeden cíl ale teď mám a to pořádně se hýbat každý den minimálně hodinku. A to už se mi delší dobu daří!
    Na Tvůj e-shop jsem moc zvědavá! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se stalo jen jednou :)) A včera jsem si dala lehčí workout a dnes už je koleno o poznání lepší, vlastně jsem se v noci probudila a bylo úplně po bolesti :))) Nikdy jsem na kolena netrpělo, to bylo prvně, takže ponaučení, že příště po Insanity už nebudu nic cvičit :)))

      A tvé cíle, tedy cíl, ať se ho tedy držíš :))) A vyjde ti, to bude makačka :)) Minimálně hodinku denně :))

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)