Seznamte se, Bob harper

Znáte Boba Harpera? Kdo se více zajímá o Jillian, mnohem více, než jen k hranicím fitness, tak určitě ví, že Bob je bývalým kolegou a velmi blízkým přítelem Jillian. Bob a Jillian spolu účinkovali v show The Biggest Loser a já se v minulém týdnu dostala k jeho tréninku, stáhla jsem si dva programy, řekněme že programy, a byla jsem tak mile překvapena!!! 


Bob, to je druhá Jillian, samozřejmě, že v podání chlapa už to není tak cool, ale hlášky, rady při cvičení, styl, jakým povzbuzují cvičence kolem sebe, je vlastně naprosto shodný, jakoby tam stála jedna a tatáž osoba :) Jde jasně vidět, že spolu častokrát pracovali a cvičili a mají shodné i tréninkové programy, nebo jsou si velmi podobné!!! Bob Harper se také objevil v show Daily Dose with Jillian, na to video se můžete podívat zde a řekněte mi, věřili byste tomu, že je Bobovi 47let? Mazec!!!


Bob Harper a jeho Ultimate Cardio Body

3 komentáře:

  1. vážně mu je 47? já mu tipovala něco k 40 :D aspoň je to další motivace k tomu si udržovat zdravý životní styl, budeme snad taky dlouho mladé ;)

    OdpovědětVymazat
  2. tyo málem mi vypadly bulvy na klávesnici Bobovi je 47??? koukam na the biggest loser a typla bych mu tak max 35:-D

    OdpovědětVymazat
  3. :D jojo, vypadá velmi mladě. to dělá to cvičení :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)