pátek 10. srpna 2012

Z mého stolu (3)

Všechny vás zdravím :)
Vím, že mám dnes časový deficit, omlouvám se, lítala jsem kvůli počítači, několikrát do města, malému se prostě kousl harddisk v notebooku a to bylo slz, že teď nemůže jezdit svoje autíčka :D Znáte to :D Co by jsme pro ty své ratolesti neudělali :)) Nakonec jsem vyčerpáním usnula a malej milostpán mě pustil na můj vlastní notebook :D, abych si mohla jít taky zacvičit :) a taky vám sem dát slibovaný jídelníček. Takže jdem na to :) Jooo a kdo by jako měl zas výhrady, jakože tam a tam je málo tuku či bílkovin, prosím, dejte si rybí tuk na lžičku a proteinový nápoj :))) Mějte se prima, Nikki.


SNÍDANĚ (8:00)
30g Cheerios, Ehrmann Borůvkový jogurt, nektarinka (celkem 297 kcal)


SVAČINA (10:00)
23 mandlí, 2 rýžové chleby s čoko polevou (celkem 277kcal)


OBĚD (12:00)
2 toastové chleby s arašídovým máslem, 125g ostružin, 200g melounu (celkem 450kcal)


SVAČINA (16:00)
250g kuřec. vývaru, 100g vařených rýžových nudlí, 20g kuřecího masa, 90g mrkve (celkem 191kcal


VEČEŘE (20:00)
2 míchaná vejce, 80g tuňáka ve vl. šťávě, 50g rajče, 50 celozrnné pečivo (celkem 415 kcal


Příjem kalorií pro dnešní den činí: 1630
Kalorie spálené cvičením: 247
Čistý příjem kalorií: 1383

21 komentářů:

  1. Tyhle články mě baví! :) máš velmi podobný jídelníček jako já! A to si pořád říkám, že tam mám moc sladkého, mám většinou víc než než 100% doporučených sacharidů než bych měla za den sníst (mám tak 117%), ale asi se na to kontrolování vy**** :D
    p.s.: kdy budou zase nějaké fotky tvé postavy? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvědavče :D Dnes jsem něco fotila, ale nestihla jsem to, možná zítra něco přibude, ale neslibuji :)

      Vymazat
    2. ahoj co si dnes cvicila? :)

      Vymazat
    3. Ahoj, Body Revolution Workout 10 :) ALe kalorie spálené při cvičení jsou počítány ze dne, kdy byl pořízen tenhle jídelníček, dělám to dopředu :)

      Vymazat
  2. Máš to hezké :) Taky nemám ráda, když mi furt někdo komentuje, jak jím špatně. Proto o tom radši ani nepíšu. A když už jsem tu "chybu" neávno udělala, taky se to neobešlo bez odezvy. Takže se mi moc líbí tvá poznámka s rybím tukem a proteinem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D nesnáším "chytráky" :D a chápu tě, že jídelníčky nedáváš, já s tím jednu dobu taky sekla, člověk se cítí jak pod drobnohledem a de facto "všechno dělá špatně". Vím, že to dokáže člověka rozhodit, pro dobrotu na žebrotu :) nenech si kazit náladu :) Jsi jedna z nej na blogspotu ;))

      Vymazat
    2. Děkuji :) Ty jsi taky pro mě mezi těmi nejlepšími blogerkami. Na tvůj článek se vždycky těším. Holt z tvých příspěvků jde vidět nadšení pro věc a to je podle mě hodně důležité :)

      Jo chytráků je všude plno. Člověk skoro čeká, že si lidé budou říkat, jak se cpu, když napíšu, že jím kolem 9000Kj a oni mi ještě strašně vyčítají, že to je málo. Plus, že jídelníčky, které jsem přidala mají max 6000Kj. Tak snad asi sama nejlíp vím jak jím, ne :D

      Vymazat
  3. Jídelníček máš zase parádní. Narozdíl ode mě dneska. Byla jsem šíleně vyšťavená, vyčerpaná, unavená. Fakt to na mě dneska nějak padlo a přítele nenapadlo nic lepšího, než mi přinést čokoládu. Jako nehorázný prasák jsem ji CELOU snědla (a tím, že byla 70% se fakt utěšovat nemůžu) a bylo mi z toho samozřejmě dost blbě, jaké překvapení. Už se těším na zítra, kdy si dám maximálně odlehčený den :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jani, tak jsi trošku vybočila no co... :))) já dnes měla taky hodně zvláštní den, též jsem byla unavená, musela jsem si hodďku před cvičením dát energeťák s kofeinem, abych se "hnula"... hrozně sjem se ho bála, nakonec jsem zjistila, že je daleko méně kaloričtější než kola, kde je navíc kofeinu daleko méně. A opravdu jsem pookřála :))

      A navíc, když je tělo unavené, chybí mu co? Energie. A tu nejrychleji doplníš jak? sacharidama :))) Takže si nic nevyčítej, přítel to myslel dobře :)

      Vymazat
  4. Čupr jídelníček, asi se od tebe inspiruji večeří, protože lečo na mě už asi nezbude :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. holka, lečo je moje vášeň :D to bych mohla pořád :))

      Vymazat
    2. Já taky, jsem fakt magor..nejradši bych ho jedla každý den! :D

      Vymazat
  5. Díky za jídelníček, jsem ráda, že jíš zdravě a i si pochutnáváš :-)..jsem zaražená z oběda .. né kvůli tomu, že je studený, ale přijde mi to malé množství a přitom na kcal je toho dost, holt máslo je máslo :-))
    Pěkný večer Andrea Agafja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si taky myslela, že toho bude málo,nakonec jsem měla co dělat, abych do sebe narvala ty ostružiny :D z melounu jsem byla plná vody, burákové máslo je syté, do toho pečivo :D oči to vidí fakt jinak než to cítí žaludek :D

      Vymazat
  6. Mně se líbí ta večeře, jinak bych si nic z toho nedala, holt každý jí trochu jinak :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se tvůj jídeláček líbí:-)....A dostala sem chuť na Cheerios...mno ale asi si dam na chroustání už jen mrkev:-D camaya

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za další dávku inspirace :). Poznámky o rybím tuku a proteinu je vážně trefná :D. Ale tak s tím se musí počítat, že když si úspěšná bez nějakýho otrockýho počítání sacharidů, bílkovin atd., že se vždycky najde nějaký rejpal, který Ti to závidí :). Je fajn, že tě to vůbec nerozhází - tak to má být :).

    OdpovědětVymazat
  9. dala bych si všechno :-D hlavně ty cheerios, já je vůbec nemůžu mít doma, protože bych to snědla na posezení (a ciniminis už vůbec) :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ciniminis si zásadně kupuju jen jako tyčinku :D Jinak bych nejspíš dopadla stejně :D Tam, kde je skořice, tam to rychle mizí :))

      Vymazat
  10. Já už taky kašlu na poměry tuků/sacharidů/bílkovin, protože nemám čas to počítat a ani mě to nebaví. Prostě jím zdravě a pestře, dávám si přiměřené porce a jsem tak spokojená, takže proč se stresovat ostatníma?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Taky na to nemám čas a už vůbec mě to nebaví ... navíc, že bych umírala nedostatkem toho a tamtoho... :)) víš jak :)))

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)