čtvrtek 9. srpna 2012

Den 105

Dobré ráno, poledne, odpoledne :))
Tak co máte dnes v plánu cvičit? Já se pustím do Workoutu 9 a možná, ale jen možná si k tomu něco přidám, vypadá to na Killer Buns. Ale nejsem si jistá. Nevím, zda se mi bude chtít, bo "devítka" už je celkem dost těžká a já musím ještě večer vydržet neusnout v kině :D Přítel, jo, opět vytáhl do kina, tentokrát to nebudou žádní létající netopýři, ale jeden mluvící plyšový medvěd :D

Chtěla jsem vás poprosit o jednu věc, určitě většina z vás zná a taky ochutnala kuskus. Já bych byla moc ráda za nápady na kuskus "na sladko". Některé skvělé nápady už padly na využití padly už na FB stránce, já bych ráda, zda byste nepřispěli i vy svou troškou, pokud na FB nechodíte :) Můžete klidně postovat do komentářů tady na blogu, já pak ty nejzajímavější vyberu a dám sem na blog jako jedno velké téma do Receptů. Díky :))

Zpátky k Jillian, na youtube se začly objevovat "nové" díly ze série The Biggest Loser. Všimla jsem si toho tak tři dny zpátky, když se mi v emailu objevilo upozornění. Slečna stihla natáhnout celou 5. sérii, zkoušela to i se 7. sérií, ale vypadá to, že tam se všechny pokusy zastavily, jelikož byl obsah z webu odebrán, nicméně, k dnešnímu ránu je stále k mání první epizoda ze "sedmičky", takže já stahuji, než to smáznou úplně :) Ještě mě čeká kompletní "pětka", fakt to chci moc vidět. 

Mějte se moc prima dnes, na zítra mám pro vás připravený další foto jídelníček, snad se bude líbit, a když ne, tak je mi to šumák :D Podívejte se ještě na jedno prima video s Jillian, u nás její kniha teprve vyšla, ale v Usa měla premiéru skoro rok zpátky. Během rozhovoru se podíváte, jak Jill statečně zvládla skok z věže :D Její reakce jsou myslím více než jasné. Jak sama říká, byla to ta nejhloupější věc, jakou kdy udělala. Údajně se v ní ozvala ta horší stránka ega a potřebovala dokázat soutěžícím, že zvládne všechno :))) Další část rozhovoru je také úsměvná. Všimli jste si někdy, že Jillian ve svých workoutech NIKDY nevystupuje v ničem kratším, než jsou tříčtvrťáky? :))) Pro magazín Shape musela svolit na sebe natáhnout bikiny a prý ji to vůbec nedělalo dobře, styděla se (i když já moc dobře nechápu za co, konečně jsem viděla, jak krásné má tahle ženská nohy :D). Tak si video užijte, zítra ahoj, Nikki.



22 komentářů:

  1. Je úžasné vidět, že i taková krásná ženská se stydí (sice nechápu proč, ale to je vedlejší :D)Ona je tak upřímná, člověk jí věří, že jí to bylo nepříjemné. Ale když mluví o knížce, je to úplně někdo jiný :)

    A teď k dnešnímu cvičení. Protože dneska nemusím do práce, dám si asi lehké protažení, protože mám ztuhlý krk a ramena. A hlavně nějaké posilko na břicho, stehna a zadek. Den jsem začala pro mne opravdu brzkým vstáváním v osm hodin, dala jsem si zelený čaj s opuncií, směs ovoce a pro mne nezbytnou kávu a prostě si ten den pěkně užiju. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Též mám zelený čaj teď u sebe :) dopiju a jdu na tu babu jednu :D

      Vymazat
  2. já si Méďu stáhla a do kina nejspíš půjdu na na Dobu Ledovou 4 nebo Madagaskar 3, vypadá to spíš na tu Dobu ledovou, já dneska určitě zase pojedu na kole, jako každý den a možná ještě něco, uvidím :))

    tak si dej pořádně do těla! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doba Ledová 4 byla fajn, taky jsme na tom byli :) Sranda :D

      Vymazat
    2. taky jsme byli na 4, smáli jsme se všichni... hele vám nevadí, že bude konec světa? jaktože jste pořád tak v pohodě? vážně to chceš říct? protože jsme úplně blbí :-D

      Vymazat
    3. blbý :-D Jill ještě tolik neznám když jí necvičím, ale je to sympaťačka veliká

      Vymazat
    4. hádám, že možná trošku narážíš na Dobu ledovou 4, rozhodnuto, jdu na ní :D

      Vymazat
  3. To video je super, Jillian vypadá v plavkách vážně úžasně :) Začínám uvažovat, že si tu knížku taky pořídím. Ale chci toho už tolik a peněz je tak málo, že nevím, kdy se k tomu dostanu :D Naštěstí není až tak drahá :)

