Den 100


No to máme ale krásné kulaté číslo :))) Je zde trošku překvápko, včera jsem vám po celý den fotila zase svůj jídelníček, ať tam není ten jeden zdokumentovaný tak sám :D Takže dnes tedy FOTO JÍDELNÍČEK ČÍSLO 2

Včera jsem si také zacvičila, takže jsem vám nameřila pulsmeterm i mé hodnoty, abyste věděli, že vás nešidím :) Na programu byl první level Yoga Meltdown, velmi příjemné cvičení, na koordinaci, sílu, jak vyšité. Není to žádné kardio, dokonce jsem se ani jednou nedostala do efektivní zóny, ale pak jsem si dala 10 minut cvičení přes švihadlo a tam už se to načítalo přívětivě, jelikož jsem si puls hlídala tepovkama :)) Takže hodnoty:

Yoga Meltdown: čas 35 minut, průměr tep 99, max. tep 123, kalorie 92

Skoky přes švihadlo: čas 10 minut, průměr tep 134, max. tep 167, v zóně 72%, kalorie 74

Deset výhod, proč skákat přes švihadlo: 
  1. Je to nejlevnější cvičební pomůcka.
  2. Je efektivní ve spalování kalorií.
  3. Posiluje kosti.
  4. Zvyšuje výdrž.
  5. Tvaruje svaly na pažích, nohou a břiše.
  6. Bez běhání navyšujete tepovou frekvenci stejně jako u běžce.
  7. Skákání přes švihadlo je výborné pro srdce.
  8. Nedochází při něm k takové zátěži na kolena jako při běhání.
  9. Během 10 minut spálíte na švihadle to, co při běhu mírným poklusem za 30 minut.
  10. Dá se cvičit za každého počasí.
Pokud byste si přáli nějaký speciální článek a různé cvičení a tréninky se švihadlem, tak mi řekněte. Našla jsem pár skvělých článků na amerických stránkách fitness nadšenců, kteří bez švihadla nedají ani ránu :)) A teď už k dnešnímu jídelníčku :)))


SNÍDANĚ (8:00)
1 větší broskev, 2 celozrnné slunečnicové chleby se Gervais Original (celkem 331kcal)

SVAČINA (10:00)
220g angreštu, 1 Cini Minis (celkem 212kcal)

OBĚD (13:00)
100g hranolek, kuřecí směs ze 100g kuřecího masa, 100g ananasu, medu a sezamu (celkem 340kcal)

SVAČINA (16:00) 
300g melounu, 100g ananasu, 150g bílého jogurtu se 2 Bebe sušenkami, lžičkou skořice,
medu a lžící kokosu (celkem 407kcal)

VEČEŘE (20:00)
80g celozrnná bagetka, 10g Gervais original, rajče, okurka, paprika (celkem 223kcal)


Už vás slyším, jak říkáte "no ona si dala hranolky?" A proč ne? Když je nepřipravujete ve fritéze, ale pouze je bez kapky oleje opečete v troubě, dostáváte daleko zdravější variantu klasických hranolek. Na 100g mají pouze 4g tuku a 140 kalorií. Přípravou ve fritézách se stejné množství hranolek stává až čtyřnásobně kaloričtější a tučnější. Samozřejmě, že by další kalorie byly ušetřeny na klasických bramborách, ale když je to jen jednou za čas a v mírném množství, není důvod k obavám z tloustnutí ani v nejmenším :)

Někdo bude podotýkat, večer se nesmí pečivo. Ne vždy je nálada na vaření něčeho pro jídelníček "vhodného". Ne vždy máme doma něco, co by se pro "oko" a našeho čistého svědomí do jídelníčku hodilo. Lepší je něco jíst, než vynechat! Netrapte se tím, když to občas uděláte naopak. 

Příjem kalorií pro dnešní den činí: 1513
Kalorie spálené cvičením: 166
Čistý příjem kalorií: 1347

Mějte se skvěle a brzy se snad uvidíme nad dalším foto jídelníčkem :) Zítra ahoj, Nikki.