pátek 10. srpna 2012

Den 106-108

Zdravím vás všechny, jojo, všimli jste si správně, dnešní příspěvek bude víkendový, ozvu se vám zase v pondělí, kdy budu mít pořádnej přístup k počítači, a kdy budu mít možnost u něj sedět aspoň hoďku v kuse, jinak nemám šanci odpovídat na komentáře, mejly, natož něco vytvářet :))) 

Byla jsem nakupovat, tak nějak lehce, odměnila (i když nevím za co) jsem se kosmetikou - parfémem od Pumy "Flowing" ♥ - miluju tu vůni, taky novej make-up od Rimmelu, konečně jsem našla takovej, jakej mi parádně sedí díky zatoulanýmu vzorečku z časopisu, poprvé vyzkouším šampón od Syossu, tak doufám, že mě nezklame, a na všechno jsem měla štěstí, jelikož jsem vše sehnala v akci, takže spousta peněz ušetřených :) Taky jsem si ve zdravé výživě koupila oříšky (nedoporučuji kupovat loupané pistácie, drahé a hnusné!!!, taky jsem tam vzala další dva čaje od firmy English Tea Shop, asi před měsícem jsem od nich zkoušela jeden a výbornej, kvalitka se pozná, a v Bille jsem narazila na novinku ACTIValoe, jsem na aloe nápoje fakt ujetá a tohle jsem prostě musela vyzkoušet a nezklamalo :)) Navíc neslazený cukrem, ale fruktózovým sirupem, mňam :))



Dnes mě čeká v tomto týdnu naposledy Cardio 3, zatím musím moc pochválit třetí fázi Body Revolution, strašně se mi to líbí a bezvadně se to cvičí, a ještě když vidíte pokroky, že to, co jste nezvládly v úterý už vám v pátek moc problémy nedělalo, vynikající, takové posuny mám ráda :)))

A teď mi ještě dovolte jednu hádanku. Dole na obrázcích je jeden kluk (no, ženská to není), narozen 8. dubna 1985, původně fotbalista a atlet, dnes model, občasný herec, ale hlavně osobní fitness trenér. Pokud ještě stále nevíte o koho jde, mám pro vás nápovědu ----> Jillian .... Body Revolution.... skáče fakt dooost vysoko :D Jooooooooooo... Daaavid :D Celým jménem David Shipp :) Komu by se zalíbilo se o tomhle dacanovi dovědět něco víc a chtěl by se mrknout na jeho fotky, jako že jich je na "gůglu" spousta, stačí dát jeho jméno do vyhledávače :)) Ze začátku mi fakt přišel takovej nemotora, ale postupem času jsem si říkala, že je fakt milej :D A možná i nejmladší ze všech v Body Revolution :))) 

  


No a to je pro dnešek a zítřek vše, ani si nepřejte vědět za jakých bojových podmínek jsem dělala tenhle příspěvek :D Nikdo mi tu nedal pokoj ... přítel, pes, syn... ach ... obtížný život mezi třemi samci :D Mějte se krásně, slibuji, že se v pondělí objevím v plné zbroji, zítra bych to nedala, navíc budu odpočívat a ... dobře, ještě jedna dvě fotky mé maličkosti, abyste věděli, že makám a že pořád dřu a že tam ten proklatej six-pack jednou budu mít, i kdybych si ho tam měla nakreslit :))) Nikki.


 
Pro zvětšení klik, úchyláci :D Neberte mě vážně :) 
A odpusťte mi, že se vám ukazuji v kalhotkách, tanga nenosím :P 

OBČAS SI PŘEJEME VRÁTIT ČAS, 
JÁ TĚCH POSLEDNÍCH 100 DNÍ 
ANI ZA NIC!!!!!!!!!!!!!!!