    Včera jsem si už taky stáhla Cardio 3 a Workouty 9-11 z BR. Vypadá to, že by mohly být tak akorát i pro mě :D Tak se těším, až je zkusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem zvědavá, co na to řekneš :) Myslím na to cvičení :D

      Vymazat
  4. Jéé na méďu jdu taky s přítelem v neděli.Těší se jak malej :D ..Jinak Jill je nádhernáááá :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SUper :D můj přítel se taky těší :D jak se dozvěděl, že je to v kině, tak hned kupoval lístky :D já bych to oželela, ale tak co :D

      Vymazat
  5. tak co se týče toho kuskusu na sladko, nevím, jestli už tu tato varianta padla, ale ho dělám takto: kuskus zaliju horkou vodou, počkám až se vsaje a nabobtná a pak smíchám se lžičkou mletýho cukru, několika lžičkami mletých ořechů (mám sálou zásobu v mražáku:), posypu trochou skořice a je to. Někdo dává ještě rozinky, ale ty já nerada. Je to jednoduchý, rychlý a hlavně výborný!!:) Petra (pesi z fóra)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, já jsem dneska cvičila ripped in 30 3. lvl a pak jsem si dala Extreme shed and shred 2. lvl :)
    Kuskus nasladko si zalívám mlékem, hodím do mikrovlnky až začne vřít, počkám, až pořádně nabobtná a pak si tam hodím hrozinky, lžičku medu, skořici. Ale přidat si tam může kdo chce, co chces, kokos, ořech, marmeládu.. Nebo si ho dávám jako přílohu k jogurtu s tvarohem, nějak si ochutím jogurt s tvarohem, ovocem, marmeládou, nebo třeba grankem a tuhle jogurtovou směs hodím na ten nabobtnaný kuskus a taky je to fajn :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj holky :-) Dnes jsem docvičila level 2 a předtím jsem si z nostalgie dala lev 1, paráda - cítila jsem posun, to co mi dělalo problémy šlo daleko líp a hlavně to ze mě neteklo jako dřív :-))A spálila jsem dohromady krásných cca 460 kcal, i když při prvním jsem už moc nespalovala jako dřív, ale asi mě to napumpovalo na druhý :-) Což je dobře, protože bohužel v sobotu nemůžu cvičit, malujeme pokoj a v tom, kde cvičím bude nastěhovaný nábytek.. :-(
    Zítra mě čeká už Lev3, moc se těším i bojím :-))kazí mi to jedna věc, proto sem píšu. Strašně, ale opravdu strašně mě bolí kolena (i mimo cvičení)! Většinou se to snažím překousnout, neupínat se na to moc a cvičit dál, ale dnes jsem musela trošku ošidit jamping jack a dřepy, výpady. Vím, že dřepy a výpady cvičím dobře, koleno mi nejde přes špičku, v tomto mám něco odcvičeno a nejsem obézní (kvůli zátěži). Začalo to při lev1 a pak se to s lev 2 zmírnilo a od poloviny druhého levelu opět.
    Měl někdo podobný problém a co vám pomohlo. přestat s cvičením nechci ani s Jill. Spíš jestli nějaké doplňky stravy, něco přírodního, co podporuje klouby a tak..? Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj Marti, mě kolena chytly asi tak před 14 dnama, ze dne na den a to jsem cvičila Jill denně, někdy i 2x po více než tři měsíce. Hlídala jsem si od počátku kolena, dokonce držím 90 stupňů, takže nejenže nejdou kolena přes špičku, ale dokonce ani přes kotník. beztak bolest přišla. Nebolelo to tedy tak, že bych musela cvičení přerušit, ale cítila jsem to a bylo to nepříjemné a vztekala jsem se :D Pak jsem šla do lékárny a koupila si Muskusan, což je takovej hřejivej gel. Sice je na svalstvo, ale párkrát jsem si tím namazala kolena a povolilo to. Sice to ještě malinko cítím, ale je to rozdíl a mlžu s tím cvičit, dokonce bych řekla, že sjem si snad ničeho nevšimla. Takže asi půjdu do lékárny znovu a zeptám se přímo na něco na ta kolena, pro jistotu.

      Četla jsem nějaký článek, že bolest v kolenou po cvičení může přijít tak rychle, jak se objevila. Ale taky nemusí. Je to prostě z námahy, nebo ze špatně provedeného cviku. Lidi taky často cvičí bez bot, to je hlavní příčina. Asi ta nejprvnější. Další možnost, nevím kolik ti je, ale mladiství, hlavně dívky, prý mívají s koleny problém často, pokud jsou více aktivnější. Do dneška se však nijak neví, co to způsobuje, zřejmě "pružnost" v koleni. No a poslední, návštěva doktora, který ti samozřejmě doporučí přestat se cvičením, jelikož si můžeš ublížit a pak by to bylo i na operaci, v nejhorším případě. Takže já bych zkusila lékárnu jako první. Mně gel pomohl, ale vyberu přímo na kolena až půjdu kolem. Pak bych zkusila na dva tři dny přestat dělat různé podřepy v kolenou, výpady apod, vyloženě při těch cvicích, kde se to koleno ohýbá na doraz a nebo bych zkusila ten podřep pořádně "ošidit". Aby pohyb svalů byl,ale koleno zůstalo ušetřené. A pokud ani pak to nepomůže, tak pak opravdu jen doktor, protože s bolestí cvičit nemůžeš, ublížila by sis a pak by to s Jill mohlo skončit na dlouho :(((

