pondělí 13. srpna 2012

Den 109

Zdravím vás všechny :o)
Tak už tu máme pondělí, zase :) Nevím, co znamená tento další týden pro vás, ale pro mě poslední týden s Body Revolution, tedy s workouty 9+10. Další týden přejdu už na úplně poslední workouty v tomto celém programu. Wow, těším se :))) Navíc jsem zvědavá, jak to zkombinuji s příštím týdnem, jelikož odjíždíme na kratší dovolenou do Prahy za tatínkem mého synka. No, bude to sranda :D Třeba se nakonec dostane na ten běh, pěkně po okolí po vesničce :o)

Jistě jste si všimli nové ikonky po levé straně. Musela jsem vypracovat stránku veškerých vašich nejčastějších dotazů, jelikož jsem zatoužila po větší dávce volného času :D Poslední dny nedělám totiž nic jiného, než že sedím u své emailové schránky a odepisuji na neustále jedny a ty samé dotazy, pořád a pořád dokola :)) Odepíšu na všechno a v ten moment naskočí další dva... Takže tohle bylo nutné řešení a doufám, že se nemine účinkem. Na úplném závěru jsem se trošku víc rozepsala o mé maličkosti, abyste si ucelili, kdo se doopravdy skrývá za přezdívkou Nikki Finn a taky, kdo se skrývá uvnitř :)

Přeskočme ale trošinku jinam. Včera mě napadla taková věc a vypadá to, že se i uchytila. Máme srpen, za 4 měsíce zde budou Vánoce, a říkala jsem si, že čtyři měsíce je ještě vcelku příznivá doba na to, stanovit si nějaké cíle, které bychom v oblasti fitness a zdravého životního stylu chtěli dosáhnout. My se o své cíle spolu dělíme už v našem fóru, kde si každý člen může napsat své cíle, vstoupit do svého příspěvku a postupně editovat své snažení během následujících měsíců. Odškrtávat si, co už splnil, nebo třeba i postupně doplnit nové cíle, které by do "konce" tohoto roku chtěl dát. Nemusíte se samozřejmě k nám přidávat, možná pro vás bude stačit udělat si takovej seznam doma na papíře a přišpendlit si jej na nástěnku, ale stejně si myslím, že když o vašich snech budou vědět i ostatní, to nutkání splnit si je, bude daleko silnější a více motivující :))) Takže pokud pár takových cílů máte a chcete se o ně s námi podělit, přijďte za námi. Co si budete chtít splnit je čistě na vás. Inspiraci si můžete jít načerpat k nám :)) Nezapomínejte, dávejte se reálné cíle!!!

Mezi mé cíle do konce roku patří tyhle:
  • být o Vánocích na 58 kilech
  • chtěla bych umět dát 30 pánských kliků na jeden zátah
  • skákat přes švihadlo 8 minut v kuse
  • koupit si pořádné botky na cvičení
  • zúčastnit se nějaké sportovní soutěže ve fitness
  • zacvičit si všechny workouty od Jillian a z Insanity
  • zaplavat si na jeden zátah 1 km v bazéně
  • vyfotit viditelnej six-pack
  • mít e-shop se zdravou výživou
  • jakýkoli kontakt s Jillian, třeba odpověď na blbé přání nebo něco
  • porazit přítele v páce :D

Mějte se skvěle a zítra zase ahoj :)) Nikki.

