Den 110 - Kuskus na sladko několikrát jinak

Mám pro vás pro dnešek hned několik zpráv.
Konečně jsem dohledala a našla linky na 2DVD Jillian Michaels For Beginners. Pro nás, co už cvičíme delší dobu tenhle program moc nebude, ale moc bych ho doporučovala všem, co právě začali, jelikož jsou obě DVD - fronside, backside - plné rad, jak dané cviky provádět správně. Navíc se vám budou určitě líbit "cvičící" :)) Jelikož je zde normální ženská a normální chlap - začátečníci. Žádní namakaní borci a borkyně :D Odkazy na stažení najdete na našem fóru v sekci Jillian Michaels, i s návodem na stahování.

  1. Po včerejším fiasku se zneužitím mé fotky jsem si dnes brouzdala opět netem a co jsem nenašla. Je moc krásné vidět, že na světě neexistují jen ubožáci, ale taky solidní lidi se stránkou fotek "proměn" skutečných lidí a ještě milejší je najít tam i sama sebe :)) 
  2. Dnes ráno jsem se vyklonila z okna a "kouřilo" se mi od pusy... páni, podzim už klepe na dveře :) Pole, na které z okna koukám, bylo zahaleno do mlhavého oparu, nad horami, které také z okna vidím, bydlíme kousek od Jeseníků, si ve fialkovém odrazu z paprsků vycházejícího sluníčka tancovaly mraky,... nevím jak vy, ale já miluji přeměny ročních období. Sice bydlím ve městě, ale bydlíme na jeho samém konci, takže je zde klid, maximální spojení s přírodou, z vedlejší vesnice k nám doléhají zvuky bučících krav :D - miluju krávy :D a nevadily mi po ránu ani ty 4 stupně :D 
  3. Moje kniha Bez hranic včera došla k újmě, převrhla jsem na ni celý hrnek svého zeleného čaje... no, jsem šikovná :) Třikrát jsem do šálku drcla rukou, říkám si:"Měla bych ten čaj vypít nebo ho vyleju." Jo. To je tak, když někdo neposlouchá své intuice :)) Je zajímavé, že první, co jsem řešila byla politá kniha a ne mobil :D
A jelikož jsem vám před pár dny slíbila menší speciálek na různá kouzla s kuskusem, tak je máte tady :) Snad si vyberete :)) Protože ty nápady jsou vaše - jak z FB stránky, tak z komentářů tady na blogu. Nechávám je čistě tak, jak jste si ony nápady napsali. S diakritikou či bez ní :) A pak ještě jeden tip ode mě navíc a i fotkou :))

