Den 104

Prozatím nemám třetí fázi programu Body Revolution co vytknout. Dnes jsem si zacvičila Cardio 3. Nebudu lhát. Do půlky jsem jela statečně jak fretka, od půlky jsem asi 5x stopla přehrávač a musela trochu zklidnit dech s tepem aspoň na 150. Byla to smršť :) Tohle kardio cvičení je koncipováno trošku jinak. Stále je rozděleno na tři série, ale jednotlivé cviky se cvičí pouze 20 vteřin, některé dokonce i méně. Celkem jsem napočítala v programu 24 různých cviků pro sérii!!!


"So many times people come up to me and say 'Oh, Jillian, you changed my life.'
I didn't change your life. YOU changed your life."
- Jillian Michaels, Body Revolution

Moje hodnoty z pulsmetru:Celkový čas: 34:00Průměrný tep: 156Maximální tep: 179
V nejefektivnější zóně spalování: 33% (11:30) Spálené kalorie: 312 páni :D nejsem zvyklá mít hodnotu začínající trojkou :D

Jillian se svou "Biblí"
Včera jsem začala číst knihu Bez hranic: jak si vybudovat výjimečný život. Ten kdo neví, ještě, napsala ji Jillian :)) Během chvilky jsem do sebe nadšeně vcucla prvních 70 stránek a nemůžu si knížku vynachválit. Mnoho lidí by mohlo podotknout, že to, co je v knize psáno, už přece všichni ví. Souhlasím, i nesouhlasím. Jelikož tahle kniha je napsána výjimečnou ženou, která vám otevře oči na cestě za tím, co jste už možná podvědomě "zapomněli". Jak proměnit své cíle v realitu, jak být šťastní, spokojení, víme doopravdy, co chceme? A hlavně jak si za tím jít? Když jedeme na dovolenou, sestavíme si nějaký plán - mapu, co se bude jíst, kolik bude potřeba peněz, kde co bude stát, co si vzít s sebou. A pak najednou děláme plány i ve svém životě, v práci, v cestě za lepší postavou, cokoli a neumíme si podobný "plánek" vytvořit. Jen něco chceme, vidíme cíl, a nevíme jak na to, popřípadě se bojíme, že by naše přání vybočovala ze standardu společnosti, ve které žijeme. Jillian nás naučí, že být zdravě sebejistí, není špatné, naopak, tak to má být. Protože jak Jillian v knize píše: "Nezapomínejte, jste tu jen z jednoho důvodu: abyste byli sami sebou, (...) Stejně nemáte jinou možnost. Nikým jiným být nemůžete."
Já už mám v knize spoustu tužkou napsaných poznámek, lepítek a všeho :) Jedna z nejlepších knížek, co jsem kdy četla. A že jsem jich přečetla už mraky. Tohle je skvělý průvodce, do kterého mohu vždy nahlédnout a znovu si "připomenout", proč tady jsem a že nechci obyčejný život. Ale výjimečný :)) 

Přeji všem krásnou středu, a zítra zase s příspěvkem ahoj, Nikki :)

38 komentářů:

  1. Jsem také z knihy nadšená, po dlouhé době mám pocit, že dělám také něco pro svou duši a ne jen tělo :-) krásně jsme se nad knížkou pozastavila a jak říkáš, jsou to věci, co známe, ale občas je potřebujeme znovu slyšet a navíc takovým stylem jako má JM :-)) mám také u toho blog a zapisuji si poctivě ty moudra, co jsme z toho vytěžila nebo co mě napadne.. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem MOC ráda, že to vidíš a cítíš stejně :) Jill má dar slova, je úžasná.

      Vymazat
    2. Holky, vy mě úplně nakopáváte si tu knížku také koupit:D! Nikki, dívala jsem se i na tvůj čtenářský blog a o to větší má pro mě tvá pochvala knížky váhu - přiznejme si, že sečtělý člověk slátaninu od kvality rozezná a v tomto "povzbuzujícím" žánru je těžké psát kvalitně...:)

      Vymazat
    3. Nikki, ty máš čtenářský blog ještě? dej mi odkaz, moc ráda si počtu. Já jen, že se zabývám psychologií a populární knihy o motivacích, jak mít úspěšný život a tak podobně velmi nemusím :-D ale toto je opravdu moc fajn napsané, má to ducha, ale zároveň Jill nezůstává někde NAD námi, ale dokáže nás stručně a jasně v některých věcech prakticky nakopnout :-) Martina