      Vymazat
    2. Ahoj Nikki, díky moc za vyčerpávající odpověď. Jen dodám, že i 90 stupňů v koleni si také hlídám, ale tak tak. Ted mě bolí spíše levé. Ale stejně jsem dnes cvičila :-D těšila jsme se na Level 3, šetřila jsem se lehce, ale fakt paráda, to mě tak baví! Nakonec jsem se stala i fanouškem dvojky a to ze začátku jsem byla fakt skoro odrazená pokračovat :-)) Občas když se člověk zakousne, pak to uteče a když se za sebou podívá, co si myslel, co očekával, tak je to úplně jinak, o tolik snazší :-))koupím si také nějakou mastičku, podle kamarádky mě prý nebolí klouby, ale spíše svaly, které se nějak upínají a drží koleno pohromadě, tak by to mohlo zabrat :-) Jinak jsem se přeměřovala po lev2 a žádné centimetry, zklamalo mě to, však víš.. Martina

      Vymazat
    3. Marti, nevzdávej to, to přijde :) Nevím kolik vážíš a měříš, jestli si hlídáš stravu nebo ne ... samotným cvičením to půjde jen velmi stěží. Každopádně vydrž. Tělo občas může "stagnovat", než se zase rozpohybuje, nebo se tvarují svaly na těch správných místech, nemůžem chtít zázraky hned :) to je proti rozumu :) však víš :)

      Vymazat
    4. Ahoj Nikki, no hlídám si hranici 1200 kcal a jím prostě slušně, docela i nějakou skladbu, aby to mělo a ty typické zásady.. Jako nevážím hodně, ale potřebuji ten tuk na určitých místech vytvarovat, přestože váha není otřesná a ani nepotřebuji více jak max dvě kila zhubnout, ale spíše zpevnit a formovat, tak moje postava vypadá hůř než u jiných cvičících, co váží i víc na stejnou výšku a toho bych chtěla dosáhnout, za váhou se neženu, ale spíš cm.

      Vymazat
  8. Ahoj Nikki:)! Na recepty na kuskus se těším, já jej orestuji nasucho na teflonové pánvi (jen na chviličku, abys se zahřál), zaliji vroucí vodou a nechám nasáknout - zní to možná komplikovaněji, ale tato příprava je léty ověřená, je pak hebký a nadýchaný jako peřinka. Pak přidám buď kokos, med a rozinky nebo cokoliv, na co mám chuť, nejvíce jsem si ale oblíbila kombinaci banánu a arašídového másla, která se dává i na tousty. Je to návyková bomba:)! Měj se krásně, zdraví Sofie

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Nikki. Chci zkusit Jillian,sice mi kardio dělá trochu problém,ale napadlo mě, cvičit kardio na míči,tak jako to děláme na cvičení. Jaké cvičení mi doporučíš na začátek? Já myslím, že 30 day je asi nejsnažší, co myslíš? A jak se to cvičí? Každý level 10 dní? Doporučuješ cvičit 6 dní a jeden den pauza?

    Jinak ke kuskusu. Mě osobně moc nechutná,takže ani neporadím recept. Ani děti mi ho moc nejedí:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Healthy, nemohu říci, že je 30 DS nejsnadnější, mlžu jen říct, že tento program vícmeméně patří k nejoblíbenjějším, jelikož s ním každý začíná. Já mám raději třeba Ripped in 30 a na začátek je nejjednodušší podle mě Body Revolutioon, ale dochází tam rychle ke skokům a pak je to dost náročné někde za půlkou. Takže se pusť do 30 Day Shred třeba, přesně jak říkáš, každý level 10 dní, to znamená 10!!!! dní, žádná pauza. Pokud by ses rozhodla pro Ripped in 30, tam jsou 4 levely, každý se cvičí 6 dní + 1 den pauza. Obvykle se všechny ale vrhnout na 30DS, protože nikdo nechce žádnou úlevu :) JInak cvičení na míči je určitě zajímavá věc, ale nevím, jak to budeš v rámci Jill kombinovat, když máš třeba "skákat přes švihadlo", kopat se do zadečku při poskocích, nebo naopak dělat poskoky v plank pozici. No, já bych se nešetřila, nejsem povaha hledat si někde způsob "úlevy" :)) v programu jsou vždy 2 holky, jedna z nich to cvičí jako začátečník, druhá jako pokročila, nemusíš se bát, nemusíš být ihned perfektní, to ani nikdo nemlže chtít, ty se musíš postupně k tomu dostat :)) Hodně štěstí :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)