Kateřina Š.: Kuskus jecny zaleju kokosovym mlekem, necham dojit. Kdyz je hotov, dam na talir, zasypu jakymkoliv ovocem, klidne kompotem i s trochou stavy, lehce poleju medem ci nejakym sirupem ci sladem a hotovo. Kouzlo kuskusu je v rychlosti, takze zadne slozitosti :)
Jana R.: Já miluju kuskus s jablky, sušenými švestkami, ořechy a skořicí. Kuskus normálně zaliju vařicí vodou, aby změkl. Jablka se sušenými švestkami nechám změknou na pánvičce na vodě, ořechy nasekám a potom už jen vše smíchám, posypu skořicí a když mám méně sladká jablka, zakápnu ještě javorovým sirupem. A když tu o tom tak píšu, tak si to zítra udělám k snídani, to bude bašta :-D
Jana K.: Normálně zaliju vařící vodou,až změkne,tak do něj vmíchám oříšek pravého másla,hrozinky nebo sušené ovoce dle chuti,skořici nebo kakao,mňam...
Monika G.: Kuskus na sladko vařím v mléku (nebo jen zaliju horkým) a nejvíc mi asi chutnal s broskvemi, oříšky a rozinkami. Nahoru ještě třeba trochu zakysané smetany či jogurtu a je to mňamka :)
Pavel K.: Přeliju vařicí vodou, zakryju taliřem na cca. 4-5 min až změkne, mezitím si rozmíchám bílý jogurt (Hollandia) s 2 lžičkami medu, nasekanými lískovými oříšky, pistáciemi,mandlemi, nasekaným sušeným ovocem ( fíky, datle...) promíchám z kuskusem, navrch přidám ještě trochu jogurtu a ozdobím zbytky sekaného ovoce a strouhanou čokoládou :-)
Jaroslava S.: Kuskus zaleji horkou vodou a nechám nabobtnat, pak přidávám kompotované meruňky a bílý jogurt (nesladím to, jsou tam ty meruňky) - chutná to trochu jako meruňkové knedlíky :)
Books In Ashes: Uvařený kuskus, dám do zapékací misky, navrch rozložím nakrájený banán, jahody, posypu kokosem a skořicí (případně vanilkou dle chuti i čokoládou) a dám zapéct na cca 15 minut. Pro lepší orientaci je vhodné opravdu zlehka posypat cukrem a až zhnědne vyndat. Kuskus musí být opravdu hodně "vyždímaný" :)
Sofie: Já jej orestuji nasucho na teflonové pánvi (jen na chviličku, abys se zahřál), zaliji vroucí vodou a nechám nasáknout - zní to možná komplikovaněji, ale tato příprava je léty ověřená, je pak hebký a nadýchaný jako peřinka. Pak přidám buď kokos, med a rozinky nebo cokoliv, na co mám chuť, nejvíce jsem si ale oblíbila kombinaci banánu a arašídového másla, která se dává i na tousty. Je to návyková bomba :)
Hanka: Kuskus nasladko si zalívám mlékem, hodím do mikrovlnky až začne vřít, počkám, až pořádně nabobtná a pak si tam hodím hrozinky, lžičku medu, skořici. Ale přidat si tam může kdo chce, co chces, kokos, ořech, marmeládu.. Nebo si ho dávám jako přílohu k jogurtu s tvarohem, nějak si ochutím jogurt s tvarohem, ovocem, marmeládou, nebo třeba grankem a tuhle jogurtovou směs hodím na ten nabobtnaný kuskus a taky je to fajn :)
Petra: Kuskus zaliju horkou vodou, počkám až se vsaje a nabobtná a pak smíchám se lžičkou mletýho cukru, několika lžičkami mletých ořechů (mám sálou zásobu v mražáku:), posypu trochou skořice a je to.

Mějte se fajnově a zítra ahoj :)) Nikki.

10 komentářů:

  1. Nikki ahoj:) Díky za soupis kuskusových receptů, vypadají skvěle! A tvá proměna zveřejněná na netu je úžasná, vůbec se nedivím, že ti to zvedlo náladu a úplně chápu, že sklízíš takový obdiv, je totiž zasloužený:)!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm zase jeden z přínosných článků. Zkusím postahovat videa a ten tvůj kuskus vypadá taky hodně dobře... někde tam mám takovou větší hrst, která mi tam leží už nějaký pátek, tak ho možná zneužiju :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůů, ty už jsi známá i světově, to je super :))

    OdpovědětVymazat
  4. Jses proste uzasna! :)) klobouk dolu!!

    OdpovědětVymazat
  5. Opět úžasný článek! Na kuskus na sladko se chystám už dlouho a teď mam spoustu inspirace, jak na něj - děkuju :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle se mi hodí. Kus kus chci zkusit dlouho, ale pořád se k tomu nějak nemám. Tak teď už se k tomu snad dokopu!

    OdpovědětVymazat
  7. Tak pudink mám strašně ráda, takže mě tvá variace hodně zaujala! Někdy kuskus s pudnem určitě zkusím!

    Jinak je parádní, že tvá fotka se objevuje jako motivační. Ten první případ, kdy ji přiřadili k někomu úplně jinému je samozřejmě hrozný. Nechápu takové lidi. Ale v tom druhém případě, kde jsi se objevila, je to paráda! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nejsem fanda do kuskusu, zatím jsem ho jedla jen párkrát a už si ani nepamatuji, jak chutnal, ale po tomhle článku mu nejspíš dám šanci :)
    A je moc hezký vidět, že tvůj úspěch je celosvětový a hlavně, že to jsi ty :)

    OdpovědětVymazat
  9. kuskus na sladko mám moc ráda:) uvařím ho ve vodě napůl s mlékem, přidám lžičku medu nebo agáve sirupu, posypu skořicí a navrch pokrájím kolečka banánu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)