      Vymazat
    4. Pravda, pravda!!! :) Já tady takových podobných knížek, jsem začala číst během posledních 15 let docela dost. Říkám "začala", protože jsem ani jednu nedokončila. Všechny akorát říkají "věřte tomu, že budete bohatí a ono se to stane", nebo "pozitivně myslete a štěstí si vás najde". Co to jako je??? Ona to už tak trošku v knize naznačuje i Jill, nestačí věřit a myslet pozitivně. Tyhle dvě vlastnosti jsou fajn, ale modré z nebe nám to nepřinese, když pro to něco neuděláme a nepůjdeme si za tím. Líbí se mi, že nemaže nikomu med kolem huby v té knížce a píše prostě jako normální reálně myslící člověk. Chceš mít barák a u něj tři auta? Fajn a co pro to uděláš? :)))

      Vymazat
    5. Můj knižní blog není tak propracovaný jak tady :D ale mám ho ráda :))

      Nikki Finn - Knižní blog

      Vymazat
    6. Děkuju moc :-) Ještě ji nemám dočtenou, musela jsem se stopnout a pak bylo naštěstí dost práce, jinak bych ji měla za jeden den přečtenou. Ted jsem asi za polovinou, ale začnu od začátku, protože mě napadalo hodně věcí a neměla jsme u sebe sešítek :-D To jsem praštěná vid :-))

      Vymazat
  2. Obdobně vypadají mé výsledky, když si jdu zaběhat ;-). To musel být řádný záhul. Možná dám video cvičení ještě jednu šanci.

    OdpovědětVymazat
  3. Komentář uplně mimo mísu, ale proč mi ta Jill příjde o hodně starší než doopravdy je? :/ :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ráda, že se ti knížka taky líbí :) já už jsem si vytvořila nástěnku, jak Jillian radí a je fajn, vidět své sny každý den, Adka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nákup nástěnky už mám na seznamu :)) Těším se na "zdobení" :D

      Vymazat
  5. Tu knihu si chci koupit, jen čekám, až budu mít na arara.cz dost kreditů :D protože nemám koruny už :D

    OdpovědětVymazat
  6. na té fotce s knihou je Jill opravdu nádherná ženská! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Sranda, že tým, že Jill necvičím a ani som nikdy necvičila, nechápem moc to nadšenie z nej. :) Ale je dobre mať skvelý vzor. Určite je fajn. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jinak jsem knihu kupovala na Azknihy jen za 225 Kč :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, ono to tak stojí všude skoro stejně. Já mám za 231 z Buxu, za stejnou cenu prodává i přímo nakladatel, a další knihkupectví na netu. Na buxu tehdy měli ještě akci "poštovné zdarma", takže to byl dobrý kup :)

      a Už ji máš přečtenou? :)

      Vymazat
  9. nevite nekdo prosim, zda tu knihu prodavaji i v kamennych obchodech? :) diky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ano, a pokud ji tam na pultech mít nebudou, určitě ti ji prodejce objedná ;))

      Vymazat
  10. Ahojky Nikky, o knížce začínám velmi vážně uvažovat! Asi si udělam radost a objednám si jí :-)

    Jinak od pondělka startuju Body revolution a hrozně se těším! Killeru a Packu jsem nějak nepřišla na chuť, Killer mě ještě docela bavil, ale Pack vůbec. Takže jsem se rozhodla pro změnu - je celkem důležité, aby cvičení i bavilo. Videa už jsem v rychlosti projela a fakt se nemůžu dočkat :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj :)
    Narazila jsem na tvůj blog a úplně mě odzborjil! Začala jsem číst hezky od začátku tvé cesty a obdiviju tě, co jsi už dokázala! Hrozně mě to motivovalo a rozhodla jsem se , že se přestanu povalovat a cpát se sušenkama a začnu taky něco dělat! Moc ti děkuju za motivaci ;)
    Mimochodem mám taky blog: http://azdokonce.blogspot.cz/ :)

    OdpovědětVymazat
  12. Četla jsi i nějaké jiné motivační knížky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo... největší hrůza byla toto http://www.pknihy.cz/knihy/S00786/Tajemstvi-Secret-kniha.html

      Normální vymývárna mozků... o DVD ani nemluvím. Četla jsem "povinně" kvůli mamince..

      Vymazat
    2. Fakt? Mam v plane to citat. Takze to nema vyznam?

      Vymazat
    3. Nerada odrazuji, spíše si udělej sama názor :)

      Vymazat
    4. Mam to v citacke. Uvidim, kedy sa k tomu dostanem.