42 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. děkuji :) ty vždycky přijdeš pochválit :)

      Vymazat
    2. Pretože je to dôležité, sama to mam rada. :) A to cvicenie okolo mi moc nehovori tak k tomu nemam co povedat. :D

      Vymazat
    3. je mi to jasné :D Ale to nevadí, sport jako sport, mně se strašlivě zase líbí tvé nadšení do běhu a tvé kilometry zvládnuté ... jsi dobrá... tohle bych asi zase já nevydržela :)

      Vymazat
  2. nejsem lesbicka, ale to tvoje telo.. ses proste kus :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky nejsem a obdivuju ženský těla :D Díky :)

      Vymazat
  3. Postava fakt parádní. I ten fešák vypadá dost dobře :D

    Já si dneska zacvičila konečně ten Workout 9 + Cardio 3 a jsem spokojená :) Ještě jsem zvědavá na Workout 10 a 11. To Cardio bylo fakt dobrý. Když člověk maká a nefláká to, tak to stojí za to. Ten workout 9 taky supr. Celkem jsem se zapotila, ale nějak extra nezadýchala, ani kalorií tolik nebylo, takže jsem tu energii pak vložila do toho cardia :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jde vidět, že jsi už úplně někde jinde, jsi skvělá :) I to Insanity se na tobě podepsalo :D Taky tam dojdu ... sice jsem dnes byla nehorázně sprostá na Jill :D jako fakt moc... :D

      Vymazat
    2. Jojo, ty tam budeš za chvilku :) Však já už cvičím doma tak 2 roky a začínala jsem rovnou s Bodyrockem, což je taky celkem makačka :D

      Vymazat
    3. no tak to jo :))) a BodyRock je fakt hustý, já na to koukám (teda u Zuzky), ale mám i oblíbená videa z BodyRocku na která se koukám :D a to je záhul, ještě jsem se nehecla do toho jít :) snad taky jednou časem :)

      Vymazat
  4. na tvoje fotky slintám víc jak na Davida :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Neskutečné, co s postavou udělá 100 dní zdravé stravy a cvičení :) Dneska jsem cvičila banish fat boost metabolism...No pot ze mě lil po litrech, červená jsem byla jak rajče a to už musí být, abych zčervenala :D A k tomu fešákovi - že bych začala cvičit BR? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Banish Fat se i mně moc líbí, je opravdu dobrej :)) jak docvičím BR, tak bude na programu častěji :))) Jo a třetí fáze BR by se ti mohla líbit :D je tam i David :D samozřejmě :D

      Vymazat
  6. Řeknu ti to asi takhle :D jsi fakt, né je mi blbý to sem napsat :D ale jo seš prostě sexy kost (chtěla jsem napsat něco jinýho, ale víš jak) :D
    Davida jsem poznala hned podle té druhé fotky, v BR vypadá jak blb s těmi vlasy :D ale takhle mu to sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D prej blb :D ale jooo máš pravdu, že ty kratší má lepší :))
      a žádná kost nejsem :D možná tak obratel :D

      Vymazat
    2. No rozhodně vypadáš 100x líp než já, takže seš prostě kunda :D

      Vymazat
    3. :D :D :D mě z tebe odvezou :D

      ale jako, ty máš co říkat, jsem ráda, že jsi na blogspot šoupla ty fotky tvoje, aby každý viděl, že i na severu čech je jedna baba, co to válí...:o)

      Vymazat
    4. No jsem zvědavá na zítřejší fotku, furt mám prostě velkej pupek :D a nemůžu se ho zbavit kurňa :D on možná na tamtý poslední fotce vypadá "malej" ale je tam ten stín prostě a furt mám špek :D kurňa :D ani se mi radši nechce fotit :D

      Vymazat
  7. Máš úžasnou postavu. Začala jsem cvičit 30 day shred, dnes 3. den a nemůžu chodit. Taky jsi byla tak vyřízená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si piš!!!!!!!!!!!! :))) Ono to na první pohled vypadá jako pár poskoků sem, pár poskoků tam, a chodila jsem ze schodů jak spráskaná fena :D Drž se, uvidíš, že za pár dní se to zlepší a už to budeš dávat s větší lehkostí :)) tělo se umí neskutečně přizpůsobit :)

      Vymazat
  8. Zamilovala jsem se do tvých noh! Já chci taky takové stehýnka :-D. Cvičím 30DS, dnes jsem cvičila 24.den, zdravě jím, ale ty cm nějak nechcou dolů :-(. Stáhla jsem si od Insanity Pure Cardio, tak si nakonec 30DS ještě přidám aspoň 10 minut tohodle cardia a snad se něco hne :-(. Ale tvoje pokroky mě velmi motivují, jen tak dál. Jsi skvělá :-).

