Den 96

Zdravím vás všechny :))
Včera jsem si koupila oříšky, asi 300 gramů :) Akorát mi na ně chodí i přítel :((( to fakt nesnáším, když se mi někdo štve do jídla :((( V tom neznám bratra :D O jídlo se prostě nerada dělím, nesnáším, když mi někdo strká prsty do jídla, ochutnává z mého talíře, když se někdo zeptá:"Můžu ochutnat?" nebo "Dáš mi?" nebo "Ukaž, je to dobrý?" Bože, vyletěla bych z kůže!!!!!!! "Ne, nemůžeš ochutnat!!! Nedám ti!!! Jo, je to dobrý, ale ty to nezjistíš, sakra!!!" :D Taky nesnáším, když mi někdo upíjí přímo z flašky. Samotné pití z flašky mi nevadí, ale začne mi vadit v tu chvíli, pokud je MOJE!!! Jsem schopná se podělit o spoustu věcí, jsem docela štědrý člověk, ráda někomu kupuju dárky, prostě jen tak pro radost, ale jídlo!!! Sáhni na ten talíř a zlomím ti ruku :D 

No, takže jsme byli u těch oříšků, taky jsem si koupila novou značku zeleného čaje, tentokrát od Loyda, myslím, že mi jej někdo doporučoval v komentářích :)) Takže jsem ochutnala a je fakt dobrý :) Příchuť opuncie a květy měsíčku. Koupila bych své oblíbené Teekanne, ale bohužel měli jen velké balení za 75kč... tradááááá :D V lékárně jsem také natrefila na pečený čaj, měli to tam vystavené pěkně na oči :))) no koho by nezajímalo :) Prodávají se v takové malé skleněné lahvičce, já si vybrala příchuť Černý rybíz s kardamomem, jmenuje se Babiččin ovocný čaj. Sklenička je krásně tmavě rudá, tedy její obsah, je v tom evidentně nějaké ovoce, tedy kusy ovoce :)) Je bez konzervantů, barviv a aromat, slazeno fruktózou, a zalívá se 250ml  horké vody a čaj je připraven :) Jedna ta sklenička stojí 26kč, já vám našla na internetu odkaz, abyste se mrkli, jak to vypadá :) I když na tom odkazu je ten obsah jakýsi světlý :)

Pro dnešek je to vše, mějte se skvěle, Nikki.

Moje včerejší úlovky :)