      Vymazat
  13. Ahoj, mám jednu možná až drzou prozbu. Zítra začínám W7 - tedy phase 2. Angličnina mi bohužel fakt nejde, ráda bych tě poprosila o krátké shrnutí o čem phase 2 vlastně je.
    PS: nebýt ten manulal v PDF tak to strýček google jistí:)
    Děkuji moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve zkratce: procvičuje se vždy to samé, co ve fázi 1. Akorát, že je to už o úroveň výše :))) Když se mrkneme na ten plán, tak se vždy střídá workout na ramena, tricepsy, hrudník a břišáky, další den záda, bicepsy, lýtka, břišáky a další den kardio. POřád to samé :)

      Vymazat
  14. Ty jo, mám toho teď teda rozečteno moc, ale knížce od Jill jsi udělala parádní reklamu, mám do ní opravdu chuť! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Nás to teda neučili. Sakra, já si říkala, že se mi to docela povedlo, a oni to umí i třeťáčci! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to ne, máš to pěkné :))) Nevím zd ato umí "dnešní" třeťáci, já byla ve třetí třídě v roce 1989 :D

      Vymazat
  16. Ahoj Nikki, mám na Tebe takový dotaz..

    Chtěla jsem se Tě zeptat, jak jsi na začátku zvládala 30 Day Shred? Já bych totiž strašně ráda cvičila Jillian, ale hned na začátku co jsou ty kliky, tak s tím seknu. Taky ti to ze začátku nešlo? Člověk by měl překonávat sám sebe a já strašně ráda cvičím, ale nějak mi tohle není po chuti, tak si říkám, jestli nezkusit nějak jiný set od Jill, nebo úplně něco jiného..?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Simono :)

      Nejdou kliky? A jaké děláš? Ty dámské? Tu lehčí verzi? Nevím nevím, zda se tomu vyhneš i v jiných cvičeních, nejen u Jillian. Kliky jsou vesměs nejdůležitější cvik pro posílení rukou a celého těla. Navíc, spousta takových "klikových" cvičení a pozic je i v samotné józe, to je taky dost silové cvičení. Jsem si jistá, že se klikům (i když jsou dámské) nevyhneš vůbec nikde. Je to základní cvik.

      Spousta holek a žen je v oblasti rukou slabá, máme to od přírody, třepeme se u toho apod. Já začínala taky s dámskýma, všichni tady začínali s dámskýma, ale jde jen o trénink a snahu, vytrvat, jeden den dáš 4, další 5, za měsíc jich dáš 20, za tři měsíce uděláš 20 pánských ve dvou sériích jako já. Musí se to ale trénovat, samo to nepřijde.

      Jedna věc je vztekat se, že nám nějaký cvik nejde, to dělám i já :D Ale seknout s tím, protože mi to nejde? Kvůli jednomu cviku? S celým tréninkem? To vzdáváš brzy... zažer se a překonej sama sebe. Já věřím, že to v tobě je, ale chce to vydat ze sebe , co můžeš. Vem si tuřžku, papír, a každý den si piš, o kolik víc, jsi jich dala. Je jedno, že začneš třeba s jedním. Já ti garantuju, když to budeš zkoušet denně, za měsíc se nepoznáš! :)

      Vymazat
    2. Děkuji za odpověď :)

      Dělám ty lehčí dámské a zvládnu jich 10 a pak už nemůžu. Zkusím to přesně jak ty píšeš. Máš pravdu, ruce já mám hrozně slabé, vždycky to tak bylo, ale je čas to konečně změnit :) Osobně se mi totiž strašně líbí když má ženská pěkné ženské a zároveň pevné paže, já si toho celkem všímám.

      Ještě jednou moc děkuju, jsi velká inspirace jak pro mě, tak pro všechny ostatní. Ukazovala jsem tvůj pokrok jak mamce, tak tetě a ty jsou z tebe nadšené a obdivují tě stejně jako já :))

      Moc Ti fandíme!!!

      Vymazat
    3. No, tohle je už je mnohem pozitivnější komentář :))) A co by některé daly, dát jich na začátku 10, jsi dobrá :))) ta síla tam je, takže se jenom zlepšuj :)) Děkuji a pozdravuj maminku i tetu :D

      Vymazat
  17. Páni, jak to tady tak čtu, tak myslím, že si tu knížku taky brzo koupím! Jinak, Nikky, to Tajemství jsem taky viděla a je to zvláštní no.. Těším se, až si přečtu tuhle knížku :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)