    OdpovědětVymazat
  9. Nádhera, vraždila bych za takovou postavu jako máš ty! :-D Nemá to chybu, 6 pack bude, bude a ten chlapík, hmmm... tak nic, zpátky na zem a cvičit, cvičit, cvičit :-D
    Veee: ty jsi číslo :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť je to pravda, tam kde je Nikki, já budu za sto let :D

      Vymazat
  10. Jde ti to fakt krásně, za chvíli už nebudeš mít kde ubírat! :-D Teda podle mě jsou hlavně tvoje nohy luxusní :) Teď jen neusnout na vavřínech, ale tobě to určitě nehrozí.

    OdpovědětVymazat
  11. Hmmm, mazec. Jsi parádní. Bejt chlap tak mám dnes z tebe mokrý sny ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Výsledky jsou den ode dne úžasnější, je vidět, že makáš a jednou pekáč buchet budeš mít :) A Davida bych teda fakt bez vlasů nepoznala o_O :D

    OdpovědětVymazat
  13. Teda to je super Nikki, neumím se sem přihlásit tak jdu anonymně,ale otravuji tě přes email, tak třeba budeš vědět a až se naučím sem přihlašovat, tak budu o vidět,hihihi :-).Ale máš můj velký obdiv :-))

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Nikki! Objevila jsem Tvůj blog nedávno, ale od té doby Tě sleduji pravidelně a musím říct, že jsi prostě úžasná se svými pokroky! Já se snažím vylepšit své tělo po porodu, zatím mám odcvičeno 30 DS a tento týden jsem začala phase 2 z BR a s výsledky jsem moc spokojená a Jill zbožňuju :) Takže cvičení zdar a jen tak dál!! S.

    OdpovědětVymazat
  15. Koukám, že holky tě parádně pochválily a já neudělám nic jiného .. tvoje nohy jsou perfektní a bříško také!!
    Doufám, že už okolí dráždíš super krátkými šortky:-))

    Davida bych teda nepoznala- na tvých fotkách vypadá o 100% lépe než v BR.
    Andrea Agafja

    OdpovědětVymazat
  16. pěkný:) cvičím už podruhý Banish fat boost metabolism a výsledky jsou taky skvělé:) taky se už za ty svoje nohy moc nestydím:) kde prosím stahuješ Body Revolutions? já na ulozto jich našla jen pár:)

    OdpovědětVymazat
  17. Na těch fotkách vypadáš jak dvanáctiletá :D

    OdpovědětVymazat
  18. Téda, máš fakt úúúžasnou postavu, závidím :))

    OdpovědětVymazat
  19. Uchvacující!! :) já chci taky takové ploché bříško.. :/ :D jak si to dokázala? :D a ty stehna.. mm :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)

      Jak jsem to dokázala? No, myslím, že je o tom celej tenhle blog :D

      Vymazat
  20. Nikki, fakt luxus..opět nemohu jinak, než pochválit :)

    OdpovědětVymazat
  21. tss pekáč buchet už tam máš pěkně rýslej, tak jakýpak dokreslování ?!! ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Nikki, koukla jsi už do knížky od Jillian, kterou jsi si koupila? :) Uvažuji, že si jí koupím. Jako odměnu, pokud udělám za týden autoškolu :D
    cardio 3 jsem zkusila jednou a téměř mrtvá jsem ho po deseti minutách vypnula. Teď je to s mojí kondičkou bídně, ale až bude zpět, zkusím to znova a pokusím se vydržet déle.
    David je podle mě dost pěknej chlap :) a ty jeho výskoky u Cardio 2 mě dostávají, neuvěřitelný :D
    Woow, chvilku jsem nevěřila, že jsi to opravdu ty! :-O Holka, ty jsi ohromná inspirace a borec! Moc dobrá práce, držím palce :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, to víš, že koukla, mám ji rozečtenou :))) Mně se moc líbí, jen na ni potřebuji klid, takže jsem se teď pár dní kousla a čtu něco jiného, tady v tom blázinci - pes, dítě, přítel, se občas nedá :D

      Vymazat
  23. Keď som videla tu tvoju fotku, nedalo mi to a odfotila som sa aj ja. :D Chcela som vidieť, či sa aspoň trošku bližim. Hneď ako nájdem čitačku kariet, hodim to na blog. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)