21 komentářů:

  1. Já osobně nad cíli ještě přemýšlím, nic mě nenapadá zatím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba přečíst si knihu Bez hranic? :) to mám vymýšlet za tebe? :D

      Vymazat
    2. To bych si jí nejdřív musela koupit a jak to vypadá, tak jí možná dostanu od přítele právě na Vánoce :D

      Vymazat
  2. Nikki, ja mám v pláne už pár týždňov spísať si svoje ciele. Pretoze, bez nich to u mna asi nepojde. Dnes som sa konecne nakopla a asi si ich napisem aj na blog. Netykaju sa ani tak behania, ale celkovo môjho života. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Životní cíle mám taky :) ale nakonec jsem to nechala jen u fitness... alespoň tady na blogu ... nicméně, na ty tvé, až si je sepíšeš, se budu nesmírně těšit :))

      Vymazat
    2. Ono to ešte par dni potrva kym mi napadne vsetko. :)

      Vymazat
  3. Ahoj Nikki, čtu tvé sepsané cíle a jsou skvělé - rozumné a neskutečně motivující:) a zvláště ten e-shop je opravdu výzva! Přeji hodně úspěchů a držím palce, Sofie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Sofie, snad se ke všemu úspěšně "prokopu" :D

      Vymazat
  4. Ahoj, chtěla bych se zeptat, jak správně nastavit tepovku max a min hodnoty na pulsmetru:D pochopila jsem,že na 171/55/23 to bude cca 115-135,ale při cvičení s jill nebo i jinde mám tepovku vždycky nad(155 třeba) a málokdy jsem v zóně:) nebo jen částečně, nikoli po celou dobu,můžu si to hodit na 115-155 a konečně dosahovat onoho kýženého efektu spalování tuku po celou dobu cvíča?:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, pokud chceš nastavovat individuálně tepovku, tak se nemůžeš ohlížet na to, co tobě bude vyhovovat za tep v zóně :) Pokud máš nejefektivnější spalování při 115-135 tak si to tak taky nastav, nebo ti pak tepovky budou vykazovat jiné hodnoty spalování kalorií (a tuku, pokud to tvé tepovky umí). pokud ti tep skáče výš, což je logické, pak pulsmetr pozná, že jsi nad efektivní zónou spalování a taky tomu přizpůsobí hodnoty v kaloriích, jelikož nad efektivní zónou budeš spalovat více samozřejmě. To bychom si tam pak mohli dát tepovku klidně i 180 a pořád bychom byli "v zóně", ale takto to nefunguje, jelikož výsledky by byly naprosto nepřesné :))) Takže si nastav to, co je výpočtem dáno, zbytečně by ses pak šidila :) jak na kaloriích tak na nepřesných informacíh jiných, co pulsmetr vydá :)

      Vymazat
  5. Ahojky Nikki, cíle už promýšlím a zapíšu si je do sešitu, který si dneska hodlám založit :-) Jinak dneska jsem začala Body Revolution a workout 1 mě hrozně moc bavil. Dokonce jsem se jednou přistihla, že se usmívam :-D Prostě paráda, těším se na další videa :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem překvapení a nadšená, že se ti BR líbí :)) A sešit si určitě založ, nevím jak tebe, ale mě hrozně baví odškrtávat, co mám splněno :D

      Vymazat
  6. Krásný FAQ, moc hezky jsem si početla, dokonce jsi mi zodpověděla i pár otázrk :) A nad cíly taky popřemýšlím a kdyžtak je pak hodím na do fóra :)

    OdpovědětVymazat
  7. ja si dnes splnila taky jeden svuj "cil" - koupila sem si knizku Bez hranic :D

    OdpovědětVymazat
  8. Nikki, moc krásný cíl s tím e-shopem, časem se zkus trochu podělit o svůj nápad. jinak pěkně zodpovězené otázky, ale lidi ti stejně budou psát dál a ptát se na to samé :-D Už přemýšlím co po 30DS, jestli ripped nebo body revolution? Možná mi přijde poutavější ripped, ale potřebovala bych poradit, jak ho cvičit, už jsem to četla několikrát a stahuju, ale jsem nějaká natvrdá asi..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus Ripped, jsou to 4 levely, každý se cvičí týden 6 dní + 1 den pauza) :)

      Vymazat
  9. Ahoj Nikki, jdu se také juknou na co se tě ptáme nejčastěji. Díky. Překo pěkný večer. Andrea Agafja

    OdpovědětVymazat
  10. Waw soutěž ve fitness.. to jako jak?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)