Den 93

Ahojte všichni, dnes bych měla pohnout s Body Revolution, ale naprosto upřímně vám říkám, nemám na to sebemenší náladu :) Cardio 2 už znám pomalu zpaměti, takže jsem si našla za dnešní cvičení náhradu a to Killer Buns & Thighs. Ještě jsem to nikdy necvičila, takže si dám první level, už jsem ho prozkoumala a vypadá to velmi dobře, co si budeme říkat :))

Nezlobte se na mě, dnes nemám tu správnou náladu pro sestavování příspěvku, ne, že bych nevěděla, co pro vás připravit, ale vyloženě se mi nechce, jsem líná :D Dnes strašlivě :D Takže mi dovolte sem postnout alespoň další motivační obrázek a zítra se těšte, jelikož jsem pro vás připravila, tedy mám v plánu nafotit vám  celý můj zítřejší jídelníček, jelikož se mě často v emailech ptáte (a poslední dny čím dál víc), jak vlastně můj jídelníček vypadá, co jím, kolik, a tak dál. Opravdu to není jeden nebo dva dotazy, ale jsou jich desítky. Takže zítra se na to pěkně mrknem a kdo ví, když se vám to zalíbí, budu takové foto jídelníčky dělat častěji :)) Rovnou vás upozorňuji, že to nebude zrovna vzorový jídelníček, nehlídám si žádné tuky, ani bílkoviny, jím prostě co mám doma, na co mám, bude to prostě jídelníček, který bude jedním z mnoha a budu vycházet čistě z toho, co mi dá lednička a šuplík (jakože špajzka, spíž, komora - akorát v menším provedení :D) No a když už jsme u toho, jednou bych chtěla mít dům a v něm takovou velkou komoru plnou dobrého a zdravého jídla :))) Mějte hezkou sobotu, těším se na zítra, Nikki.

 

*****************************************************************************

Platí nejen u Insanity :)