Den 101

Ahoj,
Dnes si dávám ve cvičení pauzu, nakonec se mi to i hodí, jelikož jsem v noci spala tři hodiny, za všechno může můj přítel a můj bratr, kteří se včera neskutečně střískali, prasata :))) Nemám sílu a sotva jsem zvládla článek o švihadle :) Nenechte si jej ujít, třeba se vám ta myšlenka zařadit švihadlo do svých tréninků zalíbí. Krásnou neděli a pěkný začátek týdne přeji :) Nikki.


Pro dnešek pouze další ztracené centimetry.

Následující změny jsou po 14 dnech.
  • přes prsa o 1 cm méně (86 cm) 
  • přes bříško o 1 cm méně (79 cm)
    měřeno v nejširší části
     
  • přes stehna o 1 cm méně (53,5 cm) 
  • přes boky o 0,5 cm méně (88 cm) 
  • váha klesla o 1,2 kg (61,2 kg) 



21 komentářů:

  1. Je úžasný jak ti pořád mizí cm! Posílám velkou gratulaci!! Jsi fakt úžasná.. díky za článek o švihadle! U nás ho používáme hlavně jako hada .-)) Andrea Agafja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, nejvíc mě to potěšilo na stehnech, tam to dost dlouho "stálo" :)) ale i tak, zbytek je úbytek za 14 dní už to jde jen velmi pomalinku :)

      Vymazat
  2. Na tenhle článek jsem se moc těšila a povedl se ti. Já a švihadlo jsme si spolu užili hodně srandy, ale ty začátky byly dost krušné. Když jsem dorazila na první hodinu kondičního posilování ve škole a učitelka řekla, že budeme skákat přes švihadlo 15 minut (na rozehřátí před hodinovým posilováním) myslela jsem, že to se mnou švihne. A taky že málem jo. Ale po měsíci jsem začala zjišťovat, že mi to problémy nedělá, že tělo už si zvyklo. A po dalším měsíci jsem zjistila, že mě to vlastně baví.

    Takže hurá do sportu nebo hračkářství pro švihadla!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí.... já si včera zkusila 6x3minuty a vydržela jsem jen první tři kola, není žádná prdel :D

      Vymazat
    2. Jo ono se to nezdá, to si řekneš 3 minuty to je v klidu, ale udělat to 6x po sobě, tak to je mazec :-)

      Vymazat
  3. gratuluju k úbytku centimentrů :) jinak švihadlo mám taky ráda..sice ho doma nemám a momentálně ani skákat nemůžu, protože si léčím kolena od Jill, ale plánuju si ho plánuju koupit :) můžu se tě prosímtě zeptat, kolik dní v týdnu si cvičila Ripped in 30? měla jsi 1 den nebo 2 dny pauzu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. AHoj, díky :)
      Ripped jsem cvičila každý den kromě neděle :) Takže 1 den pauzu.

      Vymazat
  4. Moc gratuluju k úbytku centimetrů, úžasné!!! A bezva článek o švihadle, určitě ho zařadím! Jen ho musím nejdřív najít, ale určitě tu někde je :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Měla bych to švihadlo někde najít :D ale ten týpek si to dobře dává, já jsem si dřív skákala jenom tak lážo plážo, jako rychlejc jo, ale rozhodně ne tak jako on :D
    Gratuluji k centimetrům, proč mě to tak nejde :'(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten borec je skvělej.... já na to prvně koukala s otevřenou pusou :D Ale je to všechno jen trénink... všechno se dá, ale stojí to dřinu, však víš :) centimetry jsem koukala lezou dolů i tobě, nepřibíráš, tak buď ráda, navíc ty to máš po týdnu, já po dvou ;)))

      Vymazat
  6. Ahoj Nikki, tvůj blog jsem, já ostuda:), objevila teprve dnes a jsem z něj nadšená! Máš skvělé a čtivé články, pěkné jídelníčky, je to tu osobní a příjemné... a hlavně jsi udělala velký pokrok. Rozhodně tvůj blog zařazuji do oblíbených a teď jdu pročítat starší články:)
    Krásnou neděli přeji, Sofie

    PS: Ač kardiačka, na švihadlo také nedám dopustit - s tím mým zadýcháváním se perfektně hodí na intervalový trénink:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sofie!! Nápodobně :) Máš prima blog, už sleduji :)) I tobě hezký zbytek neděle :)

      Vymazat
  7. Pamatuju si, že jako malý děti jsme dávali přes švihadlo celkou "školku" nebo jak se tomu říkalo. Bylo tam i vajíčko. Snad je to jako s jízdou na kole, že se to nezapomíná, tak až mi slehne oběd, vyzkouším:). Jinak jsi šikulka, že ti jdou cm takhle pěkně dolů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si na to vzpomněla :) a něco našla :D
      http://cs.wikipedia.org/wiki/Hry_se_%C5%A1vihadlem

      Měj se krásně, hezký zbytek neděle :))

      Vymazat
  8. švihadlo si asi vezmu na chalupu, tam mám přírody až až :DD

    OdpovědětVymazat
  9. Tak už nemám žádný výmluvy, proč neskákat přes švihadlo :D Ne, teď vážně, určitě to brzy vyzkouším a zařadím do cvičení :)
    A míry jsou krásný, všechno leze dolů :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nikki úžasná postava, úžasné výsledky, jsi má velká inspirace! díky

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Nikki, musím sa priznať že tvoj blog som objavila až DNES!!! úplnou náhodou pri surfovaní na omlázku! TEDA! paráda! veľmi veľmi veľmi ti závidím (samozrejme že v dobrom!) aké máš pokroky! Ja som vcelku aktívny typ človeka, ale tiež by som potrebovala trošku vyrysovať a spevniť. Ako dobrý nápad bolo tiež vytvoriť blog nech sa sama seba trochu motivujem. Dúfam že mi to pôjde po masle ako tebe ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)