Soutěž o balíček - výherce

Ahoj všem, 
zatímco možná někteří z vás čekají, kdo že je ten výherce balíčku, já si tady popíjím mangovo-banánové smoothie, byla jsem líná si cokoliv chystat, tak jsem všechno naházela do mixéru a bylo :D

Nebudu to zbytečně moc protahovat, tak jen ve zkratce. Napsala jsem si seznam všech soutěžících, kteří se přihlásili. V seznamu jste napsaní tak, jak jste se postupně přihlašovali, žádné přeskakování :) Bylo vás celkem 43!!! Super číslo!

Pak jsem pomocí stránky random.org vylosovala náhodné číslo a tohle číslo (40) mělo bohužel smůlu, protože mi nenapsalo email, tudíž nebylo kam napsat o výhře a byla to jedna z podmínek účasti v soutěži. Škoda škoda :( Takže jsem musela sáhnout po náhradním řešení a vylosovat náhradníka. Tím je krásné číslo...

číslo 1, které patří uživatelce jménem VeEee :)

VeEee se mi musí emailem ozvat do 48 hodin, už jsem jí poslala oznámení o výhře, pokud se neozve, cena poputuje k náhradníkovi, teda spíše náhradnici.

Ještě jednou si připomeneme, o co jsme soutěžili a co dostane výherkyně :)


Všem ostatním moc děkuji za účast, určitě tohle nebyla první ani poslední soutěž na tomto blogu, tak snad se poštěstí příště. Přeji vám krásný den, prima začátek prázdnin a krásné léto :